Skocz do zawartości

michal_z

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 120
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

O michal_z

  • Urodziny 15.06.1974

Profile Information

  • Lokalizacja
    Łódź, PL

michal_z's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

0

Reputacja

  1. > A co Ci się dzieje ? Zamki szaleją czy coś z silnikiem ? To drugie. Sprawdziłem innym skanerem i na koniec VAGiem. Jeden i drugi wskazał różnicowy czujnik ciśnienia spalin Skończyło się jego wymianą - 200 zł (oryginał po kosztach) Po skasowaniu błędów błąd nie wrócił.
  2. wywalił mi błąd 01137, błędy sprawdzałem uniwersalnym skanerem. Według VAGa jest to bład czujnika siłownika centralnego zamka, ale według innych źródeł wyczytałem, że jest to: "Error 001137 Exhaust Pressure sensor Fault" Która interpretacja jest właściwa ?
  3. Doszedłem, że za dźwięki odpowiada brzęczyk w zegarach. Dzwoniłem do magika, powiedział że mi wymieni ale potrzebuje brzęczyk . Ma ktoś polo fotkę takiego brzęczyka ? Da się go osobno dokupić ? Jakiś symbol ? Na allegro są zegary od starszych Polo 9n , czy tam też był taki sam brzęczyk w zegarach ?
  4. > Profesional teoretycznie mozna wymieniac co 30 tys km i to chyba jedyna rożnica > edge teoretycznie 15tys w VW, a na przyklad w BMW juz 30tys km Żeby było śmiesznie w ASO lali longlife (w książce zaznaczali wydłużony okres) , a przeglądy wyznaczali i tak co 15kkm
  5. Witam, ja po sąsiedzku !!! Nabyłem żonie Polo 1.4 TDI z DPFem (niestety) i czeka mnie przegląd. Dotychczas auto było serwisowane w ASO i lali do niego VW longlife III. Czy mogę go zalać dowolnym olejem spełniającym normę VW 507.00 ? Według Castrola wychodzi, że mogę lać Castrol Edge 5w30 (tańszy), lub Castrol Pofessional Longlife III 5W30 (drogi). Obydwa spełniają normę 507.00. Który lać ? Pozdr Michał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.