Jump to content

Chalek

użytkownik
  • Posts

    2072
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Lokalizacja
    Zabrze

Recent Profile Visitors

1722 profile views

Chalek's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

326

Reputation

  1. Gniosta nie lamiosta. Tam naprawdę wyszko jest mega pancerne i ale zero design i finezji, ale co kto lubi i potrzebuje. Sprawdziłem właśnie amos Giro 4. Nie no 25kg masy wlasnej to już lekkie przegięcie
  2. Są też reku z wymiennikami celuzowymi które potrafią "przekazywać" wilgoci z powietrza wywiewanego do nawiewanego... Ale maja niższa sprawność i masz zima nawiew 10 stopni zamiast 15 w nieentalpicznym wymienniku.
  3. Wypożyczyłem i zauważyłem różnice jak wskazałem powyżej których nie potrafisz odczytać. Dlatego też proszę o wskazanie mi kolejnych.
  4. To wskaż mi proszę te liczne zalety platformy thule (warunek konieczny na 4 rowery) w porównaniu do spidera 4 z interpacka. Model Thule możesz Sobie wybrać. Bo narazie nie widzę sensu dokładania 1,5k jak nie więcej. Myślałem o dostępności ewentualnych części zamiennych ale tutaj jest identycznie.
  5. Ależ napisałem że widzę różnicę. Czytaj ze zrozumieniem. O ile w bagażnikach dachowych thule u mnie wygrywa zdecydowanie jakością i "pomyslem" na montaz i łatwość instalacji roweru, tak w bagażnikach ma hak dupy nie urywa.
  6. Ty patrz, masz Amosa czyli mega budzetowa markę. Jak dałeś rady tyle km zrobić beż thula?
  7. Ty ale samopoziomuje to się interpack za 1200 zł zakładałem platformę z norauto na 4 rowery (klon quattro) I thula za 3,5k i poza waga( 5kg lzejszy) i montażem szybszym o jakieś 30 sekund zamykanie (wajcha zamiast pokretla) to nie zauważyłem różnic. I jeden i drugi trzymał sztywno rowery. Hak mam do 100kg więc nic się nie działo. Tu nie chodzi o szukanie kija, ale kolega @hefiwskazuje thule jako jedyna prawdę objawioną i że wszystko co nie ma naklejki thule jest gowno warte. A to gowno prawda. Owszem thula to górna półka ale jak czytam że jest super, po czym tu coś nie pasuje, tu coś źle zaprojektowane. W interpacku pokrętła nie urwiesz bo dokreca się na śrubę. No chyba ze ktoś ma tyle pary żeby śrubę 8.8 zerwać ale to trzeba się postarać a skakać nie ma miejsca jak Osobiście będę chyba kupował interpacka spidera 4, tam mocowanie jest szybsze niż w quattro a i sklada się. Czy thule to oferuje za 1999 zł na 4 rowery? W ogóle thule ma 4 rowerowe bagazniki tylko z dostawka co i wygląda słabo a i stabilnością nie grzeszy.
  8. A niby te thule takie bezproblemowe tu coś się nie zaciska, tu hak winny, tam pęka bo za dużo siły. Faktycznie klasą.
  9. Na stronie jula.pl Biorąc na logikę. Wszystkie inne bagazniki też konstrukcji maja ten element spawany i tylko dokrecone są dwa elementy śruba z plastikowym pokrętłem. Tutaj całość jest z podlej jakości plastki który ma przenieść dynamiczne siły 60kg rowerów.
  10. Pany, miał ktoś coś takiego? Tego typu. https://www.lidl.pl/p/livarno-home-markiza-boczna-rozsuwana-200-x-350-cm/p100344660 Zakładając że będzie dobrze przymocowane to czy ta tkanina nie rozerwie się przy pierwszym wietrze?
  11. W dobrej kosiarce na szarpak, odpala z 1wszym razem. Rozrusznik zbędny.
  12. Z tymi marżami to jest jakiś cyrk. Sledze inter packi i ceny są od 2k do 1,5k za ten sam bagaznik
  13. No i tak monitoruje cenę quattro I już spadła do 1519zl. Ciekawe ile na tym marży maja. Bo niedawno najtańsze były po 1699zl. Ale. W oko wpadł mi model spider 4. Składany, lżejszy taki ogornie bardziej mniej toporny. Macał ktoś go? https://allegro.pl/oferta/bagaznik-rowerowy-na-hak-inter-pack-new-spider-4-12064130518
  14. No dobra Pany i Panewki. Zamówiłem campingaza classic ls plus d seria 3. Jak mi nie będzie smakowało to będzie wasza wina Ruszta zeliwne się jakoś konserwuje żeby nie rdzewiały?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.