Jump to content

Tomrad

użytkownik
  • Content Count

    2413
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 7h 30m 15s

4 Followers

About Tomrad

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    SJZ
  • Car
    Hyundai i30 II 1,6
  • Motorcycle
    Bmw R1100RT

Recent Profile Visitors

736 profile views
  1. Ja bym wybrał 5d. Mam od kilku lat jako drugie 3d i jednak długie drzwi są nieco uciążliwe na wąskich miejscach parkingowych, poza tym sięganie daleko za siebie po pas też jest niewygodne.
  2. Fajny reflektor 😀 Brak przedniego błotnika nie przeszkadza?
  3. Zgadzam się z kolegą. Jeśli chcesz Bmw-kę to kupuj. Drugiego życia nie będziesz miał na realizowanie pasji.
  4. Nie macie problemu z ssaniem, odpaleniem zimnego silnika?
  5. Mój z 1998r. Właśnie wrócił z pełnego serwisu który obejmowal nie tylko wszystkie filtry i płyny, ale też przewody hamulcowe z wymianą na stalowe w oplocie Hel. I tu trochę finansowo poczułem bo w poprzednim moto była tylko jedna tarcza i jeden przewód a tu są trzy tarczei z ABS, czyli łącznie 5 przewodów +wiadomo płyn. Przy okazji wyszło że z powodu wewnętrznego łuszczenia się starych przewodów nieco przyblokował się tylny zacisk który trzeba było rozebrać i wyczyścić.
  6. Sprzęt jest akurat w serwisie na wymianie olejów, więc zwrócę im uwagę co do tego wieloklinu. Dzięki.
  7. 3 sezony z cruiserem wystarczyły by wyrobić sobie jakieś zdanie. Sprzęt na który można patrzeć jak to się mówi godzinami. Odpalenie V-ki to muzyka dla ucha. Jazda z niewielką prędkością powiedzmy do 80,90km/h też fajna. No i na tym zasadzie kończą się dla mnie plusy. Po około godzinie myślałem jak tu najszybszą trasą wrócić do domu. Hałas od silnika, szum powietrza, twarda zawiecha uciążliwa szczególnie na dziurawych drogach i miałem dość. Do tego po powrocie obowiązkowe pucowanko chromów. Jeszcze taka sprawa. Mam garaż blaszany bez ogrzewania i po zimie doczyszczenie sprzętu do idealnego stanu wizualnego to wielogodzinna ciężka praca. Pomyślałem o zmianie na coś bardziej komfortowego, co może nie za bardzo wygląda, za to łyka kilometry bez trudu i bez zmęczenia dla kierowcy i pasażera.
  8. A u mnie zmiana z ładnego cruisera na brzydszego turystę
  9. Wiesz co... masz porządnego ale pozytywnego fioła na punkcie customizacji. Aż Ci trochę zazdroszczę 😉
  10. Duże i ciężkie moto jest fajne w trasie, z załadunkiem. Na początek wybralem coś lżejszego. Moja Honda VT700C ma około 220kg i nawet po mieście daje radę. Minęły nam 3 sezony i teraz rozglądam się za czymś bardziej turystycznym typu BMW RT.
  11. Jesteś kawał chłopa więc po pierwszych treningach solo powinieneś ją opanować. Mam 172cm i co prawda z niejakim trudem ale dałem radę. Na codzień wolę jednak lżejsze moto.
  12. No niestety Loncin tak ma z zapalaniem. Też mam starszego Brigsa i jedno lekkie pociagniecie wystarczy by odpaliła. Kupiłem mamie Loncina z napędem na dość trudny nierówny zarośnięty teren i trochę żałuję.
  13. Niestety, żeby utrzymać nienaganny stan chromów prawie po każdej jeździe pucowanko jest konieczne. Tak szczerze to zaczyna mnie to nieco drażnić i pomału przymierzam się do zmiany na jakiegoś turystyka lub nakeda.
  14. W ubiegłą niedzielę nawinąłem ok 50km. Całkiem przyjemne warunki 😀
  15. Mialem spodnie Rebelhorna. Z dwa razy założyłem i sprzedałem. Jakość wykonania tak jak piszesz, bardzo słaba. Luźne, czasem odpruwajace się szluwki wiszące nici, sztywny materiał, ogólnie na nie.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.