-
Posts
2072 -
Joined
-
Last visited
Chalek's Achievements

kierowca (12/20)
326
Reputation
-
Gniosta nie lamiosta. Tam naprawdę wyszko jest mega pancerne i ale zero design i finezji, ale co kto lubi i potrzebuje. Sprawdziłem właśnie amos Giro 4. Nie no 25kg masy wlasnej to już lekkie przegięcie
-
Są też reku z wymiennikami celuzowymi które potrafią "przekazywać" wilgoci z powietrza wywiewanego do nawiewanego... Ale maja niższa sprawność i masz zima nawiew 10 stopni zamiast 15 w nieentalpicznym wymienniku.
-
Wypożyczyłem i zauważyłem różnice jak wskazałem powyżej których nie potrafisz odczytać. Dlatego też proszę o wskazanie mi kolejnych.
-
To wskaż mi proszę te liczne zalety platformy thule (warunek konieczny na 4 rowery) w porównaniu do spidera 4 z interpacka. Model Thule możesz Sobie wybrać. Bo narazie nie widzę sensu dokładania 1,5k jak nie więcej. Myślałem o dostępności ewentualnych części zamiennych ale tutaj jest identycznie.
-
Ależ napisałem że widzę różnicę. Czytaj ze zrozumieniem. O ile w bagażnikach dachowych thule u mnie wygrywa zdecydowanie jakością i "pomyslem" na montaz i łatwość instalacji roweru, tak w bagażnikach ma hak dupy nie urywa.
-
Ty patrz, masz Amosa czyli mega budzetowa markę. Jak dałeś rady tyle km zrobić beż thula?
-
Ty ale samopoziomuje to się interpack za 1200 zł zakładałem platformę z norauto na 4 rowery (klon quattro) I thula za 3,5k i poza waga( 5kg lzejszy) i montażem szybszym o jakieś 30 sekund zamykanie (wajcha zamiast pokretla) to nie zauważyłem różnic. I jeden i drugi trzymał sztywno rowery. Hak mam do 100kg więc nic się nie działo. Tu nie chodzi o szukanie kija, ale kolega @hefiwskazuje thule jako jedyna prawdę objawioną i że wszystko co nie ma naklejki thule jest gowno warte. A to gowno prawda. Owszem thula to górna półka ale jak czytam że jest super, po czym tu coś nie pasuje, tu coś źle zaprojektowane. W interpacku pokrętła nie urwiesz bo dokreca się na śrubę. No chyba ze ktoś ma tyle pary żeby śrubę 8.8 zerwać ale to trzeba się postarać a skakać nie ma miejsca jak Osobiście będę chyba kupował interpacka spidera 4, tam mocowanie jest szybsze niż w quattro a i sklada się. Czy thule to oferuje za 1999 zł na 4 rowery? W ogóle thule ma 4 rowerowe bagazniki tylko z dostawka co i wygląda słabo a i stabilnością nie grzeszy.
-
A niby te thule takie bezproblemowe tu coś się nie zaciska, tu hak winny, tam pęka bo za dużo siły. Faktycznie klasą.
-
Na stronie jula.pl Biorąc na logikę. Wszystkie inne bagazniki też konstrukcji maja ten element spawany i tylko dokrecone są dwa elementy śruba z plastikowym pokrętłem. Tutaj całość jest z podlej jakości plastki który ma przenieść dynamiczne siły 60kg rowerów.
-
Pany, miał ktoś coś takiego? Tego typu. https://www.lidl.pl/p/livarno-home-markiza-boczna-rozsuwana-200-x-350-cm/p100344660 Zakładając że będzie dobrze przymocowane to czy ta tkanina nie rozerwie się przy pierwszym wietrze?
-
Nigdy więcej węglowego
-
W dobrej kosiarce na szarpak, odpala z 1wszym razem. Rozrusznik zbędny.
-
Z tymi marżami to jest jakiś cyrk. Sledze inter packi i ceny są od 2k do 1,5k za ten sam bagaznik
-
No i tak monitoruje cenę quattro I już spadła do 1519zl. Ciekawe ile na tym marży maja. Bo niedawno najtańsze były po 1699zl. Ale. W oko wpadł mi model spider 4. Składany, lżejszy taki ogornie bardziej mniej toporny. Macał ktoś go? https://allegro.pl/oferta/bagaznik-rowerowy-na-hak-inter-pack-new-spider-4-12064130518
-
No dobra Pany i Panewki. Zamówiłem campingaza classic ls plus d seria 3. Jak mi nie będzie smakowało to będzie wasza wina Ruszta zeliwne się jakoś konserwuje żeby nie rdzewiały?