Jump to content

Dyzio194

użytkownik
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    3d 1h 33s

About Dyzio194

  • Rank
    nauka jazdy
  • Birthday 12/21/1986

Profile Information

  • Name
    Darek
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Car
    Mazda 323F

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. B8 masz to sprężyn obniżających. Posiadam takie na grubej sztycy. Przód -60 tył -40. Zawias wybiera bardzo przyjemnie. Nie jest to typowy beton. W zakrętach nie kładzie sie tak na boki. Wiele też zależy od sprężyny z jaką chcesz ożenić B8. Wcześniej miałem KONI i było trochę twardziej. B8 można regenerować i ustawić pod siebie, jak jest taka potrzeba.
  2. Dyzio194

    Mazda 323

    Mam taką od 4 lat. Kupiona najtańszy na allegro za cenę 4000zł. Jeszcze na niemieckich blachach. Uderzona była w prawy przód i poskładana przez handlarza. Przebieg 140000. Potrzebowałem wtedy taniego auta do jeżdżenia po kraju. W 2 lata zrobiłem ok 120000 i ani razu mnie nie zawiodła. Bardzo mało psujące sie auto. Na początku pakiet startowy + przednie amorki. Przy wypadku wymienili jeden a okazali się że drugi też zdechł. W czasie tych dwóch lat z nieplanowanych czesci został wymieniony czujnik ABS prawy tył i tylna lewa piasta. Reszta to eksploatacja. Olej co 15 tyś 2 razy klocki i raz tarcze na początku.Ceny części normalnym poziomie. Amorki sa drogie,ponad 300zł szt na przód a np. Czujnik od abs ok 80zł. Jest kilka osób w polsce co rozbiera Mazdy,więc można dostać wszystko. Nigdy nie stanęła w trasie. Jest troche głośno ale jak większości japońców z tamtych lat. U mnie jest 1.8 benzyna Ta ze zdjęcia jest przedliftowa. Taka jak moja. Te podobno mniej gniją jak polifty. Standart tylne nadkola. U mnie podłoga elegancka. Zaczynają gnić przewody hamulcowe, ale to niebawem zrobię. W tym momencie przebieg ok 300tys i zbliża sie wymiana sprzęgła. Amorki tył jeszcze oryginalne. Na allegro i olx jest tego na pęczki. Za nieduże pieniądze można coś dostać w ładnym stanie. Z czystym sumieniem mogę polecić. Mechanicznie nie da zabicia. Poszukać czegoś w ładnym stanie i lać paliwo.
  3. Na 99% turbo Miałem tak ostatnio w sprinterze. Jechałem aż wirnik się złamał. W końcowej fazie zjadał 3 litry oleju na 8 km. Tylko pamiętaj jak wsadzisz drugie turbo to przeczyść intercoler. Jak tego nie zrobisz a będzie zawalony syfem to uwalisz nowe turbo
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.