Skocz do zawartości

paw19

użytkownik
  • Liczba zawartości

    160
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Świdnica

paw19's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. > Tak kąt nie gra roli. Do tej butli spokojnie można zmieścić 40-42L gazu, tylko że trzeba podgiąć > pływak. Czyli wygląda na to, że chłopakom nie chce się tego zrobić za darmo.... Dzięki
  2. Witam Mam butlę w kole zapasowym. Od początku wchodzi mi do niej 28-29L a butla ma pojemność 47L. Byłem u gazowników i powiedzieli, że nie chcą regulować ilości gazu ponieważ mam butlę pod kontem tzn. Butla faktycznie nie jest idealnie prosto tylko jest pod malutkim kątem (około 0,5cm różni jedną stronę od drugiej). Czy tak malutki kąt może mieć wpływ na to aby do butli 47L wchodziło tylko 28??
  3. > Czy zmniejszasz szczelinę w świecach ??? > Uważam że szczelina 0,7mm jest optymalna do LPG. Jutro/pojutrze to zrobię dzięki
  4. > a zawory kiedy sprawdzane/regulowane? Nigdy, może faktycznie można by podjechać i sprawdzić. Chociaż nie wiem czy w tym silniku się to w ogóle robi.
  5. > mialem podobne objawy winne byly 2 cewki A jak doszedłeś do tego, że to cewki?
  6. Witam Mój problem polega na tym, że delikatnie przyspieszając (trzymając pedał gazu np w 30%) samochód nie przyspiesza płynnie tylko takimi jakimiś "falami" tzn ma jakieś takie dziwne jakby przestoje – przyspiesza nierówno. Drugi problem to po puszczeniu gazu jest szarpnięcie. Podczas jazdy na biegu (bez wciskania gazu) gdy nacisnę gaz to jest mocne szarpnięcie. Podczas ruszania często jest takie szarpnięcie, że na śliskiej nawierzchni prawie zawsze koła zrywają przyczepność. Określiłbym to wszystko: brak delikatności podczas przejścia z naciśniętego gazu na zwloniony gaz i na odwrót. Pacjent to Mazda 5 2.0 benzyna 2005 r. z przebiegiem 110kkm. Instalacja BRC Sequent (nie Light). Dodatkowo: Czysta przepustnica, filtry, EGR, przepływomierz, świece zmieniane 12kkm temu. Po podłączeniu pod interfejs nie ma żadnych błędów, czujnik położenia przepustnicy podaje raczej dobre wartości. Gazownicy nie znaleźli żadnego problemu. Na benzynie samochód jeździ prawie bezproblemowo. Może są zauważalne te objawy ale w stopniu 30 razy mniejszym. Na myśl przychodzi mi już: świece lub cewki.... ale jak to zdiagnozować nie mam funduszy na wymianę 4 cewek i świeć tak na próbę Spotkał się ktoś z czymś takim?
  7. paw19

    Mazda 5

    Od pół roku jeżdżę Mazda 5 2.0 benzyna. Wrzuciłem LPG i bez problemów. Niezłe autko, bardzo wygodne i pakowne. Dodatkowe siedzenia czasem się przydają Jedyny poważny minus to rdza... podwozie miejscami żółte.
  8. > jak silnik mazdy znosi gaz? Potencjalny pacjent to mazda 3 z 2010 z silnikiem 1,6. Zagazowałem Mazdę z silnikiem 2.0 benzyna i śmiga aż miło. Przejechałem dopiero 10kkm, ale problemów żadnych. Na forach można poczytać, że Madzie 1.8 i 2.0 gazują się bezproblemowo.
  9. Skoro wątek również pożegnalny no to chciałem się pożegnać. Miałem Astrę G 2002 1.6 16V LPG. W sobotę pozbyłem się autka drogą sprzedaży. Muszę przyznać, że przez 4 lata i 70kkm mogę stwierdzić, że był to dobry samochód. Teraz przyszła pora na Mazdę 5 - mam nadzieję, że będzie równie dobrze się sprawowała. Bo jak nie to powracam do Astr
  10. > dają radę, c-max z podpisu ma obecnie 70kkm na LPG i żyje > oczywiście kontrola luzów i ew regulację trzeba wkalkulować w koszty > tyle że c-max jest stosunkowo mały, w/s np do zafiry B No fakt, a szkoda bo c-max podoba mi się.... Coraz bardziej jednak przymierzam się do Mazdy 5 z silnikiem 2.0 noPB ponieważ: dość fajnie wygląda (rzecz gustu)i jeździ, jest na prawie 7 osób, dość łatwo taką kupić, rozrząd na łańcuchu, ponoć japońskie się nie psuje za dużo.... ale jeszcze nie podjąłem ostatecznej decyzji, jednakże bardzo wszystkim dziękuję za pomysły:)
  11. > Siedziałeś w Maździe 5?Ona nie nadaje się na średnie rodzinne, z tyłu tak naprawdę jest 2 miejsca > siedzące i podłokietnik... Wczoraj siedziałem, fakt masz rację. 3 osoby mogą mieć juz ciasno:(
  12. > Może coś w ten deseń: > Espace Fajne, ale fakt trochę drogie. Zacząłem się mocniej przyglądać C4 Picasso i Grand Scenic. Na żywo muszę jeszcze zobaczyć. Ogólnie Francuzy trochę odrzucałem, ale chyba warte są uwagi.
  13. Dzięki za dużo informacji. Jednak diesel mi nie leży. Jeżdżę na co dzień różnymi autami i nowymi diselami, ale jakoś nie pasuje mi jazda ropniakiem. Benzyna bardziej mi odpowiada.
  14. > To może Orlando - część silników 1,8 nadaje się do gazu. Cenowo nie dam temu rady. Za nowe autko
  15. > Dlaczego nie przyjmie? Chevrolety z tymi silnikami jeżdżą na gazie i mają się świetnie. Bo to nie Chevrolet. Ma inną głowicę, gniazda zaworowe i zawory. Można go zagazować ale trzeba się liczyć z komplikacjami. Rozmawiałem już z kilkoma warsztatami LPG i wszędzie mi odradzono. Więc wolę ich posłuchać niż później mieć ewentualne problemy. Fora również potwierdzają, że silnik z18xer nie nadaję się do gazu. Aczkolwiek niektórzy zagazowali i jeżdżą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.