Skocz do zawartości

Majkiel

użytkownik
  • Zawartość

    2193
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

331 Przezacny kompan

O Majkiel

  • Tytuł
    Mistrz Patelni
  • Urodziny 21.03.1980

Profile Information

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Gliwice/Knurów, Polska
  • Samochód
    Fiat, Ford

Ostatnie wizyty

1141 wyświetleń profilu
  1. Majkiel

    Magia Dustera

    Pytanie jaka jest skala tych awarii. Czy te psujące się to wyjątki potwierdzające regułę bezawaryjności, czy na odwrót, te co się nie psują to wyjątki
  2. Majkiel

    Nie rozumiem zachwytu nad elektrykami.....

    Jeśli chodzi o PV, to w wielu gminach są dotacje rzędu 70-80%, więc można stosunkowo niedużym nakładem "potanić" jazdę elektrykiem. Ale ich ceny też musza spaść lub zasięg wzrosnąć. No i najważniejsze - ciągle nie do końca wiadomo jak z żywotnością akumulatorów i czy poradzimy sobie z masową ich utylizacją. ..... naciśnie sprzęgło
  3. Majkiel

    SKP, diagnosta i ostatnie miejsce w DR

    Diagnosta chyba za dużo Ducha Puszczy łyknął
  4. Majkiel

    7 osobowe, ale nie van

    Gdyby nie automat pasowałaby Multipla 😜 Najnowsze będą z 2010.
  5. Majkiel

    Sprzedaż aut w październiku (osoby fizyczne)

    Baleno jest tanie, wersję bieda albo prawie bieda można kupić w takich pieniądzach, że konkurencji specjalnie nie ma. Nie wiem jak te nowe, ale przez rodzinę przewinęło się bądź przewija kilka Focusów i w pierwszych MK3 chyba za bardzo grzebali księgowi. Niby duperele, ale jak się trochę auto poużywa to ponoć widać na czym cięli koszty. Mam nadzieję, że dalej nie podążają tą drogą, bo faktycznie zejdą do poziomu taniej marki.
  6. Majkiel

    Magia Dustera

    Pytanie jak wyposażone, czy golasy, czy wersje które początkowo kosztowały 80 czy 100 tys? Osobiście bardzo bym się wahał, czy dać ponad 30 koła za starą dacię, czy za 40 z kawałkiem kupić bądź co bądź nowe tipo czy rapida, albo jeszcze bardziej spiąć się i uderzyć w nowego dustera. Fakt, czasem te 10 tysięcy różnicy jest nie do przeskoczenia, ale ponad 30 tysięcy za 6-cio latka ze stu tysięcznym przebiegiem jakoś bym nie dał. Cenę robi chyba głównie to, że jest nadmuchany i podwyższony.
  7. Majkiel

    Dobrze wyciszone auto na dojazd do pracy

    Dość ciche jest Grande z sześciobiegową skrzynią. Sporo cichsze od nowszej Fiesty małżonki A tak na marginesie, to może opony albo wydech są w tej Corsie nie za bardzo? W poczciwym Uno mam dość cicho do tych 120.
  8. Majkiel

    Sprzedaż aut w październiku (osoby fizyczne)

    Sandero z zewnątrz wygląda nawet atrakcyjnie, trochę taki mały suv, do tego cena czyni cuda Ford skupia się chyba głównie na rynku firm i flotach - przynajmniej mam takie wrażenie Tipo - cena w wersji nie-golas nie jest jakaś atrakcyjna, silnik tJet choć bardzo udany, to jednak swoje spala. Poza tym nie wiem jak jest teraz z tymi normami i sprzedażą aut ze starszymi silnikami
  9. Majkiel

    Kompakt do ok. 35k

    Dokładnie. Szkoda na siłę kombinować, bo będzie "zamienił stryjek siekierkę na kijek" Czekać aż zmienią się potrzeby albo zwiększy się budżet. W międzyczasie obserwować rynek - może ktoś znajomy czy z rodziny będzie sprzedawał np. swoje auto które ma od nowości i jest pewne. W perełki z komisów bym nie wierzył, bo jeśli rzeczywiście miałbym taką perełkę, to nie sprzedawałbym, albo sprzedałbym ją bez pośrednictwa.
  10. Majkiel

    Czterodrzwiowy Mustang

    Proponuję jeszcze Mustang SUV - teraz te auta są na topie
  11. Majkiel

    Rabat za odkup starego samochodu w salonach

    Silniki JTD uchodziły za takie nie do zajechania. Do tego 2005 to już poliftowa, więc ta całkiem ładna wersja. Jak auto sprawne, to zejdzie na pniu pomimo niedoskonałości wnętrza. W ogłoszeniu wyraźnie napisać że to i owo pourywane, zrobić foty wnętrza. Kilka tysięcy można dostać, na pewno więcej niż na złomie. Na dojazdy do pracy czy firmówkę jak znalazł, a do tego 6 osób można zapakować, co nie jest codziennością w samochodach.
  12. Majkiel

    Dobór opon do typu auta - ale inaczej

    Ile razy i w jaką zimę zdarza się wyjechać? W zeszłym roku ociągałem się ze zmianą opon i dwa razy przyszło mi jechać na Uniroyal RainSport 3 (jak na obrazku) w śniegu albo marznącym deszczu i stojąc w korku nie miałem problemu z ruszaniem czy hamowaniem, w przeciwieństwie do co poniektórych na kiepskich zimówkach. Owszem, trzeba było bardzo uważać, ale na wiadukt bez problemu wjechałem, a niektóre beemki próbowały na wstecznym A większość zimy i tak jest mokro i chlapa, więc zważywszy na to że to cabrio, nie pchałbym się w zimówki. A jeśli już raz na kilka lat zdarzy się, że akurat w najgorszą zimę to auto będzie potrzebne, to ten raz można skorzystać z komunikacji, albo "taryfy" czy bla bla car Lepiej mieś dobre opony na letnie wyprawy
  13. Majkiel

    GP - trudności z zapalaniem

    Właśnie rozjechane mapy podejrzewam. I tutaj może mieć to miejsce, skoro po wyłączeniu LPG problem znika. LPG dawno nie był na serwisie, więc pojadę do gazownika żeby zobaczył co i jak.
  14. Majkiel

    GP - trudności z zapalaniem

    200 km na benzynie, jest lepiej, dziś się przełączyłem na gaz, jutro zobaczę jak wystartuje z oparami gazu
  15. Majkiel

    Golf 8 w pełni .... co za brzydal...

    Dokładnie. I i II różniły się, III to była jakaś tam rewolucja z porównaniu z II. IV, to już wariacja na temat III, pomiędzy V i IV też przepaści nie było. Każda generacja, to nieduży krok naprzód i można powiedzieć że w dużej mierze nawiązuje do poprzedniej. Ale jak już weźmiemy III i VIII to to nie to samo auto
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.