-
Liczba zawartości
8 626 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
3
Ostatnia wygrana Jaruga w dniu 16 Września 2016
Użytkownicy przyznają Jaruga punkty reputacji!
O Jaruga
- Obecnie Używa komunikatora
- Urodziny 08.12.1977
Profile Information
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
wioska pod Wrockiem
-
Samochód
Kura i franca
Jaruga's Achievements
mistrz kierownicy (14/20)
5,3 tys.
Reputacja
-
Znasz to auto? Mignęło mi gdzieś na otomoto. Nie ma info o bezwypadkowości więc nie zainteresowałem się z racji odległości i ogromnego ryzyka wk...rzenia się Poza tym cena bardzo niska, podobnie jak przebieg. IMO klasyczna "okazja" których należy unikać. Poza tym rocznik się chyba nie zgadza - w 2020 klepali już kolejną wersję. 2020 to pewnie data rejestracji.
-
1.5 ten nowszy 3-cylindrowy póki co się nie sypie. A trochę już tego naklepali. Za to w starym 4-cyl zdarzały się pęknięte/opuszczające się tuleje cylindrów i tradycyjne u forda problemy z UPG. 1.0 to nadal ryzykowna zabawa - generalnie są nietrwałe z wielu różnych przyczyn. Ze 2-3 lata temu wymienili mokry pasek na łańcuch, ale nie wiadomo jeszcze czy to plus. Ceny używanych słupków są wysokie - czyli towar chodliwy...
-
Za późno Wiem że tak będzie, ale z drugiej strony rodzice przekroczyli już 70 lat i mimo wszystko łatwiej mi będzie doglądać auta które mam od nowości i wszystko wiem co kiedy i jak. To świadome wybranie mniejszego zła przeze mnie W tym aucie od wyjazdu z salonu wymieniłem tylko tarcze i klocki tył plus siłowniki klapy bagażnika. Przy ich trybie użytkowania i garażowaniu - myślę że na prawdę niewiele się będzie działo jeszcze przez kilka lat.
-
Chyba mnie właśnie wyleczyłeś z pomysłu diesla Raczej nie robię odcinków krótszych niż 10km co w warunkach podwrocławskich oznacza 20-40 min, a w każdy weekend robię jakąś trasę, ale to chyba jednak nie jest najlepszy pomysł No chyba że 1.6 tdi sobie lepiej z tym radzi? Albo 1.6 crdi lub 1.5 dci?
-
Dlatego jest na liście - aczkolwiek w tej wersji to już jest na limicie budżetu i to w roczniku 2019.
-
Jest najładniejsza i będzie najlepiej wyposażona w tych pieniądzach. Przegrywa jednak silnikowo z resztą zawodników. 1,5 dci trochę mulasty i trzeba by mu mapę poprawić, a 1,3 jednak nieco odstaje od 1,5 tsi albo t-gdi . Ale jak się trafi fajna sztuka - biorę.
-
Dodałem do listy, ale w wersji 1,5 ecoboost są 3 ciekawe egzemplarze na otomoto. 95% z tego zakresu cenowego to 1.0 ecoboost który ma coraz gorszą opinię (pasek w oleju jak puretech) chociaż 125KM jeździ fajnie, no i właśnie setki sztuk z dieslem 1.5.
-
mowa o 1.4 t-gdi 140KM, poprzedniku 1.5 T-gdi 160KM. Ten 1.4 wolnossący 100KM to muł straszny. Można zasnąć przy wyprzedzaniu traktora Ale mało pali i się nie psuje.
-
No to bierz yarisa. Myślałem że rozważasz podobne wersje silnikowe.
-
Mój jest manual 6b, 84k przebiegu, 1.0tsi 110KM 2018r. Wersja ambition doposażona w AA, i kilka pierdół typu doświetlanie zakrętów, haczyki, siatki w bagażniku itp. A co do golfa to ma trafić do jakiejś potrzebującej osoby z dalszej rodziny jako "pomoc humanitarna"
-
Dlatego korci mnie trochę diesel właśnie. Nadal nawet wśród nowoczesnych diesli są takie które daje się bezproblemowo użytkować jak użytkownik świadomy (tak jak te z pierwszego posta) a są często ponad 10k tańsze niż benzynowe w tym zakresie cenowym czyli czasami 20-25%. Te 10k wystarczy z nawiązką na ewentualne wyższe koszty serwisu. A benzyniaki też jakoś całkiem bezproblemowe już nie są.
-
Z tym 1.5 to pewnie to samo co na początku było z 1.5 tsi. Czyli przekombinowali z softem który miał zapewnić w tej samej sekundzie wysoki moment, niskie spalanie i niską emisję I powstały punkty w charakterystyce kiedy motor jest w rozkroku i ma problem z szybkim doborem parametrów. Ale dzięki za info. 1.4 też da się znaleźć w budżecie ale rocznik niżej. A co do 1.0 t-gdi to jeździłeś 1.0 tsi i masz porównanie? W rapidzie 110KM na prawdę daje radę - ponoć radzi sobie nieżle nawet w golfie. Koreański 1.0 nawet na papierze wygląda wyraźnie gorzej - prawie 1,5s do 100km/h wiecej i ponoć nie przyspiesza na 6b co mnie bardzo smuci...
-
Ponoć poszarpywania przy zmianie biegów, później stuki. Tutaj przykładowy silnik https://archiwum.allegro.pl/oferta/silnik-astra-k-v-1-2-benzyna-f12-shr-shl-i13520249793.html A co do octavi - to owszem przeszkadza mi że podobna
-
opatrzyła mi się trochę. Ale jak trafię fajną sztukę to kto wie. Naczytałem się też na fb o dużej ilości drobnych różnorakich usterek jak to w oplu. Niby drobiazgi ale męczą czasami. Z poważniejszych to pękają tłoki - aczkolwiek mało jest udokumentowanych przypadków,