Skocz do zawartości

CCinek

użytkownik
  • Zawartość

    1096
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    1h 20m 2s

11 obserwujących

O CCinek

  • Tytuł
    mistrz kierownicy
  • Urodziny 28.01.1984

Profile Information

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Zainteresowania
    motoryzacja, kobiety, sex ;)
  • Samochód
    m62b44 & m57d30

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. CCinek

    Jeep Grand Cherokee ZJ 5.9 - moja opinia

    To jest chyba taka przypadłość byłych centomaniaków
  2. CCinek

    Szukam e39

    Jaki silnik?
  3. CCinek

    Czy do 20kzł można kupić ....

    Laguna
  4. CCinek

    E87

    Największa bolączka e87 to jakość wnętrza. W przedlifcie jest jak dla mnie wręcz tragiczna. Polift ma dużo lepsze materiały użyte do wykończenia wnętrza.
  5. CCinek

    Kupiłem e39 528i...

    Opadanie prawego lusterka blokuje się przełącznikiem prawe-lewe lusterko. Jeśli jest ustawiony w lewo to podczas wrzucania wstecznego będzie ono opadało. Jeśli natomiast przełącznik będzie w prawo to lusterko nie będzie nam opadać podczas cofania. Co do wału to warto sprawdzić w jakim stanie jest krzyżak.
  6. Range Rover L322 z 3.0d. Konstrukcyjnie jest to BMW x5 tylko, że buda większa.
  7. CCinek

    Kupiłem e39 528i...

    Zgadza się oba bloki są aluminiowe. tylko, że w jednym tuleje są aluminiowe chemicznie utwardzane, a w drugim stalowe. Ale osobiście M52 uważam za serię silników najbardziej idiotoodpornych. Fakt M50 były jeszcze bardziej pancerne ale z racji wieku coraz trudniej o zdrowy egzemplarz. No i występował on tylko w e36 i e34.
  8. CCinek

    Kupiłem e39 528i...

    Największa przewaga M52TU nad M52 to aluminiowy blok z stalowymi tulejami. M52 ma nikasil który jest niestety delikatniejszy. PS. Ja od dłuższeog czasu nie potrafię się uwolnić od e39 Miałem 528i a obecnie posiadam 540i no i żona ma 530d.
  9. CCinek

    elektryczny seicento

    W poniższym linku masz przeróbkę CC na elektryka. Auto wykonane bardzo przemyślanie. Poukrywane akumulatory itp. https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1686&postdays=0&postorder=asc&start=0 PS. Za mną od dawna chodzi jakiś elektryk
  10. CCinek

    Automatyczna skrzynia biegów - TAK / NIE

    Zgadzam się z Tobą w 100 %. Wartość 10kg/1KM uważam za max.
  11. CCinek

    Automatyczna skrzynia biegów - TAK / NIE

    Prawda jest taka, że operowanie mocą jest trochę błędne gdy nie znamy masy auta. Chcąc sprecyzować swoją wypowiedz jestem skłonny stwierdzić, że auto z stosunkiem mocy do masy na poziomie 10kg/1KM jest już naprawdę dynamiczne i AT jakoś specjalnie tej dynamiki nie popsuje.
  12. CCinek

    Automatyczna skrzynia biegów - TAK / NIE

    Moim zdaniem wystarczy taki silnik do automatu. Jeśli był by diesel to jestem skłonny stwierdzić, że 100KM wystarczy z powodu dużo większego momentu na dzień dobry. Mam w domu 540i oraz 530d. obie w automacie i przy spokojnej jeździe po mieście w ogóle nie czuć tego, że pomiędzy tymi autami jest 100KM różnicy. Ok przy dynamicznej jeździe jest przepaść ale podczas normalnej spokojnej jazdy nie czuć jakoś specjalnie różnicy.
  13. CCinek

    Automatyczna skrzynia biegów - TAK / NIE

    Byłem maniakiem manuala puki sam nie kupiłem automatu. W minim przypadku za zakupem automatu przemawiał koszt serwisu ponieważ znaleźć e39 540i w manualu to ze świecą po pierwsze a po drugie automat do tego auta kosztuje do 2kzł po serwisie a sprzęgło + dwumasa do manuala to koszt ok 3kzł. Ja jestem na tak za automatem. Większość negatywnych opinii jest spowodowana tym, że ktoś jechał/miał automat z jakimś dychawicznym silnikiem. Jeśli auto ma odpowiedni piec pod maską to automat mu w niczym nie przeszkadza. Prawie każdy automat od co najmniej 20 lat ma tryb sport i manual więc zarówno w trasie jak i górach można z nich skorzystać jeśli uważamy, że tryb "D" sobie nie poradzi. PS. Manual na tak tylko w sportowych autach, chociaż i tu pojawiają się coraz częściej automaty które super sobie radzą.
  14. CCinek

    kombi, LPG, automat do 25 kpln

    Laguna 2 3.0 V6
  15. CCinek

    Jaki ciekawy SUV dla petrolhead

    Tak się ma, że X5 z V8 ma już silnik 4.4 z vanosami który nie jest najtrwalszy i znaleźć zdrową jednostkę jest ciężko. 3.0d można podciągnąć programem i nie będzie źle. Można by też ewentualnie szukać polifta który ma mniej trwały naped ale za to lepsze V8 i nowszą wersję 3.0d która bez problemów daje się podciągnąć do 300KM. taki Może nie ulep ale nie szukam ideału. Furka może być w wersji "do odratowania" po zaniedbaniach poprzednich właścicieli.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.