Skocz do zawartości

SikorCentomaniak

użytkownik
  • Liczba zawartości

    457
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O SikorCentomaniak

  • Urodziny 11.02.1986

Profile Information

  • Imię
    Adrian
  • Lokalizacja
    Łódź
  • Zainteresowania
    Komputery, auta, internet

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

SikorCentomaniak's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. > części szybciej się eksploatują, ale wygląd auta rekompensuje całą stratę popieram
  2. u mnie w pasacie po roku zawias się wysrał, ale jeżdżę na gwincie i oponach 215/35/18
  3. Ja miałem golfa IV 1.6SR z 1998 roku i nigdy nie zobaczyłem kontrolki check engine.
  4. W Łodzi powiedzieli 350pln za wymianę. Kompletny rozrząd po rabatach wyszedł 600pln. W efekcie końcowym wymieniłem z kolegą. Ja mam ATJ ale to prawie to samo.
  5. u Mapeta masz, ale do sedana lub 4x4 sklep
  6. SikorCentomaniak

    Bora..

    Jeśli chciałbyś sprawny włącznik to mam taki na sprzedaż. Jak coś to wal na priv.
  7. > U mnie w B5 też, pytanie co z B5FL. B5 FL jechałem raz na 15" felgach i lekko się kręciło, ale to było za czasów kiedy miałem golfa mk4.
  8. u mnie w B5 czy to na 15", 17" czy 18" chodzi lekko.
  9. Jak w temacie sprzedam komplet felg BBS RM500 17" Parametry: Rozmiar 17" Szerokość 8" ET 35 Rozstaw 5x112 Cena 1099pln do małej negocjacji. reszta w linku --->> tablica
  10. VAG K+CAN COMANDER - zawiodłem się na nim. Niestety ale nie chce się połączyć z licznikiem w moim passacie B5. Z licznikami z golfa 4 bora łączy się odczytuje eeprom, zmienia przebieg. Vag Tacho - skoro poprzedni kabel nie dawał rady postanowiłem zainwestować w Vag Tacho i jestem mega zadowolony. Po zmianie u siebie licznika na 1/2 fis chciałem ustawić przebieg taki sam jak na poprzednim liczniku. Oczywiście dało radę. Odczyt pinów również działa, odczytywanie i edycja eepromu też. Osobiście polecam Vag Tacho.
  11. najprościej to wziąć miernik i sprawdzić w skrzynce bezpieczników gdzie pojawia się prąd po zapłonie.
  12. Ja mam ATJ 115km na pompowtryskach w passku b5. Licznikowo dobijam do 300000km i jestem zadowolony. Jedyne co szarpęło budżetem to wymiana dwumasy. Tak jak koledzy pisali dbać o wymianę oleju i będzie ok.
  13. nie mamy co porównywać stanu dróg. opony na przodzie mam prawie nówki 215/35 więc zostaną a na tył najprawdopodobniej 225/40 lum 215/40. P.S. Kiedyś spotykaliśmy się na kąciku cento, a teraz na vagu
  14. właśnie jestem w trakcie szukania 2 opon na tył i się zastanawiam nad profilem 40 bo autem jeżdżę codziennie i nie chcę rantów rozwalić w expresowym tempie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.