Skocz do zawartości

jadoa

użytkownik
  • Liczba zawartości

    354
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O jadoa

  • Urodziny 07.12.1952

Profile Information

  • Lokalizacja
    Braniewo
  • Zainteresowania
    Elektronika ,książki

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

jadoa's Achievements

młodociany kierowca

młodociany kierowca (11/20)

0

Reputacja

  1. Z Proamy pozostała tylko nazwa. Wykupiła ich Generali i podnieśli bardzo ceny. Mnie zaproponowali OC o 50% droższe , więc podziękowałem i przeszedłem do AXA za kwotę tylko o 10% wyższą niż w porzednim okresie w Proamie i to była najniższa oferta w Rankomacie.
  2. > Gdzie można dostać reperturki tylne do Sephii II z 2000r. A może można coś dopasować ? Wie ktoś ? Już wiem,da się dopasować z Forda Mondeo rocznik 93.
  3. Gdzie można dostać reperturki tylne do Sephii II z 2000r. A może można coś dopasować ? Wie ktoś ?
  4. > Pacjent to Corolla E12 2002 r. > czy takie coś zadziała i czy będzie też z osobna sterować mi bagażnikiem ? > Centralny mam ale tylko z kluczyka obecnie. > Czy cena ok ? można widziałem, kupić trochę taniej, ale piloty też gorzej wyglądają. Centralka jak najbardziej się nadaje, cena też jest "normalna". Może się tak trafić, że w Twojej Toyocie nie będzie w drzwiach kierowcy siłownika elektrycznego zamka. Ale to nie problem, tyle że wtedy musiszzamontować w drzwi siłownik uniwersalny który będzie sterował zamkiem drzwi kierowcy i dalej fabrycznym centralnym. Centralkę montujasz wtedy w wersji "sterowanie siłownikiem", czyli biały i biały z czarnym paskiem łączysz z zielonym i niebieskim na siłowniku. Podaję kolory przewodów : KIERUNKI: ZIELONY Z CZARNYM I BRAZOWYMI KROPKAMI, ZIELONY Z ŻÓŁTYM I BRAZOWYMI KROPKAMI. (+) STAŁY - ZE STACYJKI - GRUBY BIAŁY. Sterowanie centralnym fabrycznym -)minusem W WIĄZCE Z DRZWI (-) - NIEBIESKI Z BIAŁYM I NIEBIESKI Z CZERWONYM. Co do sterowania tylną klapą, to pewnie trzeba zamontować dodatkowy siłownik do klapy.
  5. Sprawdź dokładnie prawą tylną sprężynę. U mnie w F-ce odłamał się sam koniec dolny i takie były objawy.
  6. W samochodach typu Syrena , Wartburg, pierwszy 126p, były prądnice i one miały taki próg wzbudzenia, poniżej którego nie ładowały. Miały też "mechaniczny" regulator prądu ładowania, gdzie można sobie było ten Próg ustawić przez podgięcie odpowiedniej zworki. Takie mechaniczne regulatory były jeszcze w PF125p i pierwszych Polonezach, ale potem zastąpiły je zintegrowane z alternatorem i szczotkami, czyli elektroniczne.
  7. > Co padło? Pompa, czujnik? Pewnie czujnik jest brudny , najlepiej wymienić bo tani.
  8. W accencie z 2005r. > Da się, czy się pogryzą instalacje? Właśnie dzisiaj miałem na warsztacie Accenta i zauważyłem że w drzwiach kierowcy nie ma siłownika. Jeżeli chcesz sterowanie z pilota to taki siłownik musisz zainstalowac.Może być uniwersalny z Allegro za kilka złotych. Centralka steruje siłownikiem, a siłownik steruje pozostałymi zamkami. Jeżeli to ma być alarm, to trzeba dołożyć prosty układ na 2 przekaźnikach który zasteruje tym dokładanym siłownikiem. powodzenia.
  9. > No i co z tego? Te wszystkie kable masz dostepne. Pisalem o syrence czujnikach maski etc. On je ma > zamykac i nie widze w tym nic dziwnego. No to po co ma przepłacać, skoro może założyć tańszy i bardziej niezawodny UNIWERSALNY STEROWNIK CENTRALNEGO ZAMKA. Można nawet znaleźć dedykowane do poszczególnych marek.
  10. > Najprosciej to kupic alarm za 50zl z opcja sterowania centralki. Reszty funkcji nie musisz > podlaczac. Najprościej to jest pisać głupoty. Każdy alarm ma tak że jeżeli po otwarciu nie dostanie impulsu o fizycznym otwarciu drzwi, to po nadalej 40 sekundach je zamknie. Aby tego nie robił musi być podłączony pod czujnik drzwi i pod stacyjkę. To tyle o alarmach. Na Allegro aź się strony uginają od sterowników centralnego zamka. I to chyba Kolega miał na myśli. Montaż jest prosty, koszt około 50-60 zł.
  11. Witam. To co opisujesz to jest jakiś apsurd. W jaki sposób mierzyłeś ? Pytam, bo kiedyś przyjechał do mnie facet z takim samym ciśnieniem jak twoje, tylko że w Lanosie 1,6. Okazało się że mierzył wten sposób, że wykręcał świecę, odpalał silnik na 3 cylindrach i mierzył. Wyniki miał między 18 a 20, czyli podobnie jak u ciebie. Przy prawidłowym pomiarze wyszło mu ok 11,5. Jeżeli silnik jest słaby to raczej ma za niskie na którymś , a na pewno bardzo nierówne.
  12. Dzięki. A pytałem , ponieważ kiedyś naprawiałem Astrę, która po wyjęciu tego przekaźnika dalej pracowała normalnie na gazie. Ale to był silnik 1,6/8V i tam była zwykła cewka zapłonowa.
  13. > Możesz tak jeździć, nic się nie stanie. Na LPG też musi być zwora, bo przekaźnik zasila oprócz > pompy osprzęt silnika. Pozdr. A mógłby kolega zdradzić co jeszcze zasila ten przekaźnik ?
  14. > Witam. Niedawno wymieniłem butlę na nową. Wielozawór pozostał stary. Butla 42 litry, przy pierwszy > tankowaniu weszło najpierw 8, a potem 28 litrów = 36 litrów czyli ok. Ale przy następnym > tankowaniu przy odpinaniu pistoletu nastąpiło silne uderzenie gazu. Myślałem że przypadek, ale > wczoraj ponownie przy odpinaniu pistoletu nastąpił silny wydmuch gazu. Wielozawór ma 10 lat. > Gdzie leży przyczyna i jak to poprawić ? Już wszystko jasne. Fachowiec urwał rurkę od tankowania, więc wymienił na nową. Przy wykręcaniu starej nie zablokował korpusu zaworu i wykręcił cały króciec. Wtedy zgubił kulkę i złożył całość beż kulki, czyli beż blokady gazu z przewodu.Dlatego odbijał cały gaz z przewodu tankowania. Ten zawór tankowania ( Tomasetto ) kosztuje całe 21 zł. Byłem u niego zaraz po wystąpieniu problemu, to stwierdził że jak nie ucieka gaz to jest dobrze. Usterkę sam odkryłem kiedy do zaworu weszło mi ponad pół metra drucika. Nie wierzcie , panowie, nawet tym dobrym mechanikom.
  15. Braniewo- Bliska- 2,28 Mamonowo-Rosja- Łukoil- 1,85
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.