Skocz do zawartości

Jaruga

moderator
  • Zawartość

    3399
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2
  • Czas online

    14h 21m 20s

O Jaruga

  • Tytuł
    mistrz kierownicy
  • Urodziny 08.12.1977

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Zainteresowania
    różne
  • Samochód
    Rapid 1.0TSI, laceton 1.4

Ostatnie wizyty

1257 wyświetleń profilu
  1. Jaruga

    Pakiet eco

    Dlatego nawet za dopłatą bym tego pakietu nie brał
  2. To super wiadomość. A tak BTW to nie każdy wie że korki powinno się zmieniać co kilka lat. Kilka aut (swoich i znajomych) uleczyłem w ten sposób z tajemniczych ubytków płynu. Po prostu ciecz zawsze znajdzie sobie drogę ucieczki jeśli jest pod odpowiednio dużym ciśnieniem.
  3. Jaruga

    Nubira III nadal słabe ogrzewanie, nowa nagrzewnica

    Czeka Cię to samo co było już w tym wątku, czyli rozbieranie układu i płukanie pod ciśnieniem w obu kierunkach.
  4. Jaruga

    Pakiet eco

    A mi się wydaje że aktywny znaczy odzyskuje energię z hamowania a mniej obciąża silnik w trakcie jazdy. Ale tylko zgaduję
  5. Jaruga

    Astra 1.6 200KM - moja opinia

    Tylko że w turbo benzynie można bardzo łatwo i szybko popsuć taki wynik Diesel jest znacznie mniej wrażliwy na buta pod względem spalania.
  6. Jaruga

    Astra 1.6 200KM - moja opinia

    Przyspieszenie rzeczywiste też zgadza się z katalogiem: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-przyspieszenia/opel-astra-1-6-turbo-200-km-mt-przyspieszenie-0-100-km-h/
  7. Jaruga

    VW Golf 1.0 TSI. Po 2000km

    Ale oni mu wgrali pewnie tego samego gotowca co Tobie, tyle że jego auto stroili przy +30 stopniach a twoje przy 0 z tego co pamiętam. Stąd ta różnica była.
  8. Jaruga

    VW Golf 1.0 TSI. Po 2000km

    Każdy ma inne potrzeby. Ja szukając auta oglądałem też fiestę. I pewnie bym kupił gdyby: - nie było tak ciasno z tyłu - bagażnik miałby więcej niż 300l - cena sensownej wersji nie była by w widełkach golfa, astry i30, ceed, leon Ala tak jak napisałem - każdy ma inne potrzeby i zupełnie inne rzeczy stanowią o wartości auta. Dla mnie skórzana deska rozdzielcza to absurd a dla innego oczywistość. I kto ma rację? Obydwaj , bo każdy ma inne potrzeby.
  9. Rapid i astra były moimi faworytami i jeździłem obydwoma przed zakupem. Rapida kupiłem trochę przypadkiem bo dealer sprzedał komuś zarezerwowaną przeze mnie astrę Astra J stabilniej prowadzi się przy dużych prędkościach. Jest też ciszej przy stałej prędkości bo przy przyspieszaniu nieprzyjemnie hałasuje (gorzej niż R3 w rapidzie). Natomiast dupohamownia jednoznacznie lepiej reaguje w rapidzie. Tutaj masz porównanie astra hatchback 1.4T vs. fabia 1.0TSI http://www.zeperfs.com/en/duel3085-7509.htm
  10. Zauważ że rapid realnie jest 300kg lżejszy ost astry J sedan z LPG. To jest przepaść.
  11. jeśli ma gniazdo to pewnie tak - to jest standard komunikacyjny/diagnostyczny międzynarodowy. Ale głowy uciąć sobie nie dam....
  12. Jaruga

    Z cyklu co kupić do 45kpln

    No to przy takich przebiegach ja widzę miejsce na diesla a nie TSI.
  13. Jedzie tak jak na filmie. Dzisiaj leciałem ponad 200. Do 180 rozpędza się całkiem sprawnie tym bardziej że z racji długich przełożeń taką prędkość osiąga się na 4tym biegu....
  14. Ja kupiłem na tej aukcji niedawno bo stary mi się popsuł. https://allegro.pl/icar2-vgate-elm327-obd2-interfejs-bluetooth-polski-i7073338643.html?reco_id=209e739b-f9fc-11e8-aea5-000af7f5e410 Działa bez zarzutu.
  15. Jaruga

    Rapid 1.0 TSI - wrażenia po 2000km

    Ja też jeździłem obiema wersjami i w typowym ruchu miejskim różnica nieodczuwalna. Natomiast jest wyczuwalna jak najbardziej w trasie i podczas wyprzedzania.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.