Skocz do zawartości

jacek76

użytkownik
  • Liczba zawartości

    918
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    Stanin / Pruszków

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

jacek76's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

6

Reputacja

  1. Dokładnie tak i wiele razy tak robiliśmy. Montuje się klienta graty , które sobie gdzieś tam kupił lub wyciągnął z poprzedniego auta plus nowa butla i tyle. Fakturę wystawia się na usługę montażu plus homologacja na wszystko i już.
  2. Wg. przepisów , raz użytego elementu instalacj gazowej nie można użyć ponownie. Ten przepis to fikcja z wyjątkiem butli , która jest onumerowana i przypisana do auta. Więc można przekładać instalacje z wyjątkiem butli , która musi być nowa. I nie ma problemu.,
  3. Przekładasz instalkę , montujesz nowy zbiornik ( stary jest przypisany do auta w systemie przeglądów ) załatwiasz sobie kwity ( da się ) i jest wszystko ok.
  4. Cztery krótkie sygnały dźwiękowe oznacza błąd wtryskiwacza. Czyli sterownik go nie widzi. Może być odlaczona wtyczka, przegryziony przewód albo coś podobnego. U mnie cos takiego działo się czasami i okazało sie że we wtyczkę jeden przewód się wysunął. Wymieniłem wtyczkę na nową i po problemie. U Ciebie najlepiej by było żebyś do kogoś podjechał i podłączyć do komputera. Sterownik zapisuje błędy i bedzie wiadomo od razu.
  5. Przy odpalaniu i gaszeniu ? Filtry ?
  6. Niestety sterowniki się zużywają/ psują i raczej nigdy coś takiego nie nastąpi. Z grami jest nieco inna sprawa.
  7. A co ma się mówić? Tak jedno jak i drugie to płyn , więc co ma się stać?
  8. To ja zapytam inaczej: co się stanie kiedy zalejesz lepszej lub gorszej benzyny? Od razu wywali check'a czy się zaadaptuje?
  9. Nie musisz pytać. N a jednym szkoleniu gazowym był poruszany włąśnie temat hasłowania sterowników. Otóż nie można. Jakiś monter zahasłował sterownik , klient pojechał w europę i gdzieś po drodze coś się popsuło. Nie mógł tego nigdzie zrobić i przyjechał do domu na benzynie. Sprawa w sądzie , wygrana klienta i problem warsztatu. Jeśli coś kupujesz , to jest Twoje i robisz sobie z tym co chcesz i serwisujesz gdzie chcesz. I tyle.
  10. Optimę robi Alex , producent Barracud czyli o serwis bym się nie martwił. Program do obsługi sterownika mozna zassać ze strony producenta bez haseł i innych dziwactw. Łączysz się przy pomocy interfejsu do staga , kme i wielu innych , więc tylko od "kowala" będzie zależeć czy będzie można a raczej czy będzie mu się chciało zrobić. Możliwość podłaczenia pod obd i wszystko to co mają inne sterowniki. Jest tańszy od staga , nie wiem ile dla końcowego odbiorcy ale wiem ile dla warsztatu. Jeśli będziesz to mieć taniej od staga , to może warto się zastanowić.
  11. Ten silnik pojedzie na byle czym aby było poprawnie zmontowane. Nie ma sensu dawać czegokolwiek lepszego bo ani nie będzie mocniejszy , ani nie będzie szybciej jeździł. Najważniejsze są wtryskiwacze i te są dobre. Zrobić na krótkich dolotach , odpowiednio rozwiercone dysze i będzie śmigać. Alaska to bardzo dobry reduktor , tu w zupełności wystarczy . Alaskę mam w swoim lacetti , które jest parę koni mocniejsze od VW 1,6 i jest ok. Jaka cena za to?
  12. To auto będzie jeździć nawet na czerwonych valtekach aby nie były zbyt długie wężyki i nie za duże lub za małe dysze. Na Alasce też to za bardzo jeździć nie będzie, więc wystarczy kme Silver, a elektronika to co popadnie.
  13. Każdy będzie działał. Na usb i na rs-323
  14. Patrz na początek mnożnika a nie na "bułę" na środku. W starych stagach mnożnik ma się zaczynać na 1.2 , ma być opadający i kończyć się na 40 , wtedy jest idealnie , zakładając że czas wtrysku się nie zmienia. W nowych szkoleniowcy gadają ,że może zaczynać się wyżej (tak na prawdę niżej ) na 1.3 / 1.4 i będzie dobrze. Jak będę miał staga z prawidłowym mnożnikiem na warsztacie , to Ci wrzucę zdjęcie żebyś wiedział jak ma być.
  15. Zwyczajnie masz za bogato. Aby być pewnym ( bo krzywe map nie zawsze dobrze się wyrysują ) porównaj czas wtrysku na jałowych kiedy pracuje na gazie i benzynie. Czas wtrysku benzyny ma się nie zmieniać po przejściu na gaz. Jeśli rośnie to ma za ubogo , jeśli spada to ma za bogato. Kolektor masz raczej szczelny co widać po podciśnieniu . Map powyżej 0.35 mógłby wskazywać na nieszczelność.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.