Jump to content

muzz

użytkownik
  • Content Count

    1615
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

143 Dobry aparat

2 Followers

About muzz

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 08/10/1984

Profile Information

  • Name
    Bartek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    motoryzacja
  • Car
    IS200, GS430

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja tam nie wiem. Do normalnej jazdy taka nowa corolla hybrydowa jest całkiem spoko. Miałem okazję pojeździć w mieście i na S/A i żadnego wycia specjalnego sobie nie przypominam. Jeszcze raz podkreślę - przy normalnej jeździe. Przy traktowaniu pedału gazu 0-1 pewnie wyje. Ale jak ktoś tak jeździ to chyba nie wybiera hybrydy... A i całkiem fajnie działają te systemy aktywnego tempomatu i utrzymania pasa.
  2. Ale nie kupisz go w markecie czy na stacji.Trzeba zamówić.
  3. Teraz może jest więcej i łatwiej dostępnych preparatów i lepszej jakości. Tak jak wyżej jest Archoil, Forte (tego w dieslu raz zastosowałem zapobiegawczo i nic nie wybuchło). Ale wtedy STP pomogło. Na pewno nie szkodzi. Można zalać tez podwójną dawkę. A że mało kosztuje i jest dostępne wszędzie od niego bym osobiście zaczął. Jakby nie zadziałał to szukałbym czegoś lepszego.
  4. kiedyś, w nexii u ojca, przerobionej na podtlenek na benzynie zaczęła szarpać...po zjeżdżeniu jednego zbiornika z dolanym STP wszystko wróciło do normy... ja STP zalewam przed zimą najczęściej ale to profilaktycznie do przeczyszczenia układu... w każdym zalewałem... w sumie nie wiem czy działa i czyści czy nie...raz na rok za ok.20 zł mam lepsze samopoczucie
  5. przepisy chyba nic o tym nie mówią ale w skrajnych przypadkach mogą się trochę inaczej zachować... osobiście bym wolał kupić dwie nowe w takiej sytuacji...
  6. ja tam mam 52l LPG i 75noPB i jak nie mogę zatankować LPG albo miałbym stać pół dnia do pompy to jadę na benzynie... sumarycznie i tak taniej wychodzi... z resztą teraz jak paliwo spadło poniżej 4 zł u nas to cały czas na noPB
  7. ee no bez przesady... https://www.mylpg.eu/pl/stacje/dania/ pokazuje całe 4 stacje
  8. Czyli ok. Co ciekawe u ojca zmniejszył się pobór oleju na nim.
  9. Przy hamowaniu, szczególnie mocniejszym z większych prędkości szorują/huczą przez te nacięcia. Mi osobiście to jie przeszkadzało.
  10. @kaczorek79 a co możesz powiedzieć/co myślisz o AMSOIL signature series 5w30? Ojciec zalał to do swojego Lexusa GS300 2005. Ja tez planuje u siebie w silniku 3uzfe go zalać za niedługo.
  11. ja miałem mikodę GT nawiercaną i nacinaną w volvo v40 200KM+ i były o tyle dobre, że po kilku hamowaniach pod rząd z ok. 160km/h do 0 jeszcze hamowały. ale fakt, szybko się skrzywiły i nie biły w zasadzie tylko w wtedy jak były bardzo dobrze dogrzane...pęknięcia występowały tylko wokół dziurek a nie nacięć.
  12. Ja tam nie wiem co się ludzie czepiają tego CVT. Na codzień jeżdżę klasycznym hydrokinetykiem ale miałem okazje przejechać się Corollą hybrydową z 2019 roku ostatnio. Tą słabszą. Trochę po mieście i trochę po S-ce. I oczywiście jak ktoś jeździ non stop w trybie 0-1 to CVT może być męczące ale w codziennej jeździe zupełnie nie rozumiem tej paniki.
  13. ja służbówki nie mam ale koledzy/koleżanki w pracy mają, ojciec jeździł i jak zwykle różnie bywa ale generalizowanie jest złe bo to samo można powiedzieć o prywatnych samochodach... przeważa jednak, wśród znanych mi przypadków, normalna jazda służbówkami a nie odwalanie głupot i jazda w trybie 0-1... od roku to się dodatkowo zmieniło na + bo weszła aplikacja sprawdzająca prędkość, obroty, przeciążenia i za prywatne kilometry poza godzinami pracy płacą z własnej kieszeni...sprowadza się to do tego, że jak jeżdżą jak młodzi gniewni to płacą chyba ok. 1 zł za kilometr a mogą też mniej n
  14. Focus mk2 się nie załapie?
  15. Przy całej mojej sympatii do Toyoty stawiał bym na mondeo. Jeżeli to ma być diesel to będzie na pewno tańszy w eksploatacji niż diesel Toyoty czy BMW w Avensis. I pewnie mniej awaryjny.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.