Jump to content

tom111

użytkownik
  • Content Count

    3430
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    3d 22h 13m 57s

Community Reputation

396 Przezacny kompan

3 Followers

About tom111

  • Rank
    starszy kierowca

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Wrocław

Recent Profile Visitors

1117 profile views
  1. tom111

    O EV

    Pula była imponująca jak na nasz kraj Taksówkarze teraz kupują hybrydowe toyoty i na lpg przerabiają, bo yo się teraz Panie opłaca
  2. tom111

    O EV

    Teraz Kona EV w promocji jest, z dopłatami za 106 tyś. Spieszyć się, brać, nie zastanawiać się
  3. tom111

    Infrastruktura

    Moje ładowanie to 95% garaż. Trasy jakie czasem robię to zwykle max 350km w jedną stronę, ładowanie w garażu rodziny, znajomych lub klientów, więc w moim przypadku infrastruktura ładowarek jest zbędna. Takich użytkowników jak ja jest bardzo dużo, ale EV dla nich jaszcze długo nikt nie będzie w stanie wyprodukować
  4. tom111

    O EV

    Do Polskich salonów trafia bardzo mało EV. Rynek zachodni wchłania całą, bardzo skromną produkcję. Polakom pozostają używki. Zachód pozbywa się używanych diesli i one są teraz kupowane na masową skalę w PL. Na dużą ilość używek EV trzeba będzie jeszcze długo poczekać.
  5. tom111

    O EV

    W jakiejś bardziej lub mniej odległej przyszłości będą produktem dla mas. Teraz nikt nie jest w stanie wyprodukować EV na masową skalę.
  6. tom111

    O EV

    Dla przeciętnego polskiego klienta alternatywy brak głównie ze względu na podaż, więc gadanie o tym czy EV czy spalinowy dla przeciętnego Polaka sensu nie ma
  7. Od bezdomnego dostałem
  8. Ufff, dobrze że za swoją nie musiałem płacić
  9. Takie sprzęty liczy się w litrach na godzinę lotu Tak czy siak fajne bo ciche Ze sprzętów latających najbardziej ekonomiczne i najfajniejsze są szybowce
  10. Pewnie chodzi o "strefę ruchu nadlotniskowego". Fajna zabawka, do szkolenia super sprzęt.
  11. Czyli tak jak sądziłem, balon rośnie kosztem konwencjonalnych spalinowych, a nie hybryd Przyrost EV wynika ze zwiększenia podaży, (szczególnie Tesli, która jest skupiona głównie na Kalifornii) i co ważniejsze ze względu na rynek Kalifornii, który jest baaardzo specyficzny
  12. Kalifornia jest traktowana jak osobny rynek, tak jak Chiny. Jeśli popatrzeć na USA pod względem aut z napędem alternatywnym to jest to głównie Kalifornia, reszta stanów się na razie prawie nie liczy. Tak to sobie Tesla z Toyotą "przemyśliwują"
  13. To Kalifornia, tam takie rzeczy są możliwe
  14. Jak zmieniła się sprzedaż aut z napędem alternatywnym vs konwencjonalne, bo może pula alternatywnych urosła w tym czasie wypierając konwencjonalne i liczebnie sprzedaż hybryd wzrosła? Balon alternatywnych urósł i zrobiło się w nim miejsce dla EV i PHEV i jeszcze większej liczby hybryd, a balon konwencjonalnych się kurczy
  15. Uzbierało się na dużego suva w dieslu
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.