Skocz do zawartości

Dyzio194

użytkownik
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Dyzio194

  • Urodziny 21.12.1986

Profile Information

  • Imię
    Darek
  • Lokalizacja
    Legnica
  • Samochód
    Saab 9-5

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Dyzio194's Achievements

rowerzysta

rowerzysta (3/20)

0

Reputacja

  1. B8 masz to sprężyn obniżających. Posiadam takie na grubej sztycy. Przód -60 tył -40. Zawias wybiera bardzo przyjemnie. Nie jest to typowy beton. W zakrętach nie kładzie sie tak na boki. Wiele też zależy od sprężyny z jaką chcesz ożenić B8. Wcześniej miałem KONI i było trochę twardziej. B8 można regenerować i ustawić pod siebie, jak jest taka potrzeba.
  2. Dyzio194

    Mazda 323

    Mam taką od 4 lat. Kupiona najtańszy na allegro za cenę 4000zł. Jeszcze na niemieckich blachach. Uderzona była w prawy przód i poskładana przez handlarza. Przebieg 140000. Potrzebowałem wtedy taniego auta do jeżdżenia po kraju. W 2 lata zrobiłem ok 120000 i ani razu mnie nie zawiodła. Bardzo mało psujące sie auto. Na początku pakiet startowy + przednie amorki. Przy wypadku wymienili jeden a okazali się że drugi też zdechł. W czasie tych dwóch lat z nieplanowanych czesci został wymieniony czujnik ABS prawy tył i tylna lewa piasta. Reszta to eksploatacja. Olej co 15 tyś 2 razy klocki i raz tarcze na początku.Ceny części normalnym poziomie. Amorki sa drogie,ponad 300zł szt na przód a np. Czujnik od abs ok 80zł. Jest kilka osób w polsce co rozbiera Mazdy,więc można dostać wszystko. Nigdy nie stanęła w trasie. Jest troche głośno ale jak większości japońców z tamtych lat. U mnie jest 1.8 benzyna Ta ze zdjęcia jest przedliftowa. Taka jak moja. Te podobno mniej gniją jak polifty. Standart tylne nadkola. U mnie podłoga elegancka. Zaczynają gnić przewody hamulcowe, ale to niebawem zrobię. W tym momencie przebieg ok 300tys i zbliża sie wymiana sprzęgła. Amorki tył jeszcze oryginalne. Na allegro i olx jest tego na pęczki. Za nieduże pieniądze można coś dostać w ładnym stanie. Z czystym sumieniem mogę polecić. Mechanicznie nie da zabicia. Poszukać czegoś w ładnym stanie i lać paliwo.
  3. Na 99% turbo Miałem tak ostatnio w sprinterze. Jechałem aż wirnik się złamał. W końcowej fazie zjadał 3 litry oleju na 8 km. Tylko pamiętaj jak wsadzisz drugie turbo to przeczyść intercoler. Jak tego nie zrobisz a będzie zawalony syfem to uwalisz nowe turbo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.