Jump to content

todamian

użytkownik
  • Posts

    2029
  • Joined

  • Last visited

About todamian

  • Birthday 01/31/1985

Profile Information

  • Lokalizacja
    Pińczów

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

todamian's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

25

Reputation

  1. Witam. Szwagier przywiózł mi z Norwegii boxa skiguarda tylko bez wypełnienia środka. W środku jest surowe włókno. I teraz czym odkleić środek żeby nie rysowało mi wózka czy rowerka ? Filc samoprzylepny? Czy może materiał jakiś i klej na gorąco? Tylko czy to od słońca nie poodkleja się wszystko i Farna robota? A może jakaś farba jest co zrobi gumowata powierzchnię?? Doradzcie coś.
  2. Witam. Podpowie ktoś od czego dopasuje taki teleskop. Długość 430-460mm Praca 170-200mm Siła ok 200N. Potrzebuje to do boxa na dach. Szwagier przywiózł mi z Norwegii skiguarda i takie siłowniki mi potrzebne. Kupiłem od Yarisa po 2005 r. Z tym że siłę mają chyba 300N i to jest za dużo bo złożyć się nie da. Co radzicie??
  3. Pierscienie, gumki, uszczelki, planowanie głowicy i płyny. Płyny moje
  4. Pierscienie uszczelniacze, planowanie głowicy, uszczelki, olej i płyn z tego co na jesieni mi mówił.
  5. No właśnie się waham. Wartość samochodu 8 kzl. W sumie to auto bardzo zadbane poza tym dymkiem hehe. Rdzy praktycznie brak. Poza początkiem i końcem progów jakieś powierzchowne 2-3 kropki. Samochód ma climatronik i poza tym 2 tygodnie temu założyłem mu gaz z myślą o Tych 4-5 latach jazdy i ewentualnym remoncie. Jutro ma mechanik podać cenę ale mówił że tak do 1.5 kzl. I nie wiem właśnie. Żona mnie męczy że dym czasem leci i wstyd jeździć hehe
  6. Jednak po płukance chwilę było dobrze i znów zakopci konkretnie że w lusterku dobrze widać. Będzie remoncik. Pierscienie uszczelniacze i co tam potrzeba. Pytanie tylko mam czy po remoncie zmienić zaraz olej? Jakim najpierw zalać a później jakim??
  7. W sierpniu żonie czegoś takiego szukałem, z podobnymi kryteriami. Ostatecznie kupiliśmy Ibizę 1.4 2005r. 7000zl plus musiałem kupić dwa nadkola oryginalne kolorze za 700zl. Po chwili okazało się że silnik czasami zakopci po hamowaniu silnikiem i czas oleju coś zje. Miałem zamiar sprzedać i kupić coś innego nawet budżet zwiększyć do 12-15kzl. Ale oglądając ogłoszenia i kilka dochodów wyszło na to że wpadło LPG i możliwe że w wakacje będzie remoncie. I za samochód 2005r wyjdzie finalnie 12-13kzl nie licząc opon itd. haha. Najlepsze jeszcze jest to że ja jak jadę to olej spali coś tam. A żonie praktycznie nic bo nie jest nauczona silnikiem hamowc haha. I takie pytanie. Coś się stanie jeśli bedzie jeździć bez remontu?? Dodam że silnik bdb chodzi
  8. Ale jest sens to robić jak nie ubywa go kiedy jest niski ale dopuszczalny stan???
  9. I teraz ciekawostka po 2000km od płukanki. Nie wiem czy ona pomogła, na pewno nie zaszkodziła natomiast sprawa ma się tam Silnik przepłukany, zalany nowym olejem prawie na max, i po 200-300 km olej prawie zszedł na minimum ( tak 2-3mm powyżej) w tym czasie po hamowaniu silnikiem zadymial ale słabiutko. Natomiast olej na tym prawie minimum przez 2000km do teraz nie ubyło ani milimetra. Co to?? Hehe
  10. Czyli to stukanie i że chodzi jak diesel?? To właśnie u mnie to nie wystepuje
  11. A jaki powinien być?? W instrukcji pisze że taki jest odpowiedni.
  12. I teraz tak. Olej kontroluje cały czas. I przez 300km nie wziął nic, natomiast po następnych 100km zniknęło z 200ml. Co to może być że czasami nic nie weźmie i innym razem tak. Jeżdżę tak samo i po tych samych drogach. Co to??
  13. Możesz podać jakie i jakie efekty/wrażenia??
  14. Silnik przepłukany Tec2000. Od płukanki przejechany ok 300km. I co zauważyłem - po tym przebiegu ubytku oleju nie widzę( a już powinienem widziec ). - tak jakby inny zapach spalin się zrobił wcześniej jakiś taki więcej gryzący. - jak dotąd nie zaobserwowałem tej chmury po hamowaniu silnikiem. Zalalem go Mobil1 10w40. Taki miałem powiedzmy darmowy. Zastanawiam się czy po 1000 km lub po 2000 km nie powtórzyć zabiegu i zalać go Valvoline. Powiem szczerze że cudów nie oczekuje po tej płukankę ale jakby apetyt na olej zszedł do powiedzmy 0.5l na 1000km to w tym silniku byłoby to w normie chyba. Co radzicie?
  15. Narazie niewiele jeszcze km zrobiłem, ale ok 1l na 1000km. Tylko pewnie w okolicy nie znajdę nikogo co te uszczelniacze wymieni bez zdejmowania głowicy. A jak zaciągnie głowice to już pewnie niewiele droższy będzie cały remont.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.