Skocz do zawartości

Ogion

użytkownik
  • Liczba zawartości

    309
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    CB, PL
  • Zainteresowania
    hmm

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Ogion's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

5

Reputacja

  1. Ogion

    Loose Connection

    Od czterech lat mam sterownik na obudowie akumulatora, bez masy podłączonej do obudowy. I kompletnie nic sie z nim nie dzieje. Imho już to tak zaprojektowano, by wystarczyła masa doprowadzana przez wiązkę elektryczną.
  2. Dokładnie tę samą przyczynę miałem, z tą jednakże różnicą, że pompę (chiński zamiennik) sam sobie wymieniałem.
  3. Ogion

    stilo na wakacjach :(

    IMHO to raczej nie popychacz... za czesto stuka.
  4. Nie znam się, ale wypowiem się... Jeśli chcesz auto naprawiać, a koszt naprawy nie przekracza wartości sprawnego auta, to masz prawo żądać wypłaty do wysokości 100% wartości pojazdu (bylebyś tylko się na tym odszkodowaniu nie wzbogacił) - co raczej łatwe chyba nie będzie... ... Wyżej opisana praktyka, polegająca na odmowie wypłaty pełnego kosztu naprawy w sytuacji, w której koszt ten nie przewyższa wartości pojazdu w stanie nieuszkodzonym, pozostaje w sprzeczności z dotychczas wypracowaną linią interpretacyjną Sądu Najwyższego oraz sądów powszechnych. Kierunek wykładni jednoznacznie wskazuje, iż za nadmierne należy uznawać tylko te koszty naprawy, które przekraczają 100% wartości pojazdu sprzed szkody. Brak jest podstaw prawnych oraz faktycznych do przyjęcia, aby koszty naprawy przekraczające określony procent wartości pojazdu sprzed szkody, nie większy aniżeli 100%, stanowiły koszt nadmierny lub też skutkujący wystąpieniem trudności w przywróceniu stanu sprzed wypadku. Stosowanie przesłanki nadmiernych kosztów w sytuacji, gdy koszty te nie przekraczają 100% wartości pojazdu (wysokość kosztów naprawy wynosiłaby 70%, 80%) jest nieprawidłowe.
  5. Ogion

    Witam opinia potrzebna

    Brak oslony moze, (choc nie musi) zaowocować korozją (rozwinieta) skrzynki bezpiecznikow, a co za tym idzie róznymi dziwnymi efektami (typu nagle gasniecie, czy... brak mozliwości zgaszenia silnika). Masz argument do zbicia ceny.
  6. Jesli tak stawiasz sprawe, to rozważ zakup uzywanych zegarow (wersja europejska za 150). W takim wypadku zaszalej i kup zegary z abartha (afaik wiekszość o ile nie wszystkie opcje abarthowskie beda dzialac - tu sie musza wypowiedziec koledzy). Do zabiegu wymiany trzeba tez doliczyc koszt adaptacji nowych zegarow w systemie pojazdu - tu pomoca posluzą kacikowicze za przyslowiowe
  7. Wg mnie wkleiłeś część z homologacji zbiornika, a dokładniej liste wszystkich homologowanych do tego zbiornika wielozaworów.... To tak jakby napisać, że opony "Stomil" można założyć do focusa, golfa, toyoty i lady, a pytanie brzmi jakie auto i w jakiej wersji wyposażenia ma kierowca :D Nie masz drugiego papierka z listą zamontowanych części? Ew. porób zdjęcia centralki lpg (albo przełącznika pb/lpg), wtryskow, reduktora... Szybciej ktoś odpowie. Btw. zbiornik ma pojemność 42l, co oznacza mozliwosc tankowania ok. 80%*42=34l
  8. To chyba nie do końca prawda... internet podaje, że czujnik temperatury wody mam w reduktorze, a odczyt temperatury i ciśnienia (zintegrowany w jednym czujniku) wkreconym do listy RAIL. W każdym razie reset pomógl.
  9. ad.1, wybierasz brc = wkladają cały kit, jesli wybierasz cos innego = wsadzają skladaka (np. jak jak uslyszysz STAG, to STAG to tylko komputer, reduktor/wtryski mogą być różne - i właśnie z tego biorą się różnice w cenie), ad.3, faktura za montaż, homologacja zbiornika lpg, homologacja montażu instalacji, ad.4, przeglady u gaziarza co 10-15kkm (gwarancja), przeglad rejestracyjny droższy o 60?zl, ad.5, na AK fetyszyści :D pytają, czy do nawiercania wyjmowany jest kolektor dolotowy (o ile bedziesz montował 4 generacje), poza tym polecam wlew lpg pod klapką przy wlewie benzyny (mniej sie brudzi, ad.6 jeździsz normalnie, jeśli będą jakieś różnice po montażu (obojętnie czy przy jezdzie na benzynie czy na gazie), to wracasz z reklamacja, imho wystarczy jak silnik pochodzi z rana na benzynie (instalacja przelacza sie sama na gaz po uwglednieniu temp. plynu chlodzacego) - negatywnych skutkow takiego dzialania nie zauważylem,
  10. Instalacja 2010 Objawy dokładnie takie same, jak w przypadku zimnego silnika - nie piszczy, nie załącza elektrozaworów, reduktor goracy, faza ciekła zimna. Obstawiałbym zapchany filtr (instalka przestała działać po zatankowaniu do pelna) gdyby poniższe: Diagnostyka pokazuje temperaturę gazu z kosmosu -47C (czujnik na listwie), a wody -20C (odczyt z parownika) - obie oscylują szybko w zakresie +- 2C (podczas gdy temp. otoczenia to +5). Spróbuję jeszcze zmostkować czujnik temperatury na parowniku. Cos coś jeszcze mogę sprawdzić przy pomocy kawałka drutu i miernika? (niepokojąco wygląda temp. gazu - czyżby padła centralka?) Edit po odłączeniu na chwile zasilania centralki lpg całośc zaczęła działać...
  11. Oczywiście pamiętając, ze 1.8 nie ma hydraulicznej regulacji luzow zaworowych, co oznacza ze trzeba je co jakis czas kontrolować.
  12. Bydgoskie radio kiedyś zajęło się tego typu nieutwardzoną leśną (ale bardzo dobrze oznakowaną) drogą wojewodzką w okolicach Grudziądza. Okazało się że droga w lesie ma status wojewodzkiej, jeśli stanowi istotny szlak komunikacyjny dla... wojska. Wojewodztwo dba wowczas aby byla w miare przejezdna. A dlaczego jest oznaczona jak pozostałe utwardzone? Bo przepisy nie przewidują braku lub innych oznaczeń
  13. Proponuje cos rozbieralnego w stylu filtru brc. Wymienia się poliestrowy wkład, a przy okazji można ocenić ilosc zanieczyszczen.
  14. Można empirycznie zaobserwować, że zamgływają auta z lpg i benzyną*, a diesle jakby mniej. Gdybym był chemikiem, to napisałbym że największą chmure stawia spalanie najkrótszych węglowodorów (tam proporcjonalnie największy jest stosunek liczby atomów wodoru do atomów węgla w jednej czasteczce). Ale ponieważ nie jestem chemikiem, to sie pod powyższym nie podpisze :D *) nie licząc malucha
  15. W październiku przerabiałem dokładnie to samo. Spokojnie można uciąc 1-2 cm - przynajmniej w 1.6 jest taka rezerwa. Oczywiście przyciecie węża nic mi nie dało, dopiero nowy (stary) zbiorniczek załatwił sprawę. Ja bym jednak zaczął od nowej opaski.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.