Jump to content

Jaruga

moderator
  • Content Count

    3578
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2
  • Time Online

    4d 21h 13m 53s

About Jaruga

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 12/08/1977

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Zainteresowania
    różne
  • Car
    Rapid 1.0TSI, laceton 1.4

Recent Profile Visitors

1393 profile views
  1. A daj mu spokojnie poświrować. Wydał kasiurę to niech się bawi zabawką po swojemu. Przejdzie mu cackanie się przy drugiej wgniotce na drzwiach
  2. Ja jechałem 206 póki co najwięcej. Zauważ że przy 200km/h jest dopiero 4000obrotów
  3. Dodam że to działa jak płachta na byka na wielu kierowców z małymi członkami w tzw. "lepszych furach". Regularnie przyłączają się do wyścigu w którym nie uczestniczę Podsumowując temat 1.0 TSI - mało pali - fajnie jedzie - brzmi fatalnie - czuć niewywagę w postaci wibracji - zapowiada się na udany motor pod względem niezawodności (póki co brak charakterystycznych i poważnych usterek na rynku od premiery w 2015r)
  4. Za to w tipo pali jak smok. A charakterystykę ma bardzo liniową (wtrysk pośredni) i nie kopie w plecy jak TSI. Ale generalnie jeździ nim się bardzo przyjemnie.
  5. Na nic Twoje wywody jeśli instytucja tyłkohamowni norasa tego nie potwierdza A co do pomysłu 1.4/1.5 tsi dorzucił bym DSG bo coś mi się wydaje że autor wątku nie lubi się z drążkiem skrzyni biegów Z tego co pamiętam to zrzuca biegi bardzo szybko po wciśnięciu gazu w podłogę.
  6. Musisz nauczyć się posługiwania obrotomierzem i skrzynią biegów. Niby złośliwość z mojej strony, ale tym 1.0 faktycznie jeździ się trochę inaczej tym bardziej że skrzynia 6b jest dziwnie zestopniowana i ma bardzo długie biegi. Trzeba się trochę przestawić i robi się z tego na prawdę dynamiczne autko.
  7. To zależy co kto rozumie jako dół. Jeśli 2tys obrotów to już dobrze jedzie. A poniżej - zanim turbo w stanie to jest to po prostu wolnossące 1.0 i nie ma tu czego oczekiwać.
  8. Kiedyś to już pisałem - maski to lepiej nie otwierać przy ludziach, bo to jest dramat
  9. Megane w wersji 130KM już tak oczywiste nie jest względem astry. Niby 15KM ale wyraźnie czuć różnicę.
  10. Zmień przyzwyczajenia, bo coś mi się wydaje że kłopotów szukasz
  11. IMO mówisz o typowych bolączkach aut z turbosprężarką. Trzeba się przyzwyczaić i nauczyć sę tym jeździć. Też miałem na początku z tym problem. W wolnosących owszem reakcja na gaz jest natychmiastowa i zauważam to jak się przesiadam, ale powiedzmy sobie szczerze - do 3500 obrotów niewiele się dzieje Ja wolnossaka już nie kupię. A co do Twojego pytania o trwałość, to tak jak z wszystkimi używkami. Jak źle trafisz to będzie kłopot. 1.0 TSI jest już na rynku od 2015 i póki co nie słychać żeby coś się powtarzalnego z nimi działo. 1.0 ecoboost pomijając znany już ci problem z chłodzeniem w niektórych modelach też się nieźle trzyma. Ja bym się skupił na tych dwóch silnikach. 1.0 mniej pali, ale fordowski silnik ma wyższą kulturę pracy w mojej opinii.
  12. Odnoszę wrażenie że posługujesz się legendami ludowymi. Jeździłeś przykładowo 1.0 TSI? Toż to jedzie jak wolnossące 1,8 albo i lepiej. Co masz dokładnie na myśli pisząc o cierpliwości przy ruszaniu?
  13. Dla mnie z kolei tempomat jest zbędny bo nie lubię tego używać. Natomiast podłokietnik sobie bardzo cenię.
  14. Przykładowo odtwarzanie spotify przez bletooth był jednym z moich priorytetów przy wyborze auta. I muszę przyznać ze w skodzinie działa to znakomicie. A USB to dodatkowa ładowarka do sprzętów których ciągle przybywa. Jesteś po prostu zacofany technologicznie
  15. Myślę że chodzi mu o wrażenia z jazdy. Kiedy ja szukałem nowego auta jeździłem praktycznie wszystkimi wymienionymi i potwierdzam odczucia. Focusem i klasą B od VAG jeździło mi się najlepiej. Każdy ma inne kryteria oceny.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.