roolez_
użytkownik-
Liczba zawartości
104 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Lokalizacja
Brodnica
-
Zainteresowania
Jak to co? moje Lancelot !
-
Samochód
Ford Fiesta 1.3 8V
roolez_'s Achievements
zielony listek (8/20)
1
Reputacja
-
Brodnica, Intermarche 1,99,- Stacja obok - to samo! Nie wierzyłem, że zobaczę jeszcze kiedyś jedynkę z przodu!
-
> sprawdz oslone termiczna katalozatora. w moim cc na poczatku tak bylo ze kat usmazyl linki i > baaardzo ciezko chodzily Byłem dzis u mechaniora i mówił, że tam nie ma zadnej regulacji! Jutro wlezę do kanału i sam wszystko oblukam! Wywaliłem tapicerkę ze środka i zdjąłem gumę z wajchy biegów - środek wygląda zdrowo!
-
Hej! Nie jakoś tam dramatycznie ciężko, ale powinny lżej. Olej w skrzyni, oczywiście, jest. Drugi i czwarty bieg wchodzą jakoś za mało do tyłu a 1, 3, 5 mocno lecą do przodu. Daje sie to jakoś wyregulować/wyśrodkować? Sama dźwignia zmiany biegów nie jest luźna, żaden bieg nie "wyskakuje" w czasie jazdy ani nie zgrzyta przy zmianie. Przy CC 700 sprawa była prosta ale tutaj są linki (chyba). Jak się do tego zabrać?
-
WItam! Wiem, że to nie pora na porady, ale pili mnie mocno! Parch w końcu odpalił po wymianie tego wałka, ale że kopcił mocno to teraz wymieniłem mu pierścienie, zrobiłem głowice; wszystko złożone na spokojnie i bez pośpiechu, sprawdzane po 3 razy - ale auto nie odpala - za cholerę! Kręci ładnie - na chwilę jakby próbuje zapalić - ale nic! Rozrząd ustawiony prawidłowo, iskra na świecach jest, paliwo podaje, podmieniłem inny aparat zapłonowy - to samo! Wertuję forum od wczoraj i wydaje mi się, że wszystko jest podłączone prawidłowo, wszystko posprawdzałem - ale efektów brak. I dalszych pomysłów! Silnik to C16NZ, więc ten najprostszy. Może podrzucicie jakąś świeżą myśl, bo inaczej spalę parcha! pozdrawiam
-
Dzięki, rozwialiście moje wątpliwości. W sobotę będziem robić podmiankę głowic.
-
Dokładnie - to jest c16nz! Gościu zapewniał mnie, że jest to, czego szukam. Zastanowiły mnie te rurki/prowadzenia do świec. zdjecie podobnej: (zdjęcie w załączniku)
-
W tej chwili jest 1.6 ale kupiłem drugą na szrocie - całkiem dobry stan - i się tylko zastanawiam, czy gościu na 100% wiedział, co sprzedaje. Tak mnie tylko naszło, bo dałem ją właśnie do regeneracji i żeby się nie okazało, że to nie ta
-
witam! Szybkie pytanie - jak w temacie: czy głowice silnika w astrze F w motorach 1.4 i 1.6 8-zaworowe są takie same, bo już tak mi namieszali... pozdrawiam
-
Pytanie do e-norberta: Noszę się właśnie z zakupem Bravy i też słyszałem o dość trwałych blachach w tych pojazdach, chociaz całkiem niedawno widziałem egzemplarz jakby z rok stał w słonej wodzie W których miejscach oblukac auto w poszukiwaniu rdzy, bo coś się zawsze znajdzie...
-
No, niby dało się ów nieszczęsny wałek założyć, ale auto nie chce odpalić! Wszystko wydaje się być w porządku: iskra jest , paliwo podaje, rozrząd ustawiony prawidłowo, kręci równo, ale nie zapala! Co jeszcze mogło paść?
-
Z tą odłączoną pompą paliwa to chodzi o to, żeby najpierw - zakręciwszy rozrusznikiem - napełnić popychacze olejem?
-
Tak, to C16NZ. W tej chwili jest tak, że wałek z obudową nie pasuje- tak twierdzi ten, co to montuje - słucham na bieżąco relacji tel. Dobrze kombinuję, że należy założyć całą tę obudowę z wałkiem, dokręcać ostrożnie i patrzeć co się dzieje - powinno samo wszystko sie naprowadzić do właściwego położenia.
-
Szybkie pytanie: czy wymiana tego pękniętego wałka polega tylko,powiedzmy, na załozeniu nowej obudowy z całym wałkiem, czy stało się też coś z zaworami - poprzestawiały się?
-
> Mógłby być, ale jeśli zupełnie nie reaguje na pedał gazu, to raczej chyba nie No właśnie, żadnej reakcji na wcisnięcie gazu! Jutro oblookam wszystko dokładnie!
-
Wychodzi na to, że to sworzen wahacza! Dzięki wszystkim za sugestie, ale teraz jest nowy problem i to chyba poważniejszy; otóż auto stanęło"na amen"! Z "zeznań" kierowcy wiem, że auto odpaliło normalnie, przejechało kilka km i zgasło - po zredukowaniu biegu ponoć. Próby odpalenia - bez rezultatu. Podczas holowania udało się odpalić, ale silnik pracował ciężko, nierówno, żadnej reakcji na pedał gazu! Na postoju jednak nie daje się uruchomić! Komputer ponoć nie "wymruguje " żadnych błędów. Przeskoczył pasek rozrządu? (był robiony rok temu) Silnik to 1.6 8-zaworowy. Podpowiedzcie coś - najlepiej, że to jakaś "duperela" a ja idę pogrzebać w archiwum.