Skocz do zawartości

Majkiel

użytkownik
  • Zawartość

    2350
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    20h 14m 46s

O Majkiel

  • Tytuł
    Mistrz Patelni
  • Urodziny 21.03.1980

Profile Information

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Gliwice/Knurów, Polska
  • Samochód
    Fiat, Ford

Ostatnie wizyty

1277 wyświetleń profilu
  1. Majkiel

    Bmw X7

    To się skubańce rozwinęli, sąsiad miał merca 2.0 który nie miał 60KM Normalnie limuzyna z silnikiem o mocy z Seicento
  2. Majkiel

    1.4 95km nie lubi LPG

    Z tego co ktoś tu kiedyś pisał, Tjet miał i chyba nadal ma głowicę z nieco innego materiału - może tutaj jest klucz do zagadki A tak na marginesie, to zastanawiam się, co takiego zmienili w tej głowicy. Kształt jakiś kanałów, komorę w której robią się jakieś zawirowania czy po prostu pod przykrywką dostosowania do Euro 6, robią ją z jeszcze większego "gównolitu" .
  3. Majkiel

    1.4 95km nie lubi LPG

    Zawsze muszą coś spartolić ......
  4. Majkiel

    1.4 95km nie lubi LPG

    Moje Grande z tym silnikiem lubi olej. Czy od LPG - nie wiem. Nigdy nie sprawdzałem ile, co jakiś czas zaglądam i dolewam Po weekendzie olej będzie zmieniany, więc postaram się przypilnować tematu i zmierzyć ile bierze. Z tym braniem oleju może też być tak, że bierze go więcej tym co mają LPG, bo oni po prostu więcej jeżdżą.
  5. Majkiel

    Reduktor do wymiany/regeneracji

    Dokładnie - Genius 1200 A po czym to poznać? Czy po wymianie, trzeba coś regulować, czy powinno to działać na zasadzie plug'n'play ?
  6. Majkiel

    Stary samochód z małym przebiegiem

    Też tak mam - od listopada 2008. Tylko trochę więcej punciakiem przejechałem w tym czasie Silna psychika to jedno, a budowa która skutecznie opróżnia portfel ro drugie. A jakie znoszą? Albo czy inne wersje miały trochę mniejszy apetyt na paliwo ?
  7. Po 150kkm na LPG reduktor (BRC) wymaga regeneracji bądź wymiany. Gaziarz powiedział, że regeneracja to koszt 300-350 zł, ale może nie być możliwa ze względu na stan reduktora i wówczas koszt wymiany do 700 zł. Przy okazji zapytałem o koszt wymiany butli, bo niebawem kończy się homologacja - 500-550 zł. Ceny normalne, czy poszukać innego speca?
  8. Majkiel

    Nowe cento

    Po cinque, sei nie będzie to settecento a coś, a zaprezentowane Centoventi. Czy tak będą wyglądać miejskie auta za kilka lat? Fiat nie raz już pokazał, że na rynku niedużych samochodów czuje się najlepiej i niejeden włoski maluch zapisał się dużymi literami w kartach historii. Trochę przypomina Malucha, ciekawa koncepcja z kokpitem, który można dowolnie zaaranżować (coś nowego). Napęd, oczywiście elektryczny. No i nie jest to wariacja na temat 500 Ponoć do produkcji ma trafić w 2020, ciekawe tylko czy cena będzie zbliżona do Pandy, czy razy 2 albo 3
  9. Majkiel

    2020 Alfa Romeo Tonale - bellissimo?

    Powiedziałbym na odwrót - zgodnie z modą na suvy, wzięli Giuliettę, zrobili face lifting i postawili na wyższym zawieszeniu
  10. Majkiel

    No to chyba tanie VW się skończyły

    Oj tam - box na dach i jazda Właśnie wróciłem z nart i Grande Punto dało radę. Cztery osoby, sprzęt narciarski trzech (córa ma dopiero pół roku), "trumna" nie jakaś wielka (bodaj 300l) i na wcisk graty weszły 30 lat temu jechało się Maluchem na drugi koniec kraju i się dało Niestety, prasa czy inne media rozpisują się nad danym modelem na podstawie wysokiej jego wersji, czego to nie ma, jakie ładne felgi, fotele i tak dalej, po czym dodają "cena już od ...". Tylko że w tej wersji "od" dostaniemy klimatyzację, elektryczne szyby z przodu i światła do jazdy dziennej i to tyle. Dacia, wcale nie mniejsza, z porównywalnym wyposażeniem, równie tandetną deską i słabym silnikiem kosztuje ponad dychę mniej, dla kogo jest więc takie Polo Golas?
  11. Majkiel

    Sprawdzenie Fiat-a, mamy kogoś?

    1200 euro, to 5000 zł - dwa lata temu za malowanie dwóch błotników i zderzaka dałem 1500 zł, a słowacki rynek nie jest dużo (jeśli w ogóle) droższy od naszego Oczywiście mogła być pierdoła, w stylu ktoś życzliwy porysował albo drobne puknięcie i wymieniany zderzak, ale zastanawiam się, czy nie może być tak, że w systemie jest 1200, a na prawdę było zero więcej. Auto po większym dzwonie, przyjedzie klient i jak zacznie sapać że "było robione", to pokazują i mówią "panie, lekka obcierka parkingowa, tutaj proszę rachunek".
  12. Majkiel

    Gwarancja a przeglady w Norauto

    A co to znaczy lojalny? Jeśli jeździ się po okresie gwarancji na coroczną wymianę oleju, filtra, świec itp (zgodnie z harmonogramem w instrukcji), ale już awarie czy zużycie (hamulce, zawieszenie, itp) , robi się samemu albo w niezależnych warsztatach ?
  13. Majkiel

    No to chyba tanie VW się skończyły

    Nie jestem przekonany. Nie wiem czy to dostosowywanie do norm nie jest wymówką. Owszem, jest to z pewnością jakiś tam koszt, patrząc na tabele sprzedaży aut w europie, to VW i spółka mają dużo większy udział w rynku niż np. FCA. Koszty związane z normami emisji spalin, homologacjami itp. powinny być na podobnym poziomie, więc po "rozłożeniu" na pojedyncze samochody, Golf, Tiguan czy Fabia powinny podrożeć powiedzmy o 2000 zł, a Tipo, Renegade czy Panda o 10000 zł.
  14. Majkiel

    Wycieraczka przednia

    Oryginalna wycieraczka do Uno, miała 4800mm i była asymetryczna - miała dłuższą "dolną" część. Zastosowanie standardowej 480mm powoduje, że jej koniec wjeżdża na uszczelkę, z kolei wycieraczka 450mm pozostawia na dole większy łuk. Motgum robi przegubowe dedykowane pióra wycieraczki, pytanie czy jakaś firma produkuje płaskie (bezprzegubowe) wycieraczki z przesuniętym punktem mocowania?
  15. Majkiel

    Oplowskie A16LET 1.6 Turbo - opinie

    A jaka wersja? Starsza 180KM czy nowsza 170KM? Te starsze poza M32 miały tez inne bolączki.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.