Skocz do zawartości

Ragless

użytkownik
  • Liczba zawartości

    444
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    ELW
  • Zainteresowania
    To i owo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Ragless's Achievements

młodociany kierowca

młodociany kierowca (11/20)

9

Reputacja

  1. Wcześniej był dedykowany moduł Jeager typowo do Corsy, z modułu był do podłączenia 1 przewód do CAN, 1 przewód do stopu, i zasilanie 12V. Teraz na szybko potrzebowałem wymienić bo moduł Jeager padł.
  2. Tzn? W instrukcji jest Podłączałem w swych dwóch wariantach: przewód stóp i lampy lewej z modułu do lampy światła w lewej lampie. Przewód stóp z modułu haka do przewodu stop w wiązce auta Cały czas tak samo
  3. Witam, Auto: Opel Corsa E 1.4 90KM 2017 Mam taki problem, musiałem na szybko wymienić wiązkę haka z gniazdem i modułem - uszkodzony był moduł Zastosowałem uniwersalną wiązkę Witter Z214, wcześniej miałem dedykowaną typowo do auta. Przewody do wiązek lamp wlutowalem zgodnie z instrukcją. Po podłączeniu przyczepy: kierunkowskazy przyczepy OK, Światła tylne przyczepy OK, Przeciwmgielne przyczepy OK, Problem jest po naciśnięciu hamulca: razem ze światłami stopu załączają się światła mijania z tyłu w przyczepie - z przodu przyczepy białe obrysy też. Do tylnej lampy w aucie dochodzą 3 przewody (masa, kierunkowskaz, tylne światło ), Sygnał stopu wziąłem z bezpośrednio z wiazki ( przewód żółto brązowy, z tego samego z którego korzystałem w poprzedniej wiązce haka ) Wsteczny i przeciwmgielne są w osobnym kloszu osobne przewody. Ktoś ma jakiś pomysł?
  4. Witam Mam takie pytanie jak zamontować filtr pyłkowy. Mam dwa filtry: jeden stary i drugi nowy denckermann. I teraz budowa filtrów na oko jest taka sama co widać na zdjęciach. Problem w tym że przy tej samej budowie filtry mają różnie kierunki w oznaczeniu strzałki. Co oznacza strzałka w filtrze denckermann kierunek przepływu powietrza czy kierunek umieszczenia w obudowie ( strzałka do góry to góra obudowy) filtr montowany poziomo. Ktoś miał styczność z filtrami denckermann?
  5. Już znalazłem rozwiązanie. Zamówiłem nową "małą" przyczepkę rozmiar skrzyni 2,7x1,3m, spawanana z profili zamkniętych,na resorach 4 pióra z Żuka + odbój gumowy, z amortyzatorami, ocynkowana ogniowo rama + stelaż plandeki, porządna gruba plandeka, otwierana przednia + tylna burta, cała skrzynia uchylna, z DMC 550kg W dowodzie auta jest O2 550kg to wolałem nie ryzykować z policją, ubezpieczycielami itp. i kupiłem nową z DMC 550kg. Jak odbiore to się pochwałę.
  6. W wypożyczalni jak już jest z hamulcem to ma wpisaną dużą ładowność czyli tutaj nic się nie zmienia. A jeśli chodzi o zakup to więcej problemów tzn. Hamulce wymagają serwisowania, przy dłuższym przestoju mogą się zapiekać, przyczepka z hamulcem to wyższa cena zakupu, coroczny przegląd na stacji kontroli pojazdów czyli dodatkowe $$, wyższe coroczne ubezpieczenie OC. czyli więcej problemów niż korzyści.
  7. Witam, Ktoś miał podobny problem? Wynajmując przyczepkę towarową lekką bez hamulca z wypożyczalni wszystkie mają DMC 750kg a większość aut ma w dowodzie rejestracyjnym wartość w polu O2 ( masa przyczepy bez hamulca ) mniejszą. Ja mam u siebie w dowodzie rejestracyjnym O2: 550kg. I co w sytuacji kiedy zatrzyma nas . ? Ktoś już miał taką sytuację ? W wypożyczalni nikt nawet o to nie zapytał. Na razie wypożyczam z wypożyczalni ale zastanawiam się nad zakupem z drugiej ręki i tam też wszyscy mają DMC przyczepy 750kg. A jakie wy macie wartości w waszym aucie w polu O2 ( tak z ciekawości ). U mnie corsa E 1.4 90KM - 550kg, Opel Astra J Kombi 1.4T 140KM - 710kg
  8. Przy czujnikach tez tak mam szczególnie jak są wahania temperatur często jesienią i wiosną. Rano w drodze do pracy mam komunikat niskie ciśnienie a po wyjsciu z pracy już jest ok. Dotyczy wszystkich kół. Idzie się przyzwyczaić wtedy sprawdzam czy we wszystkich kołach jest tak samo. Czasami po drodze powietrze w kołach się rozgrzeje i już komunikat znika. Na początku trochę denerwowalo ale teraz już z się przyzwyczaiłem
  9. Zgadza się przy zakupie nowej przyczepki muszę ograniczyć DMC na tabliczce do 550kg aby mieć porządek w papierach z autem. W dowodzie Corsy pozycja O2 jest właśnie tylko 550kg. Konstrukcja przyczepy pozostaje niezmieniona a zmienia się tylko zapis żeby być czystym w razie kontroli. Większość aut znajomych ma w dowodach rej. pozycję O2 mniejszą niż 750kg. A z ciekawości jak jest u was ? bo standardowo jest podział na przyczepy lekkie do 750kg i dalej powyżej 750kg. I co w razie kontroli, wypadku ? Teraz staję przed wyborem pomiędzy dwoma modelami przyczep które spełniają moje wymagania tzn. Wymiar ok 260x125, otwierana burta przód - tył, kipowanie. Plandeka ok 100-120cm, Koszt max do 3800zł. Na placu boju zostały: Niewiadów BG7527YU ( pojedyńczy resor resor + amortyzatory ) lub ZASŁAW 265SU ( belka skrętna Knott ).
  10. Tylko zobaczycie na pierwszym lepszym zdjęciu w sieci jak wygląda resor przyczepki Niewiadów BG7527YU, trochę mizerny jak na moje oko
  11. Witam Wybór ostatecznie: Niewiadów na resorze czy Zasław na osi skrętnej? Tylko te dwie biorę teraz pod uwagę.. Cena ta sama.
  12. Dzięki za odpowiedzi i podpowiedzi. Dziś oglądałem przyczepkę ZASŁAW 265SU. Zasław brał bym w ciemno bo lepiej wykonana niż Niewiadów, tylko Zasław jest na osi skrętnej Knott a Niewiadów jest na resor + amortyzator. Z funkcjonalności to obie tak samo, różnice to wykonanie na korzyść Zasławia, a zawieszenie po stronie Niewiadowa choć ten resor mizerny ale to jednak resor.
  13. Witam Zamierzam kupić przyczepkę towarową lekką 750kg, jednoosiową, wymiary skrzyni ok 250x120. Rozglądałem się za używanymi ale te używane są tylko delikatnie tańsze od nowych, a znalazłem nawet w tej samej cenie co nowe. Dlatego zdecydowałem się na nową. Upatrzyłem sobie Niewiadów BG7527YU niby nie "marketowa" niby na resorze, niby otwierana przednia burta, wywrot do tyłu, gruba plandeka itp. Ma ktoś podobną przyczepkę jak ta Niewiadów? Jak teraz z jakością tych nowych przyczepek? Sprawdzi się przy pracach w ogrodzie i remoncie domu?
  14. Witam Chciałem wymienić świece zapłonowe ( pierwsza wymiana po 60000km ) i stało się coś takiego że wyciągając cewkę zapłonową na świecach zostały gumowe końcówki, i ni ho ho żeby to zdjąć ze świecy. Szarpie w miarę mocno i nic nie idzie. Ktoś miał podobną sytuację? Jak to ściągnąć ? Nie chcę ciągnąć np. kombinerkami żeby nie uszkodzić tych gumowych osłon. Ktoś ma na to jakiś patent ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.