Jump to content

kris1983

użytkownik
  • Content Count

    1551
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    21h 5m 11s

1 Follower

About kris1983

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Nowy Sącz

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ostatecznie kupiłem Clio 2 Sport.Trafilo sie od kolegi z gazem i te 170 koni daje rade:)
  2. no mi chodzi o t zeby dzieciaki mogly tam siasc.Mialem teraz audi TT ale tam to byla masakra z miejscem
  3. heja, wymyslilem sobie zakup cabrio badz tez jakiegos coupe.Rocznik najlepiej po 2000r. silnik raczej cos mocniejszego najlpiej benzyna/LPG Wazne zeby naprawy mnie nie zjadly.Auto bedzie na weekendowe wycieczki.Najwazniejsze musi byc 4 os
  4. witam potrzebuje wybudowac/kupić garaz na 2 samochody i rowery. Znajomy budowlaniec zaproponowal wykonainie takiego garazu z płyt ocieplenie styropianem 15cm. Calosc kolo 30tys Czy jest sens w takie cos sie pakowac czy moze inne rozwiazanie?z gory dzieki za pomoc
  5. ja 10 lat uzywam czasem baganizka na klape,w tym czasie zmienialem auta i on zawsze pasuje.A kupilem tez za jakies 200zl.Wiadomo zakladanie i wogole uzytkowanie jest slabe ale to najtansze i najbardziej uniwersalne rozwiazanie
  6. tylko fusion z 1.4 tdci to francuski 1.4 hdi.Odporna jednostka ,pali smiesznie mało
  7. ja tego nie ogarniam czemu u nas ON jest drozszy od benzyn.We wszystkich cywilizowanych krajach UE jest odwrotnie,moze nie jakas roznica ale jednak jest.licze ze wroci to do normy po zimie
  8. taka stara bmka to studnia bez dna,mialem e46 i e39 i ladowac kase trzeba bylo caly czas a czesci wyraźnie drozsze niz inne popularne marki
  9. nielegalne to sa tblice tylko do zrobienia przegladu,legalnie zjezdza sie na duzo drozszych czerwonych
  10. tylko minivan,ja teraz kupilem Zafire i zdarza mi sie wykorzystywac te 2 dodatkowe siedzenia i nawet cos tam w bagazniku sie miesci
  11. w zyciu nie wlaczam klimy w zimie i nic sie nigdy z nia nie działo,bujda jakas
  12. ja nie zmieszcze sie do crossovera z dwojka dzieciaków wozkiem itp. wiec musze vana.taka Zafira to dla mnie idealne auto
  13. czesto zmieniam auta ze 3 razy amory wymienialem,moj mechanik je tez poleca
  14. daco zawsze kupuje i sobie chwale
  15. woda to nie zejdzie raczej dokladnie.Jakas szczoteczka i plynem najlepiej piana aktywna potraktuj.idealem by bylo rozpiac lancuc i wrzucic do benzyny ale domyslam sie ze one nie maja spinki
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.