Skocz do zawartości

winimotorsport

użytkownik
  • Liczba zawartości

    259
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Profile Information

  • Lokalizacja
    Jedlina Zdrój
  • Zainteresowania
    rajdy

winimotorsport's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. > . Co do klas to 1.4 mieści się w tej samej klasie co 1.2 > Jak to w tej samej ?? Nie wiem jak jest u Ciebie, ale ja w Czechach jeździłem w klasie A1 czyli do 1400ccm, a w kraju w np. Kryterium Kamionki jest to klasa 3 od 1200 do 1400ccm, do 1.4 16V ma jakoś 1390ccm. Także nie ścigałem się w klasie z Saxo, czy Civic-ami, a zdarzało się, że często klepało się chłopaków z wyższych klas
  2. Miałem kiedyś 1.2 16V oraz 1.4 16V, oba na wałkach Świątka 259. Osobiście zaobserwowałem nie za dużą różnicę. Większe wrażenie miałem po jeździe "zestawem" 1.2 16V 4P. Jednak przy wałkach podstawa to "obrobiona" głowica. Co do klas to 1.4 mieści się w tej samej klasie co 1.2
  3. > podbije....ma kolega te oznaczenia ? Sorka chłopaki, ale cały katalog z Inter Cars-u mi się "wysypał"
  4. > Tarcza 240 lita MM po przelocie ok 15tys 3280g > Tarcza 257 wentylowana Bosch nowa z lekkim nalotem rudej 5070g Dzięki za odpowiedź. Ktoś mnie w błąd chciał chyba wprowadzić. Czyli max to 240mm?
  5. Proszę o pomoc w temacie, ponieważ nie znalazłem na ten temat konkretnej odpowiedzi w żadnym z wątków. Słyszałem że felgi ATS z BMW e21 bezproblemowo wchodzą na zestaw 257mm. Czy całkowity problem założenia felg 13-to calowych leży w ich odsadzeniu?
  6. > a możne zapodałby ktoś (i podwiesił) oznaczenia wszystkich 1.2 i 1.4 (łącznie z t-jet) możliwych do > zamontowania w cc/sc ?!? Do wieczorka wkleję dokładne oznaczenia silników, bo właśnie jestem w posiadaniu katalogu
  7. Jakie oznaczenie tj. numer ma silnik fiatowski 1.2 16V 86KM ?
  8. winimotorsport

    Sprzęło

    > hardkory jesteście > mnie wymiana skrzyni z kumplem, mając kanał do dyspozycji zajęła ~6 godzin Pewnego pięknego dnia zmieniałem 6 razy skrzynie Więc obecnie zajmuje mi to mało czasu i na szczęście nie muszę powtarzać tego wyczynu
  9. winimotorsport

    Sprzęło

    > Bardzo trzeba seja rozbebeszyc, ostatnio sam to wymienialem w maluchu z 10 lat temu. Chyba 15 lat > temu .... Jak nie masz żadnej płyty pod silnikiem to max 3h. Podnieś tylko dość wysoko auto od strony skrzyni.
  10. Czy średnica dyferencjały w skrzyni sportingowskiej jest taka sama jak w skrzyni 6-cio biegowej z Punto 1 lub Punto 2? Pytam ponieważ muszę przełożyć przełożenie główne z jednego dyfra na drugi, ale nie znam średnicy. Z góry dzięki za podpowiedż
  11. > czyli jednym słowem kostki które podłącza się do przycisku od awaryjnych zaśniedziały? Nie. Problem polegał na tym, że kierunkowskazy są zależne od włącznika świateł awaryjnych, trzeba to dobrze podłączyć bo inaczej kierunków nie będzie. A zaśniedziałe były wtyczki przy przednich kierunkach, więc musiałem robić praktycznie nowe wtyczki. Teraz wszystko śmiga jak należy.........tylko nagrzewnica zaczęła ciec :/
  12. > Wini - sprawdź - wymień wyłącznik świateł awaryjnych. Tam odbywa się główna "dystrybucja prądu" na > kierunki (prąd "za stacyjką) lub na awaryjne (prosto z aku) Marek dzięki za podpowiedź. Trafiłeś idealnie. Teraz kierunki mam jak ta lala, ale musiałem nowe wtyczki porobić w instalacji bo poprzednie były za mocno zaśniedziałe
  13. > Ja posiadam. jak wroce z obozu pracy to zrobie fote i Ci wkleje. > Z jakim motorem bylo seryjnie? Będę wdzięczny..motor 1.1 spi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.