Skocz do zawartości

Pipper

użytkownik
  • Zawartość

    5449
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

140 Dobry aparat

O Pipper

  • Tytuł
    Ogrodnik miodowy
  • Urodziny 05.08.1984

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Błogie
  • Zainteresowania
    pieszczenie wisienek
  • Samochód
    Honda/Dacia/Suzuki
  • Motocykl
    Romet Pony 92'

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pipper

    10 tys. zl klima. Na trase. Automat.

    Z tym zabytkiem to i dobrze, nieupierdliwe w naprawach... 😉 Miałem taką 5d z pełnym wypasem z 2003r, polecam fabryczne ksenony i tempomat na trasie
  2. Pipper

    10 tys. zl klima. Na trase. Automat.

    Dla mojej było za nisko i za długo... Teraz śmiga małym 4x4 😉
  3. Pipper

    10 tys. zl klima. Na trase. Automat.

    Wiem, ja za 10k sprzedałem swoją z 2004r w kwietniu tego roku... 😉
  4. Pipper

    10 tys. zl klima. Na trase. Automat.

    Megane 2 2.0 16v z wypasem i automatem. lub Laguna II fl z 2.0 16 i automatem?
  5. Pipper

    Co sądzicie na temat Pinina?

    Ignis? wnętrzem i pewnie czymś jeszcze, ale nie zgłębiałem... Ignis 1 sport jeszcze by mi się garażu przydał A Ignis 2 1,5 ze zdjętym wałem śmiga nie gorzej niż Panda 100hp
  6. Pipper

    Co sądzicie na temat Pinina?

    Ewentualnie Ignisa 1gen zerknij jeszcze albo Kię Sportage 1gen Ja mieszkam prawie w centrum, a i tak wszędzie daleko po pojazdy Chociaż 2 pojazdy kupiłem w Radomiu, jeden nowy i jeden używany i to moje najlepsze zakupy
  7. Pipper

    Co sądzicie na temat Pinina?

    O widzisz, ja swoją miło wspominam, a 100kkm w 4 lata Vanem zrobiłem A Honda CRV 1 gen lub HRV ?
  8. Pipper

    Co sądzicie na temat Pinina?

    Octa 1 4x4 na haldexie + 30mm na sprężynach? W Ignisie jest podobnie z miejscem jak w Pandzie, fotel mam przy 183cm wzrostu do końca, a i tak brakuje ze 4-5cm do pełnego komfortu Ceny elementów napędu do Ignisa też tanie nie są... Jeśli już trafisz na zdrową sztukę Ignis/G3X, od razu wymień termostat - przypadłość jak we Fiatach "if U know what I mean...", tylko wymiana bardziej upierdliwa... I sprawdź rozrząd, u nas przy 191kkm napinacz był kiepski, a że przez zablokowany termostat poszło UPG, to mieliśmy troszkę zabawy na start... Później odezwało się łożysko lewy tył, też troszkę zabawy, bo półoś była wyrzeźbiona troszkę, później krzyżaki na wale, no luzu nie miały, bo tyle rdzy w nich było, na szczęście nowe 3 sztuki z przesyłką 80pln kosztowały, o resztę nie pytaj, bo myślę, że mogłoby zmrozić... No i zabezpieczyć dobrze spód i profile i można śmigać Mój obecny mechanik to młody gość i ogarnia koncertowo, teraz czeka co "ciekawego" kupię, bo w okolicy to VW i Audi głównie, te z tych starszych, przed 2000r.
  9. Pipper

    Co sądzicie na temat Pinina?

    Zerknij na Forestera 1 gen To w kwestii argumentów przeciw Ignis/Justy Ignisa już mamy, a i tak szukam czegoś z lepszym 4wd, tam (w Ignisie) jest dość delikatnie, jak ktoś wcześniej nie dbał, to remonty drogie...
  10. Pipper

    Nowe tablice rejestracyjne.

    Zostaw w fabrycznym miejscu, mam w swojej CRV 2gen normalnie, z hakiem, nie przeszkadza
  11. Pipper

    zabezpieczenie podwozia

    Całkiem spoko rozwiązanie
  12. Pipper

    zabezpieczenie podwozia

    U-Pol Raptor da radę?
  13. Pipper

    Jeep - jakość - czy jest tak słabo

    Ja lubiłem swoje Fiaty, były bardzo proste i przewidywalne
  14. Pipper

    Jeep - jakość - czy jest tak słabo

    Miałem sporo Fiatów , Renault, sparzyłem się na grupie vag. "It's a Jeep thing." Kup i próbuj. Porównaj Pandę do JGC, rozmiar do poziomu komplikacji i upierdliwości.
  15. Pipper

    SsangYong XLV - ktoś użytkuje?

    Cenę mam pierwszą wymienioną za serwis, filtry i komp, ale u nas inny układ jest
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.