Skocz do zawartości

Tomrad

użytkownik
  • Zawartość

    2382
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    6h 1m 45s

4 obserwujących

O Tomrad

  • Tytuł
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    SJZ
  • Samochód
    Hyundai i30 II 1,6
  • Motocykl
    Honda VTwin 700C

Ostatnie wizyty

627 wyświetleń profilu
  1. Tomrad

    24 miesiące...

    A mnie się podoba, chociaż nie wiem jak się to prowadzi Na rozpoczęcie sezonu 2016 przyjechał taki zestaw
  2. Na Peperku znalazłem wrzutkę do IMO ciekawej oferty na Allegro. Może komuś potrzebne. Ja wziąłem komplet. Edit. Już sprzedane
  3. Tomrad

    zniknęło doświetlanie zakrętów

    Też wymieniłem niedawno żarówki od doświetlania w i30. 2 minuty na stronę i po problemie.
  4. Tomrad

    I30 2012-2016 1.6 120KM??

    W ceed i w i30 był montowany ten sam silnik 1,6 GDI 135KM. W tym wątku jednak rozmawiamy o 1,6 MPI 120KM z pośrednim wtryskiem.
  5. Tomrad

    I30 2012-2016 1.6 120KM??

    Wiesz, w poprzednim aucie na starym czynniku serwis klimy z uzupełnieniem kosztował 150zł
  6. Tomrad

    I30 2012-2016 1.6 120KM??

    Serwis nieautoryzowany ale o dobrym poziomie usług : podpięcie do maszyny 250zl, 100g czynnika 70zł, ozonowanie 100zł=420zł. Dla porównania w ASO Hyundai podpięcie do maszyny 600 zł, 100g czynnika 150zł.
  7. Tomrad

    I30 2012-2016 1.6 120KM??

    Z mechaniką żadnych. Wymieniałem tylko przełączniki szyb elektrycznych w drzwiach prawych przód i tył i lewy tył. Standardowo zmieniłem filtry, olej i zrobiłem serwis klimy. Tu akurat tanio nie było bo jest na tym nowym czynniku R1234yf. Serwis w ramach gwarancji wymienił skórzaną gałkę zmiany biegów na nową. Z historii serwisowej wynika że poprzedni właściciel też nie miał poważniejszych spraw :uszczelka pod pokrywą zaworów, wyłącznik alarmu pod maską i nowy akumulator.
  8. Tomrad

    I30 2012-2016 1.6 120KM??

    Mam i30 z 2013 1,6 120KM. Przebieg 100kkm, bez LPG. II właściciel Serwisowany w ASO co 20kkm/rok spalanie od 6 do 8l/100km Ostatnie trzy moje auta były na LPG i te też było kupione z myślą o ewentualnym montażu instalacji, jednak po roku użytkowania i przejechaniu 14kkm póki co zostanę z noPB.
  9. Tomrad

    Co zamiast Pandy, czyli segment A do 12 tys.

    Zgadzam się, i10 z 1.2.
  10. Tomrad

    Co zamiast Pandy, czyli segment A do 12 tys.

    i10 w 2008 nie miał jeszcze silnika 1.2 78KM, tylko 1.1 66KM i taki jest u mamy. Nie jest mistrzem oszczędności ani sprintu spod świateł, ale jak na segment A dość cichy, równo pracujący, kultura pracy bardzo dobra, dużo lepsza niż w 107,C1,Aygo. Skrzynia biegów zdecydowanie lepsza niż u trojaczków. Przypomniałem sobie jeszcze o wymianie łączników stabilizatora, wyłącznika Stop i eksploatacja czyli rozrząd, tarcze, klocki, olej, filtry. W ciągu 10 lat pojawiły drobne, wielkości główki szpilki oznaki powierzchniowej korozji które wystarczy zabezpieczyć. W porównaniu do Picanto to lepsze mocniejsze hamulce(4 tarcze) wszystkie szyby elektryczne (wersja Comfort), wbudowane radio. Co do sprzęgła to fabrycznie były słabe. Jedni robili 100kkm inni 60kkm a niektórzy 30kkm.
  11. Tomrad

    Co zamiast Pandy, czyli segment A do 12 tys.

    Mama ma i10 z2008r 1.1 z LPG. I właścicielka z PL salonu, przebieg 100kkm. Po 60kkm.zmienione sprzęgło, jakieś kłopoty z immobiliserem i tyle.
  12. Tomrad

    Czy warto konserwować podwozie

    Dlatego u siebie nie robiłem, ale u siostry w C1 2010r nie ma żadnej fabrycznej konserwacji i tak się zastanawiała😉 Wg mnie to nigdy tych pieniędzy nie odzyska, nawet częściowo.
  13. Tomrad

    Czy warto konserwować podwozie

    Rok później.
  14. Tomrad

    Czy warto konserwować podwozie

    Widzialem super efekt prac w tej firmie, ale tanio nie było, ok 2000zl https://konserwacjapojazdow.slask.pl
  15. Tomrad

    Autko na dojazdy do pracy

    Swift, Jazz
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.