Jump to content

puchaty

użytkownik
  • Content Count

    869
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    19m 16s

5 Followers

About puchaty

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 08/07/1979

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    stolica polskiej Cu
  • Zainteresowania
    mam
  • Car
    CC, Foka, Defender, AR

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam ponownie. Po dlugich i nie zawsze owocnych eksperymentach powrocilem do alfy. Tym razem padlo na 146 jtd. Pzdr wszystkich :-)
  2. > wtopa nie wiem czemu ciagle myslalem ze to 8v bo jazdzi jak zajechana 8'ka
  3. Lesiu wytlumacz mi uposledzonemu mechanicznie co i jak. Jutro jednak kupie nowy pasek bo ten cos sie nie chce napiac. Rozciagnal sie czy jak?
  4. > Miałem bardzo podobnie winna okazała się przepalona uszczelka między cylindrami. uszczelka przepalona miedzy 2 a 3 cylindrem. Wymieniona, glowica splanowana. Wsio poskrecane i teraz: - jak ustawic rozrzad? prosze opisac jak 5-latkowi. Jakies takie sruby z otworami i prety mam po akcji ustawiania kilka lat temu przaz Cinka - jak napiac pasek? prosze opisac jak 5-latkowi.
  5. > Ribe 9 długa na 80 do odkręcenia głowiczki. Ribe 10 do odkręcenia głowicy. Czyli aby sciagnac glowice potrzebuje dwa klucze? > W castoramie nie wiem ja nasadki kupiłem po 15 zł na allegro. Allegro mnie nie urzadza bo potrzeba mi na jutro.
  6. Klucz do srub glowicy jaki to ma byc ribe czy jakos tak? 13,14? silnik 1.2 16v. W castoramie kupie to?
  7. > Miałem bardzo podobnie winna okazała się przepalona uszczelka między cylindrami. ogarne wymiane pod blokiem na parkingu
  8. cewki nowe swiece nowe przewody wn nowe dalej dziad pali na 3 gary i dopala paliwo w wydechy. Co dalej? Jakies pomysly?
  9. może to nie wina obudowy, a samego (być może nieprawidłowego) wklejenia lustra. Choć nie wyobrażam sobie by można bylo to spartolić
  10. > Panowie jak w temacie - szybkie pytanie do DETowiczów. > Jakie parametry ustawić pod seicento w hamowni drogowej DETa ? > Skrzynie wiem jak ustawić - spoko. > Ale nie znam parametrów frontal area itp > Za pomoc z góry dzięki ! 100 wiosenek! a na pytanie odpowiedzi nie znam
  11. pytanie dodatkowe: - jak to jest z tymi cewkami i kolejnoscia ich podpiecia (patrzac od strony przegrody)? Na pokrywie jest 1-4 3-2, a ja mam opis na cewkach (markerem) 1-4 2-3 i tak auto jeździlo do tej pory
  12. > Zapalasz i wyciagasz po kolei fajki. > Jak po wyciagnieciu którejś nie bedzie gorzej znaczy masz ją. ale znaczy tak zdiagnozuje wadliwa cewke? przewod czy swiece?
  13. > Cewka na 90% hmm. jak to sprawdzic - wytlumacz jak pieciolatkowi Dodatkowe info: - wyciagam pojedynczo wszystkie fajki przewodow WN. bez 1,2,3 pali, wyciagam 4 kreci nie pali. - zamieniam parami przewody WN na cewkach 1 na 2 i 3 na 4 kreci nie pali wogole - sprawdzenie swiec dzis w gre nie wchodzi (ukrecilem klucz z tesco) czasu nie mam by podjechac kupic cos porzadnego.
  14. od jakiegos czasu na zimnym trzymal wyzsze obroty. Po daniu mu w podloge (na zimnym) tak przy 5000 obr/min jakby chciał zgasnac ale raptownie. Na rozgrzanym bylo ok. Znaczy standardowe falowanie niskich obrotow biegu jalowego. Do rzeczy: Dzis po nocce dostal w doope i wrocilem chyba na 3 garach. Auto chodzi jak 700'ka. Nierówno, silnikiem lekko trzepie, ogolnie jak traktor. Co padlo? co sprawdzic? jak sprawdzic?
  15. W łopatki wentylatora wciśnij ze 2 pampersy. Termostat pryśnij oliwką. Kompa przykryj gumowana matą. Sobie zapodaj stopery do uszu i odpalaj!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.