Skocz do zawartości

roolez_

użytkownik
  • Liczba zawartości

    104
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Brodnica
  • Zainteresowania
    Jak to co? moje Lancelot !
  • Samochód
    Ford Fiesta 1.3 8V

roolez_'s Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

1

Reputacja

  1. Brodnica, Intermarche 1,99,- Stacja obok - to samo! Nie wierzyłem, że zobaczę jeszcze kiedyś jedynkę z przodu!
  2. > sprawdz oslone termiczna katalozatora. w moim cc na poczatku tak bylo ze kat usmazyl linki i > baaardzo ciezko chodzily Byłem dzis u mechaniora i mówił, że tam nie ma zadnej regulacji! Jutro wlezę do kanału i sam wszystko oblukam! Wywaliłem tapicerkę ze środka i zdjąłem gumę z wajchy biegów - środek wygląda zdrowo!
  3. Hej! Nie jakoś tam dramatycznie ciężko, ale powinny lżej. Olej w skrzyni, oczywiście, jest. Drugi i czwarty bieg wchodzą jakoś za mało do tyłu a 1, 3, 5 mocno lecą do przodu. Daje sie to jakoś wyregulować/wyśrodkować? Sama dźwignia zmiany biegów nie jest luźna, żaden bieg nie "wyskakuje" w czasie jazdy ani nie zgrzyta przy zmianie. Przy CC 700 sprawa była prosta ale tutaj są linki (chyba). Jak się do tego zabrać?
  4. WItam! Wiem, że to nie pora na porady, ale pili mnie mocno! Parch w końcu odpalił po wymianie tego wałka, ale że kopcił mocno to teraz wymieniłem mu pierścienie, zrobiłem głowice; wszystko złożone na spokojnie i bez pośpiechu, sprawdzane po 3 razy - ale auto nie odpala - za cholerę! Kręci ładnie - na chwilę jakby próbuje zapalić - ale nic! Rozrząd ustawiony prawidłowo, iskra na świecach jest, paliwo podaje, podmieniłem inny aparat zapłonowy - to samo! Wertuję forum od wczoraj i wydaje mi się, że wszystko jest podłączone prawidłowo, wszystko posprawdzałem - ale efektów brak. I dalszych pomysłów! Silnik to C16NZ, więc ten najprostszy. Może podrzucicie jakąś świeżą myśl, bo inaczej spalę parcha! pozdrawiam
  5. Dzięki, rozwialiście moje wątpliwości. W sobotę będziem robić podmiankę głowic.
  6. Dokładnie - to jest c16nz! Gościu zapewniał mnie, że jest to, czego szukam. Zastanowiły mnie te rurki/prowadzenia do świec. zdjecie podobnej: (zdjęcie w załączniku)
  7. W tej chwili jest 1.6 ale kupiłem drugą na szrocie - całkiem dobry stan - i się tylko zastanawiam, czy gościu na 100% wiedział, co sprzedaje. Tak mnie tylko naszło, bo dałem ją właśnie do regeneracji i żeby się nie okazało, że to nie ta
  8. witam! Szybkie pytanie - jak w temacie: czy głowice silnika w astrze F w motorach 1.4 i 1.6 8-zaworowe są takie same, bo już tak mi namieszali... pozdrawiam
  9. Pytanie do e-norberta: Noszę się właśnie z zakupem Bravy i też słyszałem o dość trwałych blachach w tych pojazdach, chociaz całkiem niedawno widziałem egzemplarz jakby z rok stał w słonej wodzie W których miejscach oblukac auto w poszukiwaniu rdzy, bo coś się zawsze znajdzie...
  10. No, niby dało się ów nieszczęsny wałek założyć, ale auto nie chce odpalić! Wszystko wydaje się być w porządku: iskra jest , paliwo podaje, rozrząd ustawiony prawidłowo, kręci równo, ale nie zapala! Co jeszcze mogło paść?
  11. Z tą odłączoną pompą paliwa to chodzi o to, żeby najpierw - zakręciwszy rozrusznikiem - napełnić popychacze olejem?
  12. Tak, to C16NZ. W tej chwili jest tak, że wałek z obudową nie pasuje- tak twierdzi ten, co to montuje - słucham na bieżąco relacji tel. Dobrze kombinuję, że należy założyć całą tę obudowę z wałkiem, dokręcać ostrożnie i patrzeć co się dzieje - powinno samo wszystko sie naprowadzić do właściwego położenia.
  13. Szybkie pytanie: czy wymiana tego pękniętego wałka polega tylko,powiedzmy, na załozeniu nowej obudowy z całym wałkiem, czy stało się też coś z zaworami - poprzestawiały się?
  14. > Mógłby być, ale jeśli zupełnie nie reaguje na pedał gazu, to raczej chyba nie No właśnie, żadnej reakcji na wcisnięcie gazu! Jutro oblookam wszystko dokładnie!
  15. Wychodzi na to, że to sworzen wahacza! Dzięki wszystkim za sugestie, ale teraz jest nowy problem i to chyba poważniejszy; otóż auto stanęło"na amen"! Z "zeznań" kierowcy wiem, że auto odpaliło normalnie, przejechało kilka km i zgasło - po zredukowaniu biegu ponoć. Próby odpalenia - bez rezultatu. Podczas holowania udało się odpalić, ale silnik pracował ciężko, nierówno, żadnej reakcji na pedał gazu! Na postoju jednak nie daje się uruchomić! Komputer ponoć nie "wymruguje " żadnych błędów. Przeskoczył pasek rozrządu? (był robiony rok temu) Silnik to 1.6 8-zaworowy. Podpowiedzcie coś - najlepiej, że to jakaś "duperela" a ja idę pogrzebać w archiwum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.