Skocz do zawartości

kylym

użytkownik
  • Liczba zawartości

    655
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O kylym

  • Urodziny 27.01.1986

Profile Information

  • Lokalizacja
    WN
  • Zainteresowania
    motoryzacja

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

kylym's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

0

Reputacja

  1. Dzień dobry, Potrzebuję pomocy w poniższej sprawie. Znajoma mieszka i pracuje w Belgii, jest tam zameldowana tymczasowo. Kupiła tam auto parę lat temu (na kredyt, który został już spłacony) i teraz chce je zarejestrować w PL (jest tu zameldowana na stałe), darując część auta córce. Tak sobie myślę, żeby zrobić to na normalnych umowach k-s: kupię od znajomej, zarejestruje w PL a potem odsprzedam znajomej i jej córce. Może ktoś przerabiał temat i wie co i jak.
  2. > zakladamy ze szukamy auta, mamy mozliwosc powybrzydzac, ja doradzam Boscha, ale tak naprawde w > Siemensie zniechecaja mnie wtryski... I słusznie. Działającą używkę coraz ciężej znaleźć. A nowe wiadomo.
  3. > Odpowietrzone, dalej nie pali. Clip pokazał błąd poduszki oraz czujnika cieczy. Nie wykryło żadnych > usterek oprócz tego. Jutro zostanie sprawdzony rozrząd Po co sprawdzać rozrząd jak pali na plaku i nie wywala synchronizacji? Jak odpowietrzony to jakie ciśnienie jest na listwie przy rozruchu? Czy do wtryskiwaczy dochodzi sygnał? Jak pali na plaku? Od strzała czy po dłuższym kręceniu ledwo co się rozbuja? Wtryski delfaja maja to do siebie, że potrafią stanąć od leżenia na półce. Jeżeli istnieje prawdopodobieństwo, że do paliwa poszedł syf kurz itd + długie kręcenie na zapowietrzonym równa się stojące wtryskiwacze. Trzeba je rozebrać przeczyścić i rozruszać, w przypadku delfaja nie rób tegoi sam.
  4. Odepnij wtyczki od wtryskiwaczy, poluzuj nakrętki od rurek zasilających wtrynie i kręć. Przy kręceniu druga osoba może jeszcze pompkę ręczną miąchać. Jak poleje się z poluzowanych rurek ropa to je dokręć, wepnij wszystkie wtyczki. To było odpowietrzenie. Jak nie odpali to albo nie dochodzi sygnał do wtryskiwaczy, albo pompka nie wytwarza ciśnienia potrzebnego do odpału. Mogły jeszcze wtryskiwacze się przytkać. Jak lata na plaku to kompres jest.
  5. kylym

    kombi do 10 tyś

    Aktualnie jeżdżę astrą g z silnikiem z16xe. Auto miało założony gaz przy przebiegu 160kkm aktualnie ma 300kkm i od wymiany do wymiany nic nie ubywa oliwy. Także różnie z tym bywa.
  6. Jeżeli przebieg jest prawdziwy i auto było tankowane normalnym paliwem to nie masz się co martwić. Wtryskiwacze denso spoko wytrzymują i 300kkm, są chyba najtrwalszymi wtryskiwaczami CR. Dotąd w przypadku awarii wtryskiwacza można było kupić nowy, kupić używany lub zdecydować się na regenerację na chińskich częściach (500-600zł). Coś słychać, że mają się pojawić oryginalne części denso.
  7. > Zależy jakie delfaj. > Jeżeli piezo, to co za różnica jaki producent, skoro podobno sprzęt nieregulowalny w warunkach > pozafabrycznych? Chodzi o zwykły delfaj montowany w popularnych 1.5 dci, 1.8 tdci i 2.0 tdci, do którego zaworki są średnio dostępne.
  8. Wyłączając modele z układem wtryskowym Delphi
  9. > A do silników D-4D Toyotowskich (116PS z Avensisa) przewiduje się regenerację wtryskiwaczy? Jest technologia jest sprzęt, nie ma części do regeneracji w oficjalnym obrocie. Podobno... Bo jest pan w Siedlcach co ma ori części do Denso, z niewiadomego źródła.
  10. Teraz już oficjalnie się z wami witam. Jestem z okolic Warszawy i kylym mnie wołają. Auto to xantia 1.8 z 1994 roku z oryginalnym przebiegiem 144kkm. Wersja wyposażenia bida z nyndzą, ale kosztowała tyle co rower w markecie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.