Jump to content

CCinek

użytkownik
  • Content Count

    1066
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    8h 18m 40s

About CCinek

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 01/28/1984

Profile Information

  • Name
    Marcin
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Zainteresowania
    motoryzacja, kobiety, sex ;)
  • Car
    m62b44 & m57d30

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. U nas da się przykręcić podstawę do bloku bez problemów. Jedynie trzeba ją trochę podszlifować, żeby zmieścił się bagnet. Nie wiem niestety jak zrobić żeby alternator i kompresor były w osi z kołem pasowym. Może ktoś ma jakieś fotki
  2. Witam wszystkich. Może mnie jeszcze ktoś pamięta. Kolega buduje sobie taką zabawkę jak w temacie. Wraz z Olo pomagamy mu poskładać to cudo. Mamy na swoim koncie kilka jak nie kilkanaście swapów w CC/SC ale po pierwsze to było ponad 10 lat wstecz a po drugie nigdy nie mieliśmy kontaktu z klimą. Ale wracając do tematu. Zrobiliśmy dzisiaj przymiarkę łapy kompresora i alternatora do 16v i pojawił się problem odsadzenia tych elementów względem koła pasowego (tego z 1.1 oczywiście). Jak to rozwiązane jest w tych pojazdach które się już poruszają. No i drugie pytanie czy są gdzieś do dostania adaptery do czujnika położenia wału (chyba Lesiu je robił) albo może ktoś pamięta jaką pompę oleju kupić żeby było to gotowe bez przerabiania (Arturo miał tak chyba zrobione). Wiem mozna to zrobic za pomocą zwykłego kawałka blachy ale chcemy zrobić to bardziej profi. Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi
  3. Obecnie posiadam e39 540i Touring i pomimo, że jest to bardzo fajne auto to korci mnie żeby je zamienić na coś innego.
  4. Mógł byś powiedzieć coś więcej na ten temat. Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie zakup C5 Allroad 4.2 V8 lub właśnie 2.7T. 2.5tdi nie słynie z dobrej opinii więc odpuściłem ten silnika na wstępie.
  5. A myślałeś o czymś pokroju Audi Allroad lub Volvo v70 CrossCountry
  6. A może cherokee xj z końca produkcji? Mój sąsiad takiego sobie sprawił i powiem Ci fajna furka
  7. To jest chyba taka przypadłość byłych centomaniaków
  8. CCinek

    Szukam e39

    Jaki silnik?
  9. CCinek

    E87

    Największa bolączka e87 to jakość wnętrza. W przedlifcie jest jak dla mnie wręcz tragiczna. Polift ma dużo lepsze materiały użyte do wykończenia wnętrza.
  10. CCinek

    Kupiłem e39 528i...

    Opadanie prawego lusterka blokuje się przełącznikiem prawe-lewe lusterko. Jeśli jest ustawiony w lewo to podczas wrzucania wstecznego będzie ono opadało. Jeśli natomiast przełącznik będzie w prawo to lusterko nie będzie nam opadać podczas cofania. Co do wału to warto sprawdzić w jakim stanie jest krzyżak.
  11. Range Rover L322 z 3.0d. Konstrukcyjnie jest to BMW x5 tylko, że buda większa.
  12. CCinek

    Kupiłem e39 528i...

    Zgadza się oba bloki są aluminiowe. tylko, że w jednym tuleje są aluminiowe chemicznie utwardzane, a w drugim stalowe. Ale osobiście M52 uważam za serię silników najbardziej idiotoodpornych. Fakt M50 były jeszcze bardziej pancerne ale z racji wieku coraz trudniej o zdrowy egzemplarz. No i występował on tylko w e36 i e34.
  13. CCinek

    Kupiłem e39 528i...

    Największa przewaga M52TU nad M52 to aluminiowy blok z stalowymi tulejami. M52 ma nikasil który jest niestety delikatniejszy. PS. Ja od dłuższeog czasu nie potrafię się uwolnić od e39 Miałem 528i a obecnie posiadam 540i no i żona ma 530d.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.