Jump to content

Jaruga

moderator
  • Content Count

    3766
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2
  • Time Online

    8d 18h 53m 25s

About Jaruga

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 12/08/1977

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Zainteresowania
    różne
  • Car
    Rapid 1.0TSI, laceton 1.4

Recent Profile Visitors

1513 profile views
  1. Przy takim przebiegu to proponuję diesla, no chyba że ewentualnie diesla Innej sensownej opcji już nie ma i nie będzie.
  2. O tym właśnie mówię. Co ciekawe z motoryzacją indywidualną walczą już nawet Chińczycy utrudniają rejestrację aut. Prawo do rejestracji auta w dużych miastach to zaczyna być rzadkim przywilejem.
  3. Nie żadną UE tylko ogólnie czas indywidualnej motoryzacji się po prostu kończy. Wszyscy na świecie już zaczynają bądź będą musieli ograniczać liczbę aut. Elektryki to też ślepa uliczka jeśli do ich wyprodukowania potrzeba wykopać i przetworzyć znacznie więcej surowców. Za 30 lat większość populacji świata będzie jeździć wyłącznie zbiorkomem czy się to Ci podoba czy nie.
  4. Na kącik astry z tym.
  5. Jaruga

    Scala za 65 kPLN

    A co to za tajemnica - przecież żadnych liczb nie podał. Zna co najwyżej targety na poziomie salonu.
  6. Pozwolę sobie na uzupełnienie swojej oceny po 15kkm i 11 miesiącach. 1. A wiec nadal uważam że to był bardzo opłacalny zakup i nie żałuję zakupu. Aczkolwiek teraz bym kupił trochę droższe auto bo zwyczajnie mi się trochę poprawiło finansowo w międzyczasie. 2. Średnia spalania to obecnie 6.2 l/100km a osoba spokojna i cierpliwa spokojnie zejdzie sporo poniżej. Jeżdżę głównie bardzo krótkie odcinki w mieście i szybkie trasy. 3. Żadnych awarii itp. 4. Muszę ponarzekać jedynie na podłej jakości miękką powłokę lakierniczą. Łapie ryski od dosłownie wszystkiego. Nie dziwię sie że jest podwójny ocynk skoro farba to tylko kolor... 5. Odblokowałem sobie w serwisie Android Auto i MirrorLink i był to dobry pomysł. 6. Auto jest dynamiczne - nawet w 2+1 z pełnym bagażnikiem idzie tym łyknąć kolumnę zawalidróg, a stała prędkość w okolicach 160 na drogach szybkiego ruchu jest całkowicie bezstresowa tym bardziej że jest to niecałe 3500rpm. 7. Bałem się że brak regulacji odcinka lędźwiowego bedzie mi przeszkadzał ale ku mojemu zaskoczeniu jedzie się zaskakująco wygodnie na tych stołkach. 8. Drugą i oststnią drobną wadą jest ciche aczkolwiek słyszalne stukanie przy szybkim puszczaniu sprzęgła. Okazało się że jest to TTTM i mnóstwo ludzi to reklamowało. Wymieniali skrzynie, sprzęgła, poduszki na gwarancji i.... nic. Nie wszyscy to słyszą, ale ja tak . Mam nadzieję że znajdą rozwiązanie do przeglądu gdzie mam zamiar to zgłosić. 9. Na początku zauważyłem silną reakcję na boczny wiatr, ale teraz tego nie zauważam. Może dlatego że mocniej pompuję koła, albo że zauważyłem to jesienią i zimą kiedy po prostu mocno wiało, albo po prosu przestałem to zauważać... Generalnie jest tak jak miało być
  7. Jaruga

    Scala za 65 kPLN

    Przechodziłem wczoraj koło salonu skody i z ciekawości zapytałem sprzedawcę o sprzedaż skody scala. Powiedział tylko że jest grubo poniżej oczekiwań... Coś mi się wydaje że ten model długo na rynku nie zagości. Bo w obniżkę ceny nie wierzę. Czyżby skoda w końcu się pomyliła i nie trafiła w rynek?
  8. Też nie mogę w to uwierzyć 😄
  9. Ostanio jak stałem w korku to wpadłem na taką samą refleksję. - korozja zjadła wszelkie daewoo z wyjątkiem lanosa (chyba najbardziej udane daewoo) i nubiry (ta trafiała na złom bo się bardzo szybko zużywała i ekstremalnie traciła wartość). Mój matiz też znikał w oczach po ukończeniu 10 lat. - rdza kochała też fiaty siena, palio, cinquecento że o uno nawet nie wspomnę - golf 3 z progami i nadlolami to biały kruk - fordy z przed 2003 też zjadło
  10. Jaruga

    Rapid vs Polo

    I jak? Zadowolona klientka z zakupu? Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
  11. Bzdura. Hamownia po prostu mierzy moc na kołach którą ewentualnie ze sporym błędem można przeliczyć na moc silnika uwzględniając wszelkie masy wirujące, tarcie i zmierzone opory. A temperatura i ciśnienie potrzebne są do modyfikacji map czyli mówiąc w skrócie do ustalenia proporcji masy paliwa do powietrza.
  12. Nie przesadzaj. Z mojego dobrze poinformowanego źródła wynika że za spóźnione PCC krzywdy nie robią. Przynajmniej we Wrocku. Gdyby nie zapłacił to by sobie przypomnieli po 5 latach albo w innym najgorszym momencie. Tak czy siak przypomną sobie na pewno bo co jakiś czas dokładnie przeczesują bazę CEPIK więc zapłacić trzeba.
  13. Taką ciekawostkę mam. Wczoraj było we Wrocku 33 stopnie a dzisiaj 14. I wyraźnie wyczuwam różnicę w reakcji samochodu na gaz Normalnie jakby z 15% kuni przybyło Nawet dźwięk jakiś inny... Niby oczywiste, ale i tak jestem zaskoczony, choć gdyby zmiana temperatury nie była tak szokująca to pewnie bym nie zauważył...
  14. Z pewnością propaganda działa doskonale ale coś jednak się sypie: https://www.smh.com.au/environment/climate-change/we-won-landmark-climate-ruling-as-nsw-court-rejects-coal-mine-20190207-p50wer.html Swoją drogą to kolega @OZI chyba mieszka w tym regionie NSW? W każdym razie zaczynam już rozumieć ten regularny hejt na EU
  15. A mi brakuje informacji ile ludzi zostanie zwolnionych u najwiekszego eksportera węgla jeśli świat nadal będzie odchodzić od paliw kopalnych. Zupełnie przypadkiem okazało się że najwiekszym eksporterem jest Australia a jej populacja to jedynie ok 25mln ludzi... Ciekawe jaki procent gospodarki i ludności jest w tym procederze umoczony?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.