Skocz do zawartości

johny128

użytkownik
  • Zawartość

    650
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Normalny

1 obserwujący

O johny128

  • Tytuł
    kierowca
  • Urodziny 19 Styczeń

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Gronowo Elbl.
  • Zainteresowania
    auta
  • Samochód
    Astra J 1.4NEL

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. johny128

    Wymiana świec w silniku Opla 1.4 turbo

    Ja uszkodziłem czyszcząc szczotą drucianą. Drucik rozwaliłem. Na zdjęciu wyżej również drucik jest uszkodzony.
  2. johny128

    A[H], Mokka 1.6 szarpanie silnika

    Tak można powiedzieć. Mokka wnet sama się uzdrowiła. Dostała nową benzynę i silnik się uspokoił. Nic się nie dzieje więcej. Moje świece z 1,4T jeżdżą dalej w 1,4 XEP
  3. johny128

    Wymiana świec w silniku Opla 1.4 turbo

    Mi udało się jeszcze kupić zestaw naprawczy z warystorkim. choć w zasadzie nie wiem po co tam jest wsadzone. Ja pierwsze jak oczyściłem i uszkodziłem te warystorki to auto paliło bez problemu i nic się nie działo dziwnego.
  4. johny128

    Wymiana świec w silniku Opla 1.4 turbo

    Sprawdź listwę zapłonową. U mnie na 4 i 1 był nalot rdzy i patyny przez to było gorzej na gazie po oczyszczeniu wszystko ok. Zdejmij osłonki gumowe i sprawdź.
  5. johny128

    Gałki na kierownicę- warto?

    Kuzyn do siewu ma założoną bardzo sobie chwali, ja jeżdżąc tym samym ciągnikiem z prasą od razu wywalam z racji tego że nie trzymam kierownicy cały czas w tym samym miejscu, i jeszcz dlatego wywalam bo gałka nie jest ciągle w tym samym miejscu. W ciągniku z wspomaganiem kierownica się przekręca nie tak jak w autach
  6. johny128

    Wymiana świec w silniku Opla 1.4 turbo

    W swojej astrze zmieniłem po 54tyś z czego jakieś 48tyś na LPG. Świece wymieniłem nie potrzebnie bo silnik szarpał z innego powodu. Moje świece trafiły do Z14XEP/LPG i jeżdżą dalej bez oznak zużycia.
  7. johny128

    A[H], Mokka 1.6 szarpanie silnika

    W Mocce na pierwszy montaż były championy, teraz dostała zwykłe NGK. Patrząc po opisie świec to irydowe z astry j 1.4t będą pasowały do A16xer, jak obecne w mocce padną to porównam na żywo świece i jak będą te same to xer dostanie irydowe z astry. Irydowe mają już jakieś 55 tyś na lpg i nie ma z nimi żadnych problemów Check już się świecił z wypadaniem zapłonu. Po zmianie świec zostało poszarpywanie. To takie pytanko czy cewka z Z16xer i A16xer są te same? Ktoś porównywał? Patrząc na allegro to do z16xer jest trochę tańsza, a jak dla mnie są te same.
  8. johny128

    A[H], Mokka 1.6 szarpanie silnika

    Sam lpg jest od jakiś 25tyś. W astrze j z silnikiem 1,4t świece maja już 60tyś i z czego 54 na lpg i dalej są ok. Przez to zdziwiłem się jak krótko wytrzymały świece w mocce. Dzięki za sugestie posprawdzamy wszystko po kolei. Postaram się namówić kuzyna na podmianę cewki może się to uda choć będzie ciężko.
  9. johny128

    A[H], Mokka 1.6 szarpanie silnika

    Witam forumowiczów. Mam problem z silnikiem mokki 1.6 A16xer, mianowicie szarpie na wolnych obrotach. Nie jest to falowanie obrotów tylko szarpanie, Na początku były wymienione świece pomogło na krótką chwilę, dodam iż auto ma niecałe 45tyś i założoną instalację lpg. Zdziwiło mnie skończenie świec po 42tyś były dość poważnie wypalone. Mi przychodzi do głowy jedynie uszkodzona cewka. Niestety nie mam od kogo podmienić. Chciał bym się dowiedziesz czy ktoś miał podobny problem z silnikiem i udało mu się go rozwiązać. Może ktoś z użytkowników astry H lub J miał podobny problem.
  10. johny128

    Wrzenie płynu AJ A14NET

    Ja identyczny problem miałem po założeniu lpg. Moim zdaniem jest coś skopane z odpowietrzeniem. Ja kilku krotnie odkręcałem korek na zbiorniczku po jeździe, oczywiście ostrożnie, za którymś razem z kolei tylko lekko zasyczało i nie było bulgotania płynu. Do tej pory nic już sie nie działo z płynem sprawdzałem kilkukrotnie.
  11. johny128

    Oleje.

    pod podanym linkiem ma kolega spis olejów które mają aprobatę DEXOS2 Ja sam zmieniłem z oleju GM na MOTUL 8100 X-clean 5w40 https://www.centerforqa.com/dexos-brand2/
  12. johny128

    ASTRA J // 2015 // czujnik ciśnienia kół

    Przy tym ciśnieniu czujnik dalej działa. Miałem gwoździa w oponie i po uruchomieniu auta komp wyświetlił ile jest powietrza w kole. Tak, że dalej twierdzę na 99% ta metoda nie działa. Może trzeba by było się przyjrzeć konstrukcji "aktywatora", z kolegi umiejętnościami i znajomością elektroniki może kolega by go rozpracował tak jak kolegi schemat do zamykania szyb w astrze g, z którego korzystałem osobiście Może udało by się zejść z tych 20 dolców na kilka kilkanaście złotych
  13. johny128

    ASTRA J // 2015 // czujnik ciśnienia kół

    Wiec dziś przeprowadziłem ponownie test. Przepraszam za zwłokę ale za dużo pracy. Zrobiłem tak jak kolega master22221 sugerował, niestety brak reakcji a w oponie w zostało jakieś pół bara powietrza. Czekałem czy będzie jakaś reakcja ale system sam wyłączył przypisywanie czujników. Tak, że przynajmniej w moim przypadku nie da się przypisać czujników bez "programatora", ciekawe z drugiej strony co siedzi w takim ustrojstwie do wzbudzania tych czujników.
  14. johny128

    ASTRA J // 2015 // czujnik ciśnienia kół

    Czyli jutro trzeba powtórzyć eksperyment, i uwzględnić nowe fakty.
  15. johny128

    ASTRA J // 2015 // czujnik ciśnienia kół

    Jako, że koledzy z programatorami nie dali znać czy da się programować czujniki po przez upuszczenia ciśnienia w oponach dziś zrobiłem eksperyment. Pacjent to astra j z 2014r Po pierwsze układ jest idioto odporny, układ zachowuje się jak koledzy wyżej pisali. Po drugie czujniki nie reagują na upuszczenie ciśnienia, czyli nie da się programować czujników bez programatora. Próbowałem również przez pompowanie powietrza też bez skutku. Wydaje mi się, że to jednak auto wysyła co jakiś czas impuls do czujnika a ten odpowiada o stanie ciśnienia.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.