Skocz do zawartości

pietiagoras

użytkownik
  • Liczba zawartości

    494
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O pietiagoras

  • Urodziny 07.05.1985

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    nima
  • iMessage
    nima

Profile Information

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Kazimierz Dln
  • Zainteresowania
    obecne - budowanie domu
  • Samochód
    maździocha gh
  • Motocykl
    Simson

Ostatnie wizyty

718 wyświetleń profilu

pietiagoras's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

34

Reputacja

  1. Na początek spróbuję jak ktoś tu już podpowiedział, zaleje go że dwa razy dodatkiem do paliwa, potem zrobię płukankę i nowy olej. Dałbym dodatek bezpośrednio na filtr ale chyba tu nie ma wstępnej pompy i boję się że zapowietrze i uwale wyryski
  2. Z tego co wiem to z panewkami był problem z wcześniejszym modelami k9k w renowkach Ta nie równa praca to tylko przez chwilę na zimnym w zimie po odpaleniu Jakiś uni... Także o wtryskach nic nie wiem. A weź mi kurde znajdź majstra u mnie na wsi który to ogarnie ma pojęcie i nie sp...zespuje coś po drodze.... Muszę sam jakoś zaradzic Widget blockquoteWidget blockquote
  3. to jest takie stukanie, nierówna praca jakby chodził np. na trzy cylindry
  4. nie, nie... żadna poducha, to wyraźnie z silnika wali, pod kompem NIC - zero
  5. witam Panowie może jakaś mądra głowa coś pomoże jest mercedes W176 z w/w silnikiem auto ma 400 tyś km przebiegu, nie ma praktycznie żadnych problemów oprócz może jednym jeszcze chyba nie wielkim auto łyka olej w granicach 200ml-300ml na 10tyś km nic strasznego podczas gdy jest zimno poniżej powiedzmy -5stC nie ma problemu z rozruchem (nowe świece) a poprostu jak odpali to tłucze jakby ktoś w silnik młotkiem walił, powiedzmy po około minucie jak sobie na jałowym poklekocze - silnik chodzi kulturalnie podejrzewam że może któryś wtrysk ale auto nie kopci spalanie w normie 5-6l/100 i teraz tak co do spalania oleju - obecnie 5w30 jakiś tam motul - może dać mu inny olej (gęstszy?) co to dziwnej startowej pracy - podejrzenia wtrysku - zaaplikować mu to ropy płyn do czyszczenia wtrysków tak ze 2 - 3 razy do zimy? a może olej jest za rzadki i sprężanie słabsze i zanim olej się rozgrzeje to tak nim tłucze? jak napisałem jakieś głupoty to bez "śmiania" - nie jestem mechanikiem ani nie kończyłem technikum motoryzacyjnego - dużo rzeczy w aucie naprawiam sam co mogę - co potrafię.... jakieś rady?
  6. miałem kiedyś lepszą przygodę....pewien wulkanizator wymieniał mi opony, po jakimś tam czasie w przełomie 2-3tyg od tejże wymiany chciałem odkręcić koło (już nie pamiętam w jakim celu ale to nie ważne) ale niestety nie mogłem, więc pojechałem do tego Pana Gumiaka i poprosiłem aby odkręcił koło po swoim dokręceniu, no i bach 3 śruby odkręcił, dwie urwał. Auto w miare nowe nowe więc pojechałem do ASO wymienili piastę i dali nowe śruby, Pan Gumiak zapłacił coś koło tysiaka za taką imprezę (z 15 lat temu to miało jakąś wartość wywalić tysiaka) ale przyjął na klate i pokrył koszty. Teraz śruby wkręca palcami i dokręca udarem. Śruby nie chciały się odkręcić bo z marszu udarem przykręcił i wkręciły się krzywo lub coś takiego...
  7. miałem kilka aut, w kilku hak montowałem sam, i przy żadnym nie ściągałem kół....no chyba że robiłeś w aso albo gdzie tam jakieś procedury lecą i roboczo godziny to mogli i nawet tylna klapę zdjąć
  8. aaa... to chyba tak normalnie jak co dzień
  9. taaa, a pewnie jeszcze z komisu 50% zaniżona faktura albo i więcej i zaczynają się schody
  10. pietiagoras

    S-max

    wystarczy? dodam jeszcze że jeszcze dodatkowo humory z odpalaniem i szukanie w zasadzie nie widomo czego, wtryski-pompa-czujniki-zapowietrzanie-filtry dupa maryna poszukać jeszcze na dokładkę parę postów tu i na forum fjorda a padających motorach.....
  11. pietiagoras

    S-max

    i jedno wielkie guano
  12. założyłem nowe oringi i zawleczki i g... to dało, trzeba było już nowe przewody bo się od temperatury pokurczyły... także "trytka" tańsza, szybsza i też skuteczna
  13. najprędziej to ci się leje z przelewu, czasem nie z poda takiego cienkiego wężyka? jak tak to oringi do wymiany (pocieszę cię że ja wymieniłem i dalej się leje i spiąłem to "trytytkami") weź to zrób bo ci się jeszcze zapali to auto..... a jak nie z pod przelewu to może też być do wymiana podkładka pod wtryskiem....szklana kulo pokaż pokaż
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.