Jump to content

mmaciejosss

użytkownik
  • Posts

    1493
  • Joined

  • Last visited

About mmaciejosss

  • Birthday 04/17/1976

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gdynia
  • Car
    Suzuki Vitara 1,4T Hybrid

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

mmaciejosss's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

189

Reputation

  1. A ja już widywałem takie plakaty w sklepach/hurtowniach : " Szanowny kliencie , jeśli pytacie o rabat , informujemy , że Rabat to stolica Maroka"
  2. Im więcej hamujesz silnikiem tym dłużej żyją klocki hamulcowe. Czego nie rozumiesz . Sam piszesz że miałeś oryginalne klocki czy 70kkm .
  3. Wszystko zależy ile hamujesz silnikiem i ile w tym trasy . Mild Hybrid też uczy jak oszczędzać klocki hamulcowe. Póki co mały mam przebieg więc się nie wypowiem odnośnie klocków ale styl jazdy mój i żony mocno się różni ( zmiana biegów na wyższy np ) i auto mniej lub więcej pali jak i odzyskuje energii ( oczywiście u mnie mniej pali jak i energii więcej ma dzięki hamowaniu silnikiem )
  4. Tu macie więcej aut https://www.auto-decibel-db.com/index_kmh.html
  5. Dokładnie. Jedni wolą Captura za 137 inni Superba za podobne pieniądze może mniej wyposażonego
  6. Ja zawsze wolałem więcej za mniej czyli większe "coś" ale mniej wypasione
  7. Pewnie niewiele dokładając masz Arkanę czyli większe auto i podobnie wyposażone . Kiedyś znajomy chciał Octavię kupić , doposażał i wyszła mu cena Superba co miał to w standardzie. Finalnie kupił Superba za tą samą kasę
  8. + Lakier metalic za 2-3 koła który miałem za 80tys, rok temu ( początek 2020 z rabatem 8kzł )
  9. Jak już pisali . Tanio już było . 2 lata temu płaciłem 80 koła za Premium Mild Hybrid. Dziś pewnie kupił bym za to Fabię w średniej wersji jak nie jednej z niższych. To był dobry czas na zakup auta
  10. Grubo . 137 koła za dość małe auto . Spalanie 5l ok , ale po 150kkm różnica w paliwie 5,5l vs 6,5l- nie hybryda ( średnia pewnie taka wyjdzie ) to jakieś 10kzł .pytanie czy warto
  11. Czyli w Vitarze wyżej jak pisałem bo jest 3cm niższa od ziemi . Jak porownasz resztę wymiarów uwzględniając co jest nad ziemią to jest już inaczej
  12. W Vitarze zdecydowanie wyżej się siedzi niż w Duster. Ja dość niski jestem i fotel mam sporo podniesiony do góry i nad głową jeszcze spory zapas cm , w Duster jak się podobnie podwindowalem to już nad głową nie było tyle miejsca i widoczność do przodu już słaba , choć w Suzuki też mocno musisz pochylić głowę by zobaczyć jakie światło się na skrzyżowaniu pali
  13. Silnik jest bardzo elastyczny. Biegi ma mega długie ale na 2-gim 100km/h niestety nie osiągniesz , konkurencja że sporo słabszym silnikiem (1.0) zrobi 102-105km/h by w papierach do 100 było lepiej . Potem kolejne biegi w Vitarze są już bardzo długie ( 3-160 , 4-200 ). Sam środek toporny ale wiposazenie w Premium bardzo dobre - aktywny tempomat , asystent pasa ruchu podgrzewane fotele,AA, Full LED... No i siedzi się wysoko a nie jak w Duster np , gdzie auto podwyższone a siedzisz jak w normalnej osobówce .
  14. Jeśli służbowe to po co elektryk ? Zawsze będzie w pracy ładował ? Będzie miał kartę na tankowanie elektryka ? A co jak po domem się rozładuje ? Z domu będzie ładował ? Diesel lub hybryda ma sens dla własnej wygody
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.