Jump to content

CCinek

użytkownik
  • Content Count

    1080
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    15h 41m 29s

Community Reputation

22 Normalny

About CCinek

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 01/28/1984

Profile Information

  • Name
    Marcin
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Zainteresowania
    motoryzacja, kobiety, sex ;)
  • Car
    m62b44 & m57d30

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Fajnie było by jeszcze wiedzieć czy te 5 szt. razem to rodzice + 3 dzieci. Czy może układ rodzice + dzieci + dziadkowie. Jeśli ma 3 dzieci to szukał bym auta które ma w 2 rzędzie siedzeń 3 fotele. Wtedy po złożeniu/wyjęciu 3 rzędu mamy do dyspozycji mega duży bagażnik. Jak kupi auto w stylu amerykańskim (układ siedzeń 2+2+3) po pierwsze może być kłótnia u młodzieży kto siedzi 2 a kto w 3 rzędzie. A po drugie nie masz możliwości powiększeni bagażnika. Niby można by wyciągnąć środkowy rząd i ustawić tam bagaże ale w przypadku kolizji może być nieciekawie.
  2. Jeszcze nie tak dawno miałem podobny dylemat co Ty. jeśli potrzebujesz upchać z tyłu 3 foteliki to wyboru nie ma dużego. Szukaj czegoś co ma 3 oddzielne fotele. Rozważ też opcję auta 7 osobowego. Zazwyczaj nie zwraca się na to uwagi, ale jak masz 5 osobową rodzinkę to nieraz przytrafi się potrzeba zabrania kogoś, a tu miejsca brak. Ja skończyłem w Discovery 3. Dzieci (5l, 2,5l, 5m) bez problemu mieszczą się w 2 rzędzie. Fotele z 3 rzędu chowają się w podłogę i pozwalają przewieźć komfortowo 2 dorosłe osoby.
  3. Od kilku dni jestem posiadaczem Discovery 3. Jest to moje pierwsze auto tego typu (do tej pory obniżałem auta a nie podnosiłem). Jednakże z dnia na dzień coraz bardziej podoba mi się ten samochód. Został on zakupiony w celu wożenia dość licznej rodzinki (2+3) w związku z czym głównym użytkownikiem będzie moja żona. Naszła mnie jednakże taka myśl czy nie poszukać sobie np. takiego Range Rover Sport z uszkodzonym silnikiem i wsadzić do niego silnik z BMW. Znalazłem informacje, że nasi wschodni sąsiedzi i brytole robią takie swapy. Co nieco miałem styczności z tym silnikiem i nie wydaje mi się on jakoś mocno elektronicznie rozbudowany. Bawił się ktoś z Was w takie swapy silnika. Filmik z takim autem poniżej https://www.youtube.com/watch?v=ZoWVNztL1_E
  4. Witam Z racji tego, że rodzina się powiększyła prezentuje nowy nabytek.
  5. U nas da się przykręcić podstawę do bloku bez problemów. Jedynie trzeba ją trochę podszlifować, żeby zmieścił się bagnet. Nie wiem niestety jak zrobić żeby alternator i kompresor były w osi z kołem pasowym. Może ktoś ma jakieś fotki
  6. Witam wszystkich. Może mnie jeszcze ktoś pamięta. Kolega buduje sobie taką zabawkę jak w temacie. Wraz z Olo pomagamy mu poskładać to cudo. Mamy na swoim koncie kilka jak nie kilkanaście swapów w CC/SC ale po pierwsze to było ponad 10 lat wstecz a po drugie nigdy nie mieliśmy kontaktu z klimą. Ale wracając do tematu. Zrobiliśmy dzisiaj przymiarkę łapy kompresora i alternatora do 16v i pojawił się problem odsadzenia tych elementów względem koła pasowego (tego z 1.1 oczywiście). Jak to rozwiązane jest w tych pojazdach które się już poruszają. No i drugie pytanie czy są gdzieś do dostania adaptery do czujnika położenia wału (chyba Lesiu je robił) albo może ktoś pamięta jaką pompę oleju kupić żeby było to gotowe bez przerabiania (Arturo miał tak chyba zrobione). Wiem mozna to zrobic za pomocą zwykłego kawałka blachy ale chcemy zrobić to bardziej profi. Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi
  7. Obecnie posiadam e39 540i Touring i pomimo, że jest to bardzo fajne auto to korci mnie żeby je zamienić na coś innego.
  8. Mógł byś powiedzieć coś więcej na ten temat. Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie zakup C5 Allroad 4.2 V8 lub właśnie 2.7T. 2.5tdi nie słynie z dobrej opinii więc odpuściłem ten silnika na wstępie.
  9. A myślałeś o czymś pokroju Audi Allroad lub Volvo v70 CrossCountry
  10. A może cherokee xj z końca produkcji? Mój sąsiad takiego sobie sprawił i powiem Ci fajna furka
  11. To jest chyba taka przypadłość byłych centomaniaków
  12. CCinek

    Szukam e39

    Jaki silnik?
  13. CCinek

    E87

    Największa bolączka e87 to jakość wnętrza. W przedlifcie jest jak dla mnie wręcz tragiczna. Polift ma dużo lepsze materiały użyte do wykończenia wnętrza.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.