Jump to content

muzz

użytkownik
  • Content Count

    1552
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    4d 13h 18s

3 Followers

About muzz

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 08/10/1984

Profile Information

  • Name
    Bartek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    motoryzacja
  • Car
    IS200, GS430

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. muzz

    Lexus LS460

    Zamienników do hamulców trochę jest i można coś sensownego dobrać. Co do deski to w 2008 poprawili. z reszta można to i samemu usprawnić
  2. pewnie by coś znaleźli ale business case się nie spinał...
  3. muzz

    Kubica na tory!

    https://powrotroberta.pl/2020/02/kubica-wreszcie-wracam-do-domu-dna-zespolu-jest-takie-samo.html https://powrotroberta.pl/2020/02/niezniszczalyi-na-torze-podsumowanie-pierwszego-dnia-testow-w-barcelonie.html tak na podsumowanie testów pierwszego dnia... jedno z ciekawszych spostrzeżeń Kubka: "Robert zapytany, kiedy po raz pierwszy uśmiechnął się za kółkiem, powiedział: „Gdy wyjechałem z garażu i po raz pierwszy wcisnąłem hamulec, składając się do pierwszego zakrętu. To był główny problem przez cały zeszły rok. Zdałem sobie sprawę, że w bolid może mieć taki pedał hamulca jak miałem kiedyś. Nawet pozycja w kokpicie była inna."
  4. muzz

    Lexus LS460

    A i niech kolega popatrzy sobie po cenach części. Ale nie tylko klocki i tarcze ale też zawieszeniowe etc. Generalnie samochody te się nie psują ale właśnie przez to i rzadkość występowania części potrafią być drogie albo jeszcze droższe i dostępne tylko w ASO. A że tak zapytam, po co mu taka landara? GS będzie za mały? Jednak ten jest popularniejszy więc i w eksploatacji powinien być tańszy i mniej powinien palić...
  5. muzz

    Lexus LS460

    W LS460 jest silnik z bezpośrednim wtryskiem. Lpg nie bardzo. Chyba, ze jest dedykowana instalacja jak do GS300.
  6. Nie dość, że olej LL jest droższy, to np. do takiego 1.5dci ASO polecało zalać płukankę. Także z tą dużą różnicą w kosztach eksploatacji samego oleju to też nie tak do końca chyba. Dodatkowo można poszukać w necie filmików czy wpisów na forach z opisem i wynikami testów laboratoryjnych olejów po różnych przebiegach i nie ma cudów, olej dość szybko traci swoje właściwości a nie wszystkie już od samego opakowania są takie super. Mnie ostatnio zadziwił olej AMS z serii signature series, który wg producenta ma interwał wymiany (i to nie w silnikach przygotowanych do LL) 40k km czy nawet więcej. Ogólnie wg mnie trzeba przede wszystkim zwracać uwagę na to gdzie i jak się robi przebieg. Bo tak jak już zostało wyżej napisane inaczej zużywa się olej w długich, spokojnych trasach a inaczej w mieście, na krótkich dystansach czy ostro pałowany. Jak olej bardziej dostaje po tyłku to lepiej skrócić interwał. Ogólnie, co też już niejednokrotnie padało lepiej jest chyba zalać częściej olej tańszy niż jeździć długo na takim co to niby ma cały świat uleczyć A no i zupełnie inaczej patrzy na ten temat ktoś kto kupuje nówkę i sprzedaje po kilku latach i 1xxkkm. Jego to po prostu nie interesuje ale z punktu widzenia zużycia i długości życia produktu pewnie znaczenie to już ma.
  7. a kwestia wsiadania/wysiadania?
  8. a ten arteon to nie jest następca paska cc a co za tym idzie nie jest niski i średnio wygodny?
  9. tak, ale i tak z tego co patrzę to chyba nie są one stosowane tak powszechnie...?
  10. Nie chcę się kłócić i na hamowni nie siedzę...ale sondy montuje się powszechnie od kilkudziesięciu lat można chyba powiedzieć spokojnie. To, że jest sonda nie powoduje, że ecu nie może zignorować jej wskazań przy dużym obciążeniu.
  11. Przy pełnym bucie komp leje paliwa w open loop. Może przy maksymalnych obrotach spada zapotrzebowanie na ilość paliwa i go nie przepala i stąd dymienie na czarno?
  12. Tak jak nie da się żarówki halogenowej wsadzić źle do reflektora...
  13. Czyli jak reflektor świeci w kosmos to samochód nie dostaje pieczątki i na lawecie odjeżdża do ASO/warsztatu, który to ogarnie? Przecież to bez sensu...
  14. był kiedyś wysyp zenonów w lampach ryflowanych, teraz tego jest mniej a najczęściej oślepiają samochody ze zwykłymi żarówkami, które są źle włożone do gniazda, jeden z reflektorów jest źle wyregulowany albo samochód załadowany ale nikt nie pomyślał, żeby obniżyć światła...a mruganie...najczęściej i tak nikt nie zakuma o co chodzi, pomyśli, że misiaki stoją albo co innego...szkoda nerwów...
  15. Od rzeczywistej daty.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.