Jump to content

Majkiel

użytkownik
  • Content Count

    3742
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

860 Przezacny kompan

About Majkiel

  • Rank
    Mistrz Patelni
  • Birthday 03/21/1980

Profile Information

  • Name
    Krzysztof
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Gliwice/Knurów, Polska
  • Car
    Fiat, Ford

Recent Profile Visitors

2142 profile views
  1. Chyba większość opcji Wersja podstawowa (wg cennika) , która jest już nieźle wyposażona, kosztuje 163890 (z uwzględnieniem opcji "rabat 6000). Jest jeszcze możliwy rabat 4500 na dodatkowe wyposażenie. Owszem, można włączyć szklane dachy, grzane krzesła w świni, zawieszenie adaptacyjne, head-up itd. No i "pęknie" 200 tysięcy.
  2. Na to wygląda Trzeba poczekać na hybrydową Dacię
  3. Majkiel

    Auto Emocion?

    To takie nawiązanie do starych czasów - pierwsze VW T1 albo Pobiedy, miały jedno centralne światło stopu, a te po bokach to były pozycyjne A co do samego testu - Tipo sedan, z którego wielu się nabija, całkiem ładnie przeszło test, gdzieś ten hiszpański temperament i niemiecka precyzja przygasły przez lata.
  4. Namówiłeś mnie, w poniedziałek zamówiony, wczoraj przyszła paczka. Mam mniejszą wersję, ciche to to nie jest, ale jak raz się nabił to wystarczyło na dopompowanie kół w samochodach i rowerach. Muszę jeszcze kupić jakiś dobry pistolet do pompowania albo ciśnieniomierz, bo mam wrażenie , że ten co dostałem razem z kompresorem nieźle zawyża.
  5. Mało zajmowanego miejsca to duża zaleta, zwłaszcza że urządzenie ma głównie służyć jako pompka do kół Jak z trwałością tych bezolejowych? Olejowe mają jednak jakieś smarowanie, możliwość wymiany tłoka czy uszczelek.
  6. Wczoraj oglądałem takiego małego Stanley'a, na pudełku made in P.R.C. i nazwa firmy NuAir. Ów nuair oferuje kompresory marek Nuair , Stanley, Black + Decker , Revolution Air
  7. To może zależeć od wielu rzeczy, nawet takich jak kolor nadwozia czy rynek na jaki auto było przeznaczone.
  8. Tak przypuszczałem. chociaż te czarne Stanley Fatmax wyglądają nawet przyzwoicie kiedy stoją obok typowo marketowych marek.
  9. Czy kompresory Stanley (żółte bądź czarne fatmax) są coś warte czy to praktycznie to samo co Hagen, Verto, Specair itp. Interesują mnie nieduże urządzenia (24 litry). Warto dopłacać do Stanleya? Jak z ewentualnymi częściami do tych zabawek?
  10. Miałem pastę z tego zestawu (Lamp Doctor) - nic nie dała. Wziąłem w dłoń drobny papier wodny i jazda - poskutkowało, powrócił błysk Z tym że u mnie zmatowiała była jedynie górna, nie świecąca część lampy - to nad reflektorem i migaczem.
  11. Poleciłbym coś, do czego można dokupić części, najlepiej w pobliskim sklepie Ostatnio poleciał mi taki plastikowy dynks pomiędzy nożem a silnikiem, z innych rzeczy może zepsuć się jakiś włącznik itp. Także zorientuj się jak z ewentualnymi częściami do Riwali i innych, żeby później z powodu jakiejś dupereli za kilka złotych nie kupować nowej kosiarki. Osobiście mam Stigę, mamie brat kupił Lidera albo Faworyta, też argumentując wybór dostępnością części.
  12. A szkoda. Szczerze mówiąc, jeśli miałbym kupować dacię, to najbardziej pasowałby mi właśnie mcv.
  13. Czołem Linkę prędkościomierza musisz odczepić od spodu. Nie pamiętam dokładnie, ale jest na lince plastikowa końcówka która siedzi na metalowym trzpieniu licznika. Schodzi przez pociągnięcie. Jak już linka nie trzyma i odkręcisz dwie śruby z przodu zegarów, to możesz delikatnie wyjąć cały zestaw wskaźników (lepiej wychodzi górna część). Kable mają na tyle zapasu, że całość trochę wyjdzie. Ciężko, ale da się wówczas odczepić kable. Jak już wyjmiesz zegary, to podświetlenie zegarów masz na górze (3 żaróweczki) Co do samych żarówek - w plastikowych obejmach siedzą małe ż
  14. Z zewnątrz ładne. Zobaczymy jeszcze co pokażą w środku, bo obecna generacja Sandero/Logan, często spotyka się z opiniami, że zewnątrz fajne, ale w środku przedpotopowe. Cóż, jest w tym trochę prawdy. No i kwestia silników. Gdyby do takiego logana mcv, trafił np. 1.3 TCe albo jakaś hybryda w normalnej cenie, mogliby sporo na rynku namieszać. No i cena - mam nadzieję, że nowe lampy i inny zderzak nie podniosą cenników o kilka tysięcy
  15. Byli tacy, którym na dystansie 800 km TJetem udało się zejść do podobnego wyniku. A jak wszyscy wiedzą, silnik ten do oszczędnych nie należy. Tucson to jednak spore auto, o aerodynamice kiosku, więc jeśli osiągnąłby tych 5l/100km, przy normalnej jeździe i na normalnym silniku (a nie jakiejś hybrydzie), to przy prawdziwej eko jeździe, chyba produkowałby paliwo
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.