Jump to content

gustuff

użytkownik
  • Content Count

    1189
  • Joined

  • Last visited

About gustuff

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Oslo
  • Car
    Model S
  • Motorcycle
    G310R

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Welcome to the future - the future is now 🤣 Tak kiedyś komuś spece z Tesli odpisali: "Regarding brake fluid, although our brake fluid is listed as DOT 3, the fluid we have specified and use exceeds that of DOT 4 standard for dry "boiling point”."
  2. A nie wiem, w instrukcji to same bzdety/bzdury wypisują. 5.1 bo: 1. ma wyższą temperaturę wrzenia, a auto ciężkie i jeżdżę dużo po górach 2. lepkość w niskich temperaturach - tutaj bywa po -30oC 3. mam butelkę w garażu
  3. Czy w aucie z ABS, ESP i innymi cudami można zmienić bez stresu DOT 3 na 5.1 bez cackania się z opróżnianiem pompy i "wylizawania" co do kropelki z całego systemu? DOT 3 i 5.1 są chyba mieszalne?
  4. gustuff

    Kabrio EV?

    Tesle klepali do 2012, ale bez 200000PLN nie podchodź
  5. Ale wiesz, że Tesla oferowała swap baterii jako opcję? Zainteresowanie: zerowe https://antyweb.pl/tesla-znalazla-lek-na-bolaczki-samochodow-elektrycznych-wymiana-baterii-w-90-sekund/
  6. Ale dają lawetę do Ciechocinka żeby się podładować 🤣 Mogliby dorzucić jeszcze talon do domu zdrojowego... BTW Na Chargemapie widzę, że jest jakiś słupek na Kościuszki 9 w Lądku. Wiesz coś na ten temat? Działa?
  7. Za dużo kombinacji. To nie jest tak, że nie są zużyte. Przednie mają nawet mały rancik. Wydaje mi się, że nie robią tutaj pomiaru siły hamowania, ale zaraz sprawdzę w przepisach. Tak jak ktoś wcześniej napisał - hamuje używając w znacznym stopniu rekuperacji.
  8. Bez szans. 1. tylne są zbyt mocno skorodowane 2. nie da się całkowicie wyłączyć odzyskiwania energii (albo nie potrafię), więc i tak są słabo dociskane
  9. Tak, w Norwegii. W Berlinie dużo taniej nie będzie. Wymieniam i tak i tak Dla siebie, bo pojawiło się lekkie bicie, więc wjeżdżają nowe hamulce, fele i opony. Przeglądu też nie przejdzie z zardzewiałymi tarczami
  10. Tyle kosztuje wymiana w serwisie kompletu wlacznie z postojowym i robocizna. To ile kosztuje aftermarket tez dobrze wiem 😉
  11. Tak, wiem że to system Brembo. I właśnie z tego powodu zacząłem się zastanawiać na tarczami gdy zobaczyłem, że są "dostępne" (tutaj ciężko powiedzieć o czymkolwiek, że jest dostępne). No właśnie z tymi tylnymi tarczami to powinno być naprawione softwarowo. Przecież pewnie wystarczyłoby, żeby raz dziennie zostały użyte zamiast rekuperacji... No ale na czymś muszą zarabiać. Wymiana kompletu to 8000PLN... Myślałem, żeby przetoczyć tylne, ale tutaj niewykonalne. Albo biorąc pod uwagę ewentualną stawkę to taniej by było kupić własną tokarkę 😂
  12. A czemu akurat Brembo w tym konkretnym przypadku? Generalnie w tym wynalazku tarcze się nie zużywają i właśnie z tego powodu muszę wymienić. Generalnie tylne wyglądaja jak te: https://allegro.pl/oferta/tesla-model-s-tarcz-hamulcowa-6767616708 🤨
  13. Które? Cena podobna czyli dużo. To jedyni producenci mający tarcze do tego wynalazku. Klocki Ferrodo. Delphi niby maja jakąś super hiper powłokę antykorozyjną, co akurat w tym przypadku może być istotne.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.