-
Liczba zawartości
274 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy
O sadzik
- Urodziny 06.01.1980
Profile Information
-
Lokalizacja
Kraków
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
sadzik's Achievements
wyciszony kierowca (10/20)
0
Reputacja
-
> nijak > odpowiadając sadzikowi pomyliłem rozmiary > myślałem, że chodzi o porównanie 175/65 i 185/60 > dopiero kilka postów później uświadomił mi, że o co innego chodzi > a czytelnie napisał swoim 1 poście, tylko ja źle przeczytałem... > średnica koła 185/65/14 będzie większa od 175/65/14 o 13mm i jak te 13mm ma sie do jazdy?
-
> mylisz się > 185/60/14 fabrycznie w eFkach się zdarzało > ...jeśli czepiać się szczegółów a te ktore chce kupić to 185/65/14...
-
> pewnie, że tak > to "oficjalny" rozmiar dla eFki, nic nie przekombinujesz oficjalny to 175/65 R14... a nie 185/65 R14... jesli czepiać sie szczegółów
-
> wydaje Ci się, sama opona nie będzie wyższa > "wysokość" czy "grubość" gumy będzie mniejsza > być może odczujesz zmianę szerokości, ale nie sądzę > prędzej poczujesz, że masz nowe opony w ogóle > licznik można pominąć, różnica rzędu 1% czyli co? bez strachu brac... ?
-
a ja mam takie pytako... fabrycznie mam 175/65/R14 podmienić mozna na np. 185/60 R14 a jakie efekty jak pdmieie na: 185/65 R14...czyli troche wyzsza... licznik cos tam bedzie przeklamywa... ale jak z właściwosciami jezdnymi? coś odczuwalnego?
-
> A jak się to robi w F-ce??? Wczoraj przez 40 minut nie mogłem na > parkingu odpalić auta bo właśnie zacięła się stacyjka Na > szczęście pomógł WD 40 , który pożyczyłem w biurze na pobliskiej > budowie no ja w mojej F-ce miałem taka blokade stacyjki ze tylko fachowiec pomogł niestety...ale ostrzegał ze takie specyfiki jak WD-40 to smierc dla stacyjki predzej czy pozniej...
-
> No, trochę będzie więcej roboty bo trzeba je jakoś zamocować w > otworach i zmatowić powierzchnie, ale zawsze to 1/4 ceny > Pozdroofka juz w oprawkach...albo ja cos nie kumam kliken
-
> a na allegro nie ma, hehe tylko sie zastanawiam czy moze nie lepiej > byloby kupic biale ledy + kolorwa folia, albo od razu kolorowe > ledy + folia ale skoro mowisz ze u Ciebie przy zarowkach jest > oki, to chyba nie ma co kombinowac tylko jak trafisz na zwykłe zarowki po 4pLN to ledy masz w podobnej cenie...i juz nie tzreba kombinowac z kolorami ikonek...
-
folia do atramentu jest drozsza niż do laserówki... moze jest dobrej jakosci...ale w sumie klej to klej... hmmm...musze to przemyslec
-
to jeszcze jedno pytanko znalazlem bowiem folie przeźroczysta do drukowania na atramentówkach więc spróbuję wydrukować kolorowy szablon z kolorkami a pytanko jest takie: bo u siebie zastosowałeś zwykłe żarówki... kupiłeś je już z oprawkami? i ile placileś za szt? bo zastanawiam się jaka jest różnica w porównaniu z LEDami
-
> tak jak mówisz > podświetlić kolorowym LEDem. zatem podwójny wydruk szablonu + kolorowe LEDy i powinno być OK... dzieki
-
a moje pytanie jest do Ciebie takie robiąc ikony robiłeś dla nich kolorowe tło czy zastosowałeś diody odpowiedniego koloru? bo powinno wyjść na to samo co?
-
ekstra efekcik gratulacje... chyba pora poza planami przejsc do czynow...zebym tez mial sie czym pochwalic kierunkowskazy masz jako jedna kontrolka lewy+prawy...czy osobno prawy i lewy
-
> a jak kierowca (wlasciciel auta) nie jest sknera,to zawsze ma troche > paliwa w zbiorniku. > i pompie nic nie grozi. jak dla mnie ilosc paliwa nie ma znaczenia...bo i tak jak ma kompa do instalacji to zapalasz raczej na paliwie... z mojego punktu widzenia...raz zywotnosc pompy paliwa wzrasta...bo nie chodzi tylko dlatego ze nie jestes sknera i masz paliwo...ale po co?
-
a ja mam taki pomysł znaczy na taka konfiguracje... opinie mile widziane dwa wskazniki LPG to rezerwa (pomaranczowy) i jazda naLPG (zielony) czerwona zębatka z Pb...w czasie jazdy na LPG zaczeła pracowac pompa paliwa która powinna byc odcieta tak se wymyslilem...