ltq
użytkownik-
Liczba zawartości
615 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
ltq's Achievements
wyciszony kierowca (10/20)
0
Reputacja
-
> Jeżeli porównać do tego co jest w Twojej historii poajzdów > to się nie dziwię, że jest to przeskok dla Ciebie o kilka klas Z Giulietta to chyba w dol... > Rozumiem, że to dane z kompa i to odczyt ze spalania chwilowego ? Nie, zle rozumiesz, z calej trasy ok 440km. 8 w jedna, 7.5 w druga strone. 140 licznikowe, jakies 133 realne. > Proszę nie brnij w tym kierunku no... patrzac na odpowiedz, nie ma sensu. > Mniej zaślepienia, ja rozumiem Masz nowy samochód. Zaslepienie? Bylo przy pierwszym nowym... A to, ze sie zdarzaja lepsze i gorsze egzemplarze to chyba kazdy nieco zorientowany w motoryzacji wie. Nawet w obrebie takiego samego modelu, i prawie takiego samego wyposazenia inne spalanie, inne glosnosc, ba, nawet dochodzaca do 15db-20db, awaryjnosc, wykonczenie etc. I to w markach o kilka klas nizszych od Alfy ale raczej slynacych z bezawaryjnosci i dobrego wykonania... > Jeździłem w przeciągu kilku dni Julką, Leonem,Focusem i Mazdą 3. Przy prędkości 140km/h w > Julce jest imho najciszej IMVHO w Yeti, takze przy oponach 225, mimo, ze TDI, jest ciszej niz w Julce. Szum powietrza jest duzo mniej slyszalny.
-
Jakas popsuta ta Giulietta. Tandete w srodku to widze tylko na lewarku od recznego. Spalanie autostradowe zalezne jak sie wciska. Przy stalej predkosci 140 jest to jakies 7.5-8, a samochod ma rapterm pare tysiow. > - Wyciszenie praktycznie nie ma na autostradzie przy prędkościach 120-130 km/h nie da się > rozmawiać. Ile db?
-
> Na stale? Jak? Poliftowe pamietaja ustawienia DNA i S&S. Ustawisz D i wylaczysz S&S i tak bedzie jak dlugo sam tego nie przestawisz. Nic sie nie kasuje. W przedliftowych podobno jest opcja zmiany oprogramowania ktora daje taki sam efekt. W praktyce nie sprawdzalem. > pewnie masz racje, ale te wszystkie udogodnienia sa nic nie warte gdy cos sie po prostu juz nie > podoba zgadzam sie.
-
> Wszystko kwestia gustu, mi osobiście navi otwierane z deski bardziej się podoba. Mi mniej, bo zabieralo wygodny schowek, oraz sterowanie tej navi bylo... > Te przełączniki też były bardzo charakterystyczne i fajne IMO. To fakt, mi tez sie bardzo podobaly. Ale np umiejsowienie wlacznika S&S i czujnikow parkowania obok zmiany biegow uwazam za ergonomiczniejsze. Cos za cos, doskonale by bylo miec i radio z wyswietlaczem dotykowym i stare przelaczniki... > Chociaż z pamięcią ustawień masz racje, bardzo przydatne Tak, wylaczylem S&S i mam swiety spokoj
-
> cale szczescie ze uzywka, bo te po lifcie maja deske jak z seicento .. kto im doradzil takie radio > wstawiac i zniszczyc to co bylo przed liftem? Ale z dwojga zlego jest radio ktore bardziej pasuje do XXIw, odtwarza poza mp3 tez AAC, nie ma B&M ktore bylo fajne w Grande Punto 7 lat temu. Do tego pamieta ustawienia DNA i S&S i nie trzeba ich co start silnika ustawiac na nowo, jezeli sa inne od zalozonego przez producenta. Oraz ma wygodniejsze fotele, nie wspominajac juz o ladniejszym scudetto. Minus jaki widze to przy navi nie ma odtwarzacza CD, ale navi poza tym, ze wyglada duzo lepiej to jest dosc drogie do funkcji ktora daje...
-
Prosze o rozkodowanie: W0L0XCR977E001518. Z gory wielkie dzieki
-
Witam po sasiedzku sie uparla, ze chce Tigre II. Patrzac na oferty otomoto zapowiada sie ciekawsze wyzwanie, jako, ze jeden egzemplarz sie tam deklaruje jako krajowy... Pytania: - gdzie nalezy sprawdzic wybrany egzemplarz, czyli czy macie jakis adres w W-wie/okolicach kogos kto ogarnia opele na tyle, ze diagnoza bedzie fachowa, wiazaca i godna zaufania? - jak wyglada kwestia sprawdzania historii takiego opela w systemach informatycznych, czy baza jest scentralizowana (miedzynarodowa) i czy aso informacje udziela? - czy tigra ma jakies specyficzne przypadlosci na co nalezy zwracac uwage poza normalnym sprawdzeniem poniemieckiego egzemplarza (czytaj: jak bardzo byl bity i czy umiejetnie zlozony) Dzieki
-
> Nie jestem w tej fazie kupna. Badam z nudów potencjalny rynek E, to nic nie znaczy. Zawsze mozna pozyczyc Ja jezdzilem w czerwcu jakos przez weekend a zanabylem w styczniu > Jechałem przed liftem. To po lifcie pokazuje niezaleznie od trybu DNA/manual.
-
> Przejechałem się kawałek 1.4 TCT. Nie udało mi się jednak wszystkiego zweryfikować ze względu na > małą odległość i do tego w dużym ruchu ulicznym. A na weekend nie dalo rady autka pozyczyc? > W trybie N jak dasz do podłogi to przy jakich obrotach zmienia bieg? Jezeli mnie pamiec nie myli to przy 6k. Ale jutro sprawdze. > Czy w trybie automatycznym idzie ustawić wyświetlacz, aby pokazywał ma którym biegu jedziemy? A to nie pokazuje? Moj pokazuje... I nic nie trzeba bylo ustawiac. Nie pamietam jak bylo w demowce, ale w MY14 na 100% pokazuje. Rozumiem, ze mowimy o Julce nie o Mito. Bo w Mito, z tego co pamietam, to nie pokazywalo i nie mialem okazji sprawdzic czy w MY14 to zmienili. > Żona była bardzo zadowolona i stwierdziła, że jechało się bardzo płynnie bez szarpnięć czego nie lubi. Potrafi szarpnac. Choc DSG z TeDI czuc bardziej.... Ogolnie wiekszy przebieg, mniej szarpie.
-
Jakos pod koniec wakacji 2013 pojawil sie update, co zmienil? Przede wszystkim, skrzynia bardziej zwawo reaguje na wcisniecie gazu w trybie N oraz mniej szarpie przy niskich predkosciach. Jezdzac TCT jakis czas temu bez update'u stwierdzilem, ze jest slabe w porownaniu z DSG6. Mimo, ze DSG6 przenosi duzo wiekszy moment w moim przypadku niz TCT w Julce. Po zmianie oprogramowania zmienilem zdanie Nowe Alfy juz maja nowy soft, przy okazji kilka milszych dodatkow jak zapamietywanie ustawienia DNA i S&S