Jump to content

Ragless

użytkownik
  • Content Count

    802
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Normalny

1 Follower

About Ragless

  • Rank
    młodociany kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    ELW
  • Zainteresowania
    To i owo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Już znalazłem rozwiązanie. Zamówiłem nową "małą" przyczepkę rozmiar skrzyni 2,7x1,3m, spawanana z profili zamkniętych,na resorach 4 pióra z Żuka + odbój gumowy, z amortyzatorami, ocynkowana ogniowo rama + stelaż plandeki, porządna gruba plandeka, otwierana przednia + tylna burta, cała skrzynia uchylna, z DMC 550kg W dowodzie auta jest O2 550kg to wolałem nie ryzykować z policją, ubezpieczycielami itp. i kupiłem nową z DMC 550kg. Jak odbiore to się pochwałę.
  2. W wypożyczalni jak już jest z hamulcem to ma wpisaną dużą ładowność czyli tutaj nic się nie zmienia. A jeśli chodzi o zakup to więcej problemów tzn. Hamulce wymagają serwisowania, przy dłuższym przestoju mogą się zapiekać, przyczepka z hamulcem to wyższa cena zakupu, coroczny przegląd na stacji kontroli pojazdów czyli dodatkowe $$, wyższe coroczne ubezpieczenie OC. czyli więcej problemów niż korzyści.
  3. Witam, Ktoś miał podobny problem? Wynajmując przyczepkę towarową lekką bez hamulca z wypożyczalni wszystkie mają DMC 750kg a większość aut ma w dowodzie rejestracyjnym wartość w polu O2 ( masa przyczepy bez hamulca ) mniejszą. Ja mam u siebie w dowodzie rejestracyjnym O2: 550kg. I co w sytuacji kiedy zatrzyma nas . ? Ktoś już miał taką sytuację ? W wypożyczalni nikt nawet o to nie zapytał. Na razie wypożyczam z wypożyczalni ale zastanawiam się nad zakupem z drugiej ręki i tam też wszyscy mają DMC przyczepy 750kg. A jakie wy macie wartości w waszym aucie w polu O2 ( tak z ciekawośc
  4. Przy czujnikach tez tak mam szczególnie jak są wahania temperatur często jesienią i wiosną. Rano w drodze do pracy mam komunikat niskie ciśnienie a po wyjsciu z pracy już jest ok. Dotyczy wszystkich kół. Idzie się przyzwyczaić wtedy sprawdzam czy we wszystkich kołach jest tak samo. Czasami po drodze powietrze w kołach się rozgrzeje i już komunikat znika. Na początku trochę denerwowalo ale teraz już z się przyzwyczaiłem
  5. Zgadza się przy zakupie nowej przyczepki muszę ograniczyć DMC na tabliczce do 550kg aby mieć porządek w papierach z autem. W dowodzie Corsy pozycja O2 jest właśnie tylko 550kg. Konstrukcja przyczepy pozostaje niezmieniona a zmienia się tylko zapis żeby być czystym w razie kontroli. Większość aut znajomych ma w dowodach rej. pozycję O2 mniejszą niż 750kg. A z ciekawości jak jest u was ? bo standardowo jest podział na przyczepy lekkie do 750kg i dalej powyżej 750kg. I co w razie kontroli, wypadku ? Teraz staję przed wyborem pomiędzy dwoma modelami przyczep które spełniają moje wymagania tz
  6. Tylko zobaczycie na pierwszym lepszym zdjęciu w sieci jak wygląda resor przyczepki Niewiadów BG7527YU, trochę mizerny jak na moje oko
  7. Witam Wybór ostatecznie: Niewiadów na resorze czy Zasław na osi skrętnej? Tylko te dwie biorę teraz pod uwagę.. Cena ta sama.
  8. Dzięki za odpowiedzi i podpowiedzi. Dziś oglądałem przyczepkę ZASŁAW 265SU. Zasław brał bym w ciemno bo lepiej wykonana niż Niewiadów, tylko Zasław jest na osi skrętnej Knott a Niewiadów jest na resor + amortyzator. Z funkcjonalności to obie tak samo, różnice to wykonanie na korzyść Zasławia, a zawieszenie po stronie Niewiadowa choć ten resor mizerny ale to jednak resor.
  9. Witam Zamierzam kupić przyczepkę towarową lekką 750kg, jednoosiową, wymiary skrzyni ok 250x120. Rozglądałem się za używanymi ale te używane są tylko delikatnie tańsze od nowych, a znalazłem nawet w tej samej cenie co nowe. Dlatego zdecydowałem się na nową. Upatrzyłem sobie Niewiadów BG7527YU niby nie "marketowa" niby na resorze, niby otwierana przednia burta, wywrot do tyłu, gruba plandeka itp. Ma ktoś podobną przyczepkę jak ta Niewiadów? Jak teraz z jakością tych nowych przyczepek? Sprawdzi się przy pracach w ogrodzie i remoncie domu?
  10. Witam Chciałem wymienić świece zapłonowe ( pierwsza wymiana po 60000km ) i stało się coś takiego że wyciągając cewkę zapłonową na świecach zostały gumowe końcówki, i ni ho ho żeby to zdjąć ze świecy. Szarpie w miarę mocno i nic nie idzie. Ktoś miał podobną sytuację? Jak to ściągnąć ? Nie chcę ciągnąć np. kombinerkami żeby nie uszkodzić tych gumowych osłon. Ktoś ma na to jakiś patent ?
  11. Temat nadal aktualny, sondę sprawdziłem wg sposobu który mi napisał kolega powyżej wygląda ze jest ok. Ale chyba zacznę od wymiany sondy bo już nie mam pomysłu. Katalizator rozgrzewa się do ok 600 stopni czyli jest dogrzany. Podczas jazdy druga sonda pokazuję stałą wartość 1.275V. Błąd pojawia się cyklicznie i zawsze ten sam czyli P0138 i P0140. Ktoś ma jakieś pomysły? Dodam że spalanie nie wzrosło i z autem nic się nie dzieje.
  12. Wcześniej był łany shell av-l 5w30 ( shell już go nie produkuje) teraz właśnie na tej stronie którą podałeś powyżej jest ze powinien być olej av-l 0w30. Nie chcę się doktoryzowac w olejach moje pytanie brzmiało czy mogę zmienić na ten olej 0w30 i nie zaszkodzić silnikowi (gdyż ten model silnika miał kilka problemów konstrukcyjnych np. z zacieraniem się pompy olejowej, głowicą itp.)
  13. Witam Auto to Mitsubishi Outlander II 2.0 D-ID 2008 model MY2009. Silnik 2.0 to stara konstrukcja VW , 140KM bez CR i bez DPF. Teraz ma przebieg 90000km czyli tak naprawdę znikomy jak na wiek auta z silnikiem Diesel'a. Do tej pory od nowości cały czas na oleju Shell Ultra Extra 5w30 po wycofaniu tego oleju Shell Ultra .. 5W30 teraz ten olej nie do kupienia bo znowu shell zmienił nazwy olejów. Na stronie Shella u doborze oleju do silnika wychodzi że teraz do tego silnika jest najlepszy olej Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W30. Czy jak do tej pory używałem oleju 5W30 można przej
  14. a macie jakiś schemat ( rys poglądowy ) która dokładnie to sonda?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.