-
Liczba zawartości
923 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O kamien
- Urodziny 14.03.1983
Retained
- kozodojca
Profile Information
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Białystok
-
Zainteresowania
elektronika, akustyka
-
Samochód
bimmer
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
kamien's Achievements
młodociany kierowca (11/20)
25
Reputacja
-
Firestone po 3 latach mięsa dużo ale zrobił się plastik - nie polecam. Hankook szybko się zużywa ale bardzo uniwersalne i szczerze mogę polecić, w tej kasie jedne z najlepszych.
-
W przedliftach N45 jest ok. Wiadomo, że przy katowaniu może coś wziąć. Przy normalnej jeździe z doświadczenia powiem, że od wymiany do wymiany (15 tys km) dolany raptem około 1L.
-
Tak jak Krawiec napisał wyżej, teraz to się nazywa: Homematic IP
-
Miałem podobną sytuacje, ale wydmuchałem 0,10 mg/l a po 15 min 0,08 mg/l. Prawko oczywiście skonfiskowali ale oddali po 2-3 tyg. Sprawa odbyła się zaocznie i zostało w wyjaśnieniu napisane, że błąd pomiarowy urządzenia wynosi 0,01 mg/l. Czyli w moim przypadku mogło być 0,09 mg/l co daje 0,18 promila w wydychanym powietrzu. Przypadek Bartłomieja biorąc pod uwagę błąd pomiarowy to jakby nie patrzeć 0,20 promila i jest po ptakach.
-
Właśnie jak pokazałeś fote po rozebraniu - tak na pierwszy rzut oka skojarzyło mi się teraz to z PC-speakerem
-
pewnie rezystor wrzucony zeby emulowal matę zajętości fotela do sterowania airbagiem
-
To w jaki sposób jest sterowana temp. w pomieszczeniach ?
-
Mogę się pod powyższym dwoma rękoma podpisać. Odnośnie zasilania w eQ-3 to powiadomienie o konieczności zmiany baterii pojawia się na 2-3 miesiące przed zdechnięciem.
-
A tego już nie wiem. U kumpla nie ma RTL, jest tylko prosty rozdzielacz. Temperaturę zasilania i powrotu reguluje 4 drożny z krokowcem.
-
Znajomy ma oparta sterowanie bezprzewodowe podlogowka na ponizszym danfossie: https://www.ogrzewanie-elektryczne.pl/system-devilink-c-46.html Działa od kilku lat bez problemowo.
-
W dwóch pomieszczeniach mam system z czujnikami pokojowymi. Jeden czujnik steruje dwoma a drugi trzema termostatami. Zasada programowania i zarządzania temperaturami identyczna jak w przypadku samych termostatów a synchronizacja wszystkiego do kupy jeszcze bardziej banalna. Ogólnie nie próbowałem innych marek ale eq3 moge polecic - się sprawdzają.
-
Mam 10 głowic firmy Eq3. Część działająca standalone (tańsze) a cześć spięta ze sterownikami pokojowymi (wersja Max! działająca na 868Mhz). Ogólnie - problemów żadnych. Programowanie temp*godz/dzien/tyg się sprawdza i działa. Trzymają temp w granicach +/- 0,3 C. Baterie 2xAA raz na dwa lata.
-
Czarny dym to za bogata mieszanka. Olej przepalany daje ciemno szary kolor spalin. Więcej paliwa, tlenu tyle samo i powstaje sadza. Co do brania oleju - masz wtrysk bezpośredni, masz zwiększoną dawkę paliwa co zaobserwowałeś po czarnym dymie. Wniosek jeden - obmywa ci film olejowy z gładzi cylindra. O olej to bym się nie martwił, bardziej o to jak w dupe pierścienie dostają przy takich warunkach pracy.
-
Przejeżdżam przez praktycznie całe miasto 300 tys. i przed założeniem instalacji miałem spalanie 12-13l/100km PB, w przypadku gazu wacha się 15-16l/100km. E46 328 w manualu. Także przy e38 w automacie te 16l gazu to takie chyba 50/50% miasto/trasa mi się wydaje. Edit: kumpel ma e46 330 w automacie - tak z 17l LPG mu bierze.
-
E46 2.8 w manualu po mieście ~15 gazu mi bierze. Stawiam, że w E39 będzie z litr więcej.