Jump to content

slick19

użytkownik
  • Content Count

    2126
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About slick19

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 12/30/1985

Profile Information

  • Lokalizacja
    Tychy / Kraków
  1. Swoją drogą to ciekawe, że dalej są dopłaty za metalic, przecież technologicznie maluje się chyba tak jak jednym kolorem.
  2. > Tramwaj waży 17.5T i ma 4 silniki o mocy 40-45kW każdy a jakie ma przyspieszenie? > Już kiedyś była o tym dyskusja, ciężko pojąć, że moc tak na prawdę decyduje o prędkości maks. Tramwaj nie rozpędza się do setki, więc nie da się porównać. Ma zbyt słaby stosunek mocy do masy.
  3. > moc silnika jest ściśle powiązana z momentem obr. silnika. w dodatku silniki elektryczne maja > wysoki moment w całym zakresie obrotów silnika Ja wiem, że moc jest powiązana z momentem, ale moment nie ma nic do przyspieszenia, ważna jest tylko moc. Nie jest możliwe, żeby silnik o mocy 40KM rozpędził auto o masie 1200 kg w ciągu 5 sekund do setki. Tu kłania się stosunek mocy do masy, a dla tego samochodu jest on podobny jak dla malucha, więc na pewno będzie miał identyczne osiągi. Czyli przyspieszenie i prędkość maksymalną. I nie ma tu nic do tego, że silnik jest elektryczny bo tesla model s też ma silnik elektryczny i potrzebuje 400KM żeby rozpędzić 2100 kg nadwozie w czasie ok 5 sekund. Więc, żeby ten pojazd miał takie osiagi potrzeba silnika o mocy ponad 200KM.
  4. > 1300kg. > Sporo jak na auto elektryczne? Jak to możliwe, że auto mające 40 konny silnik i wagę 1300kg rozpędza się do setki w 5 sekund ?
  5. > W dodatku mało oryginalny Quote: Za projekt nadwozia odpowiada Michał Kracik, doktorant krakowskiej ASP. Plagiat ?
  6. > Można zrobić wieszak do węża do podlewania ogrodu. Za granicą widziałem taki zrobiony z alufelgi
  7. > Znany problem w SC/CC - zbiornik składa się z dwóch części zgrzanych ze sobą - po prostu puściły > zgrzewy- wymień na nowy- szkoda drutowania - łatanie nic nie daje- sprawdzone Ja własnie w CC naprawiałem żywicą i matą szklaną. Uszczelniło bak w 100%
  8. > Fabryczne pochylenie koła to -1*10'. > Załóżmy (strzelam), że kolumna między skrajnymi mocowaniami ma 70cm długości i luz śruby w otworze > wynosi 1mm. Różnica w pochyleniu wyniesie 0,08*, czyli ok 4,8' przy skrajnych położeniach. > Tolerancja fabryki wynosi +/- 45', czyli spokojnie w normie. > TIS twierdzi, że do 2003r można regulować pochylenie koła na śrubach łączących zwrotnicę z kolumną. Wiem, że odkopałem dinozaura, ale to może się komuś przydać: Zwrotnica jest skręcona z amortyzatorem na dwóch śrubach M12, jeżeli na każdej z nich jest pół mm luzu, a jest właśnie tyle to w sumie daje to 1 mm luzu. Odległość między nimi to ok 10cm. Co daje nam 35' różnicy w zależności od ułożenia. Norma jaką znalazłem to +/- 30'. Więc ważna jest odległość między mocowaniami amortyzatora, a nie skrajnych punktów.
  9. Jaką masę będzie miał ten samochód ? bo nie znalazłem nigdzie informacji ?
  10. Witam wszystkich Właśnie nabyłem astrę 2
  11. slick19

    Hybryda czyli?

    > Ale w srodowisku CM rozumiem, ze przyjmujemy, ze chodzi o oryginalny > komputer z 1.4? a także krótką serię z 1.1 , w 1.2 też zdaje się takie występują
  12. slick19

    Hybryda czyli?

    > slabo widac, wiec napisz na czym polega "padly" i dlaczego nie mozna > tego samemu zdrutowac, skoro to "kabelki"? kabelki te co widać na zdjęciu od Huby301, z nimi jest problem bo jeśli kilka się oderwie to nie ma jak ich przylutować, one są zrobione chyba z aluminium lub innego metalu który sie bardzo trudno lutuje
  13. slick19

    Hybryda czyli?

    > a to czyli nie załapałem o co kaman > dobra żeby nie robić spamu tu fotka jak dobrałem się do hybrydy, już > kiedyś kiedyś to było jak pociąłem obudowę i o dziwo nadal > działa, znaczy można go sczytać i diagnozować ale padły te > cienkie kabelki przy sekcji sterowania cewek zapłonowych, to > jest zmora tych kompów widze że te kompy to co jeden inaczej sklejony, mój był tak mocno że nie było opcji żeby tak kulturalnie go otworzyć, w tym co rozbierałeś padły te druciki ? Bo u mnie kolektor z tranzystora (ta część metalowa co jest na niej naniesiony półprzewodnik) weszła w jakąś reakcję z podłożem i straciła kontakt, udało się to przylutować, ale pozostał problem właśnie z tymi drucikami
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.