Jump to content

maras77

użytkownik
  • Content Count

    13197
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2
  • Time Online

    5d 20h 20m 18s

About maras77

  • Rank
    Mistrz dłuta
  • Birthday 07/20/1977

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Zagadka :)
  • Zainteresowania
    Spanie, elektronika, jednak pierwsze hobby zabiera mi tyle czasu, że nie mam czasu na drugie ;)
  • Car
    Renault Espace 2.0 DCI

Recent Profile Visitors

1331 profile views
  1. @Tomasso umow się na jazdę próbną, pojeździj każdym. Sprawdz zwrotność, jak się parkuje, włącza tempomat, ustawia fotele. Espace to bardzo specyficzny samochód, jest za co go i kochać i nienawidzić w czasie jazdy.
  2. Zrobione. Amortyzator przestał tłumić w kierunku na rozciąganie. Na ściskanie tlumil, ale slabiej niż drugi. Z reszta oba byly zużyte, co czuję dopiero po wymianie na nowe. Zupelnie inny samochod się zrobił. Teraz nie da sie w ogóle bujnąć samochodem. Co do testow w SKP - w zeszlym roku (a już stukało) pomiar wykazywał ponad 70% i w miarę równo po obu stronach.
  3. Jak dla mnie absurd. Ultradźwięki działają dobrze w nieściśliwym środowisku. W powietrzu to tylko do detekcji odbić się nadają.
  4. Amorki są do wymiany. Jak się rozbuja przód samochodu, to tam, gdzie nie stuka tłumi od razu, a tam, gdzie stuka buja się jeszcze ze trzy razy.
  5. Łupnięcie, krótkie i gwałtowne, ale nie metaliczne, jakby ktoś uderzył mocno drewnianym młotkiem.
  6. Witam. Mam taki problem w swoim Espace iV - w prawym kole coś hałasuje w czasie, gdy koło szybko opada w dół, na przykład zawsze przy zjeżdżaniu z krawężnika, zjeżdżania z progu zwalniającego z prędkością powyżej 20 km/h. Myślałem, że to górna poduszka amortyzatora, ale raczej nie - wczoraj podniosłem koła, wszystkim ruszałem, szukałem luzu i nic nie ma - łożysko mcphersona pracuje dobrze i cicho, nie ma wycieków z amorka, sprężyna cała, luzów nie widać. A mimo to cały czas wali w wymienionych sytuacjach. Spotkał się ktoś z czymś takim?
  7. Sprawa odprowadzenia wody w samochodach wygląda tak, że jak woda gdzieś stoi, to zatkały się kanaliki odprowadzające. W progu są specjalne przetłoczenia na dolnym zgrzewie. Często się zaginają od podnośników, przejechania po krawężniku itp. Trzeba odetkać.
  8. @dawiddawidowski powinienes jeszcze vloga robic o tych gruzach. Oczywiscie publikujesz przed sprzedażą z dopiskiem, że jest do wzięcia.
  9. Pasują wszystkie, oprócz tych, które przymierzałem. Po dokręceniu box się wygina dostosowując do krzywizny relingi i potem klapa się nie zamyka.
  10. Historia zatacza koło "Mimo tego - w porównaniu do Warszaw i Syren - samochód wydawał się być ultranowoczesny. Miał komfortowe nadwozie typu "kareta", żwawy, ekonomiczny silnik i rewelacyjne hamulce. Nie bez przyczyny na pierwszych Fiatach pojawiły się słynne naklejki "Uwaga! Hamulce tarczowe ze wspomaganiem". Kierowcy starszych pojazdów nie byli przyzwyczajeni do tego, że jadący przed nimi samochód może zatrzymywać się tak szybko..." Przez pewien czas samochody z systemem awaryjnego hamowania będą miały więcej uszkodzeń z tyłu, a te bez tego systemu - z przodu.
  11. Mi kiedys w mojej obecnosci wymienili cześc na inna, wzieta z innej bryki na hali.
  12. Widziałes na tym filmie BMW i Audi razem w tych samych warunkach?
  13. Jako posiadacz Espace IV lift moge powiedzieć, że jest to samochod godny polecenia, ale w przeciwieństwie do takiego EuroVana ( C8/P807/Phedrę/UlysseII ) był projektowany przez plastyków i specjalistów od wizerunku a nie specjalistów od ergonomii. na przykład nie ma ŻADNEGO przycisku, który zaburzałby czystą linię konsoli. Po prostu nie ma tam żadnego przycisku. Ma sporo wspólnego z Renault Avantime. Ma też dużo zalet, aczkolwiek jak przesiadłem się z Citroena Xsara Picasso to sporo przeklinałem. Z drugiej strony teraz nie wróciłbym do Xsary picasso, bo Espace jest o kilka klas lepszy (oprócz kilku wkurzających cech).
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.