Jump to content

Pipper

użytkownik
  • Content Count

    7477
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    15d 14h 33m 47s

Community Reputation

758 Przezacny kompan

About Pipper

  • Rank
    Ogrodnik miodowy
  • Birthday 08/05/1984

Profile Information

  • Name
    S.
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    B.
  • Car
    4x4x4

Recent Profile Visitors

1689 profile views
  1. Kiedyś widziałem na pewnym kanale program 101 napraw. Tam coś takiego testował p. Duda, nie chodzi o "prezydęta"
  2. Nie wiem, od jakiegoś czasu nie mam żadnego pojazdu pędzonego na 1 oś W budżecie do 40kpln można coś wybrać... kwestia wieku i upodobań i budżetu na późniejsze utrzymanie. Bo równie dobrze mogłaby być Honda CRV 3gen w tym zestawieniu
  3. Niestety w Polsce ceny części zamiennych do Kia/Hyundai są "dziwne". Bardziej opłaca się zamawiać oryginalne części z ASO w USA/Kanadzie lub bezpośrednio z Korei. Piszę o pojazdach mniej popularnych w Polsce, np. z dużymi jednostkami benzynowymi. Rekordem było dla mnie od zamówienia do odbioru 3 doby z CA, USA do PL nowy rozrząd za 1/4 tego co w PL... O ilości zamienników poza Europą już nie wspomnę Ból,że Rosjanie nie chcą paczek wysyłać, ponieważ tam też jest duży rynek
  4. 7kpln za naprawę... Lepiej od razu kupić 2wd, tam problem nie występuje.
  5. Witaj, 1, czy 2 generacja? Jak 2, to po 2009, masz diesla 2.2 lub benzyny 2.4 lub 3.5 280KM. Co do napędu 4wd, lubi się wyrobić wieloklin dający napęd na tył, kilka kpln zabawa, zernik na forum Sorento, masz szczegóły. Piszę, jako użytkownik drugiego juz Sorento, tylko ja się trzymam 1gen i benzyn ze względu na ramę i reduktor A jeśli Sorento 2gen, to i weź pod uwagę Hyundaia SantaFe, chociaż w tym budżecie to spokojnie znajdziesz Tuarega...
  6. Wydłużyli do 180 dni. Info z dziś z WK w Piotrkowie.
  7. Kości Was nie bolą? Bo miednica i kręgosłup przy strzale w bok lubią się odezwać...
  8. Niech zweryfikuje, nie wystawiam oceny ASO, ale... To nie jest nowy olej, w Żadnym z moich pojazdów nigdy nie było takiego koloru oleju 150km po zmianie...
  9. No czysty olej to nie jest... Może "zapomnieli", a filtr oleju, czy powietrza, czy kabinowy masz nowy?
  10. Szpeju w teren pojawia się coraz więcej, część można samemu ogarnąć Do trwałości: w lutym zmieniony kompletny rozrząd i regulacja zaworów, przy 150kkm, rozrząd się wyciąga albo pada napinacz, u mnie padł 1 napinacz, na lewej głowicy. Zmienione wszystko. Teraz spokój mąci info o padających pompach oleju i zatarciu panewek wału, info z forum. Pompa w trakcie organizacji, zmiana w najbliższym czasie, raczej prewencyjnie niż koniecznie, ale zawsze taniej niż gruby remont... Co do modyfikacji: Lift na sprężynach 45mm h&r to był początek... W garażu leżą podkładki do liftu budy od ramy o 2" i kolejne 2" na zawiasie. Materiał na modernizacja tylnego drążka Panharda już jest. Dziś liftuję budę, zawias w przyszłym tygodniu. Po lifcie budy poszerzenia błotników +25mm też leżą obok innych gratów w garażu. Koła to obecnie: 265/70r16 Cooper Discoverer AT 4S i felga stalowa 16x8" ET 0 (sztuk 5, zapas też) Kurcze, to jest jak większe klocki Lego, świetna zabawa, o kasie nie piszę, bo i po co sobie humor psuć Przed liftem budy jest tak: No i po lifcie budy i z poszerzeniami:
  11. Cana, tak, kupiłbym nowe z 2017 roku.
  12. Pipper

    Twingo czy 500

    500 z LPG wyjdzie jak Panda w Gazie
  13. Dokładnie tak, droga publiczna, to droga publiczna. Tu zgodnie z przepisami. Ale jak masz "ogródek" 30ha i czasem coś cięższego do przewiezienia, to lepiej znać faktyczną wytrzymałość pojazdu, a nie ograniczenia przepisami. Tu jest tylko ryzyko, że sprzęt się zweryfikuje
  14. Najczęściej tereny, gdzie fot nie można robić... Ale ok, jak będzie gdzieś cywilnie, to wrzucę
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.