Skocz do zawartości

TIMMY

użytkownik
  • Zawartość

    1308
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

17 Normalny

7 obserwujących

O TIMMY

  • Tytuł
    weteran
  • Urodziny 17.03.1978

Profile Information

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Mińsk Maz.
  • Samochód
    Golf V Variant, Stilo 3D

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Gaz wyjeżdżony, problem występuje, ale od czasu do czasu... Raz szarpie, raz nie.... najlepszy rodzaj usterki Wymieniłem świece i teraz obserwuję. Jak dalej będzie się zdarzało, spróbuję podmieniać po kolei cewki. W międzyczasie padły jeszcze DWA aktywatory od klimy. Ze strony kierowcy lodówka i padł nawiew.... Jak myślicie który? Tak! Ten na przednią szybę! W taką pogodę! Mieszacz ciepło-zimno udało mi się reanimować, ale ten od nawiewu na szybę ma wytarte zębatki, więc podmieniłem go z tym od nawiewu na nogi. Poszukam jakiejś używki na jego miejsce. 3 godziny leżenia pod kierownicą wygięty w chiński paragraf. Jeszcze dziś mam odbity na plecach próg
  2. Aaa.. o to chodzi. Dzięki za wyjaśnienie
  3. Nie pamiętam. Musze sprawdzić zapisy w książce. Dziś żona normalnie przejechała cały swój dystans bez żadnych szarpań... Zacznę chyba od świec.
  4. Nie znam się aż tak dobrze na instalacjach LPG, ale czy samo przełączenie na benzynę, czyli De facto całkowite wyłączenie instalacji, nie daje takiego samego efektu? Przejechałem wczoraj około 20 kilometrów ciągiem na benzynie. O ile dobrze pamiętam, trzy cewki są oryginalne a jedna jest inna. Nie znam producenta.
  5. Witajcie! Dziś Fiacior zaczął się jakoś dziwnie zachowywać. Odpala normalnie, jałowe normalnie, rusza normalnie, a po przekroczeniu około 80 km/h silnik zaczyna szarpać, ale jedzie dalej. To tak mocno w skrócie, bo czasem nie szarpie wcale, albo dopiero po około 100 km/h Sytuacja wygląda tak samo zarówno na benzynie jak i na gazie, więc pewnie coś z zapłonem. Check nie świeci, MES nie pokazuje żadnych błędów Co obstawiacie? Świece, przewody, cewki, może coś innego? Podopowiedzcie od czego zacząć... Acha, silnik 1.6 16V.
  6. TIMMY

    kupno Golfa V Variant

    Zwróć szczególnie uwagę na blacharkę. Ranty błotników i miejsca łączenia się przednich błotników z progami. Tam, za chlapaczem zbiera się błoto i może narobić niezłego syfu. Mechanicznie sprawdź to samo co w innych autach.
  7. TIMMY

    kupno Golfa V Variant

    Nierówna praca nie musi oznaczać bliskiegoo padu cewki. Te silniki z natury nie pracują zbyt kulturalnie na wolnych obrotach. Wystarczy włączyć kilmę , obroty trochę wzrastają i silnik pracuje równo. Na forum Golfa każdy pyta o to, dlaczego tak jest i czy można coś z tym zrobić. Niby można, ale trzeba zmienić soft silnika który podniesie deczko obroty. Ja przez jakiś czas też mnie to wkurzało ale w końcu przestałem zwracać na to uwagę...
  8. TIMMY

    Ecodriving z 1,6 BSE

    Heh, mam auto z tym silnikiem 6 lat, i nigdy nie udało mi się uzyskać takiego wyniku Spalanie zawsze oscyluje w granicach 8-9 litrów. Przebieg prawie identyczny
  9. TIMMY

    przekładnia kierownicza

    A tego to już nie wiem... Trzeba by popytać kogoś kto to robił.
  10. TIMMY

    przekładnia kierownicza

    Nie zgłębiałem jeszcze mocno tematu, bo jak na razie taki problem nie dotyczy mojego auta (oby jak najdłużej) ale coś takiego nie załatwiłoby sprawy? http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=stilo+przek%C5%82adnia+tuleja&bmatch=base-relevance-uni-1-1-0613 Na forum Stilo coś tam pisali że luzy mogą być spowodowane zużyciem się tejże tulei.
  11. TIMMY

    Climatronic i dwa problemy :/

    Czy nie da się tam dostać np wyciągając radio i nawiewy? Oby nie trzeba było tego nigdy robić
  12. TIMMY

    Climatronic i dwa problemy :/

    Czyli nr 1 na Twoim schemacie, a na moim zdjęciu ten który przypadkiem znalazł się w czerwonym kółku? No, może i tak. Faktycznie nie widać go zbyt dużo.
  13. TIMMY

    Climatronic i dwa problemy :/

    Witam! Dziś wreszcie zabrałem się za naprawę klimy. Na wszelki wypadek kupiłem jeden łącznik i dobrze zrobiłem, ale o tym dalej. Zacząłem od prawego mieszacza. Omatko!!! Odkręcenie tego dziadowstwa to udręka... Wyjąłem, łącznik był cały, więc wykąpałem potencjometr w kąpieli regenerującej Zanim przykręciłem go z powrotem, wpiąłem kostkę i zobaczyłem jak pracuje. Ładnie reagował na zmienianie temperatury na sterowaniu klimą. Potem zabrałem się za drugą stronę. Tam jak się okazało, było ciekawiej. Taki widok przywitał mnie po zdjęciu obudowy tunelu: Trytki na siłowniku odpowiadającym za nawiew na szyby. To on robił bzzzz, bzzz,bzz,bzzz... Łącznik oczywiście zerwany. Heh... nie wiem co za "fachura" tam kiedyś grzebał, ale chyba zadał sobie więcej trudu z tymi trytkami niż jakby wymienił urwany łącznik. I tak całe szczęście że zablokował klapy w pozycji nawiewu na przednią szybę, bo inaczej jazda zimą albo w deszczowy dzień byłaby chyba niemożliwa. No i tu przydał się zakupiony "na wszelki wypadek" łącznik. Jak już imiałem aktywator w ręku, to też go rozłożyłem i wykąpałem potencjometr. Poskładałem wszystko do kupy i odpaliłem klimę. Przeszła pomyślnie kalibrację i jak na razie wszystko wygląda dobrze Sterowanie nawiewem na szybę, klatę i nogi działa dobrze, ciepło-zimno na prawo i lewo także Na koniec podpiąłem auto pod kompa i skasowałem błędy. Niestety błąd prawego mieszacza jest wciąż aktywny pomimo tego że wszystko zdaje się dobrze pracować. Może ten aktywator jednak jest na wykończeniu. Reszta błędów zniknęła. Podsmowując ten pierwszy raz... Wykręcanie wszystkich aktywatorów to naprawdę podłe zajęcie, ale nie niemozliwe. Nie wiem też o jakim wykręcaniu deski rozdzielczej ktoś kiedyś pisał, bo dostęp do wszystkicj śrubek jest możliwy. Bardzo trudny, ale możliwy. Dzięki wszystkim za podpowiedzi i pomoc
  14. TIMMY

    Climatronic i dwa problemy :/

    Ja też, ale w tym przypadku rozwalać wszystko dwa razy...
  15. TIMMY

    Climatronic i dwa problemy :/

    Ok. Na początek kupię dwa takie łączniki i biorę się za robotę.. Dzięki!
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.