Skocz do zawartości

ltq

użytkownik
  • Liczba zawartości

    615
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

ltq's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

0

Reputacja

  1. ltq

    Giuletta

    > Jeżeli porównać do tego co jest w Twojej historii poajzdów > to się nie dziwię, że jest to przeskok dla Ciebie o kilka klas Z Giulietta to chyba w dol... > Rozumiem, że to dane z kompa i to odczyt ze spalania chwilowego ? Nie, zle rozumiesz, z calej trasy ok 440km. 8 w jedna, 7.5 w druga strone. 140 licznikowe, jakies 133 realne. > Proszę nie brnij w tym kierunku no... patrzac na odpowiedz, nie ma sensu. > Mniej zaślepienia, ja rozumiem Masz nowy samochód. Zaslepienie? Bylo przy pierwszym nowym... A to, ze sie zdarzaja lepsze i gorsze egzemplarze to chyba kazdy nieco zorientowany w motoryzacji wie. Nawet w obrebie takiego samego modelu, i prawie takiego samego wyposazenia inne spalanie, inne glosnosc, ba, nawet dochodzaca do 15db-20db, awaryjnosc, wykonczenie etc. I to w markach o kilka klas nizszych od Alfy ale raczej slynacych z bezawaryjnosci i dobrego wykonania... > Jeździłem w przeciągu kilku dni Julką, Leonem,Focusem i Mazdą 3. Przy prędkości 140km/h w > Julce jest imho najciszej IMVHO w Yeti, takze przy oponach 225, mimo, ze TDI, jest ciszej niz w Julce. Szum powietrza jest duzo mniej slyszalny.
  2. ltq

    Giuletta

    Jakas popsuta ta Giulietta. Tandete w srodku to widze tylko na lewarku od recznego. Spalanie autostradowe zalezne jak sie wciska. Przy stalej predkosci 140 jest to jakies 7.5-8, a samochod ma rapterm pare tysiow. > - Wyciszenie praktycznie nie ma na autostradzie przy prędkościach 120-130 km/h nie da się > rozmawiać. Ile db?
  3. ltq

    Giuletta

    > Na stale? Jak? Poliftowe pamietaja ustawienia DNA i S&S. Ustawisz D i wylaczysz S&S i tak bedzie jak dlugo sam tego nie przestawisz. Nic sie nie kasuje. W przedliftowych podobno jest opcja zmiany oprogramowania ktora daje taki sam efekt. W praktyce nie sprawdzalem. > pewnie masz racje, ale te wszystkie udogodnienia sa nic nie warte gdy cos sie po prostu juz nie > podoba zgadzam sie.
  4. ltq

    Giuletta

    > Wszystko kwestia gustu, mi osobiście navi otwierane z deski bardziej się podoba. Mi mniej, bo zabieralo wygodny schowek, oraz sterowanie tej navi bylo... > Te przełączniki też były bardzo charakterystyczne i fajne IMO. To fakt, mi tez sie bardzo podobaly. Ale np umiejsowienie wlacznika S&S i czujnikow parkowania obok zmiany biegow uwazam za ergonomiczniejsze. Cos za cos, doskonale by bylo miec i radio z wyswietlaczem dotykowym i stare przelaczniki... > Chociaż z pamięcią ustawień masz racje, bardzo przydatne Tak, wylaczylem S&S i mam swiety spokoj
  5. ltq

    Giuletta

    > cale szczescie ze uzywka, bo te po lifcie maja deske jak z seicento .. kto im doradzil takie radio > wstawiac i zniszczyc to co bylo przed liftem? Ale z dwojga zlego jest radio ktore bardziej pasuje do XXIw, odtwarza poza mp3 tez AAC, nie ma B&M ktore bylo fajne w Grande Punto 7 lat temu. Do tego pamieta ustawienia DNA i S&S i nie trzeba ich co start silnika ustawiac na nowo, jezeli sa inne od zalozonego przez producenta. Oraz ma wygodniejsze fotele, nie wspominajac juz o ladniejszym scudetto. Minus jaki widze to przy navi nie ma odtwarzacza CD, ale navi poza tym, ze wyglada duzo lepiej to jest dosc drogie do funkcji ktora daje...
  6. ltq

    Rozkodowanie VIN

    Prosze o rozkodowanie: W0L0XCR977E001518. Z gory wielkie dzieki
  7. ltq

    Tigra II

    Witam po sasiedzku sie uparla, ze chce Tigre II. Patrzac na oferty otomoto zapowiada sie ciekawsze wyzwanie, jako, ze jeden egzemplarz sie tam deklaruje jako krajowy... Pytania: - gdzie nalezy sprawdzic wybrany egzemplarz, czyli czy macie jakis adres w W-wie/okolicach kogos kto ogarnia opele na tyle, ze diagnoza bedzie fachowa, wiazaca i godna zaufania? - jak wyglada kwestia sprawdzania historii takiego opela w systemach informatycznych, czy baza jest scentralizowana (miedzynarodowa) i czy aso informacje udziela? - czy tigra ma jakies specyficzne przypadlosci na co nalezy zwracac uwage poza normalnym sprawdzeniem poniemieckiego egzemplarza (czytaj: jak bardzo byl bity i czy umiejetnie zlozony) Dzieki
  8. > Nie jestem w tej fazie kupna. Badam z nudów potencjalny rynek E, to nic nie znaczy. Zawsze mozna pozyczyc Ja jezdzilem w czerwcu jakos przez weekend a zanabylem w styczniu > Jechałem przed liftem. To po lifcie pokazuje niezaleznie od trybu DNA/manual.
  9. > Przejechałem się kawałek 1.4 TCT. Nie udało mi się jednak wszystkiego zweryfikować ze względu na > małą odległość i do tego w dużym ruchu ulicznym. A na weekend nie dalo rady autka pozyczyc? > W trybie N jak dasz do podłogi to przy jakich obrotach zmienia bieg? Jezeli mnie pamiec nie myli to przy 6k. Ale jutro sprawdze. > Czy w trybie automatycznym idzie ustawić wyświetlacz, aby pokazywał ma którym biegu jedziemy? A to nie pokazuje? Moj pokazuje... I nic nie trzeba bylo ustawiac. Nie pamietam jak bylo w demowce, ale w MY14 na 100% pokazuje. Rozumiem, ze mowimy o Julce nie o Mito. Bo w Mito, z tego co pamietam, to nie pokazywalo i nie mialem okazji sprawdzic czy w MY14 to zmienili. > Żona była bardzo zadowolona i stwierdziła, że jechało się bardzo płynnie bez szarpnięć czego nie lubi. Potrafi szarpnac. Choc DSG z TeDI czuc bardziej.... Ogolnie wiekszy przebieg, mniej szarpie.
  10. Jakos pod koniec wakacji 2013 pojawil sie update, co zmienil? Przede wszystkim, skrzynia bardziej zwawo reaguje na wcisniecie gazu w trybie N oraz mniej szarpie przy niskich predkosciach. Jezdzac TCT jakis czas temu bez update'u stwierdzilem, ze jest slabe w porownaniu z DSG6. Mimo, ze DSG6 przenosi duzo wiekszy moment w moim przypadku niz TCT w Julce. Po zmianie oprogramowania zmienilem zdanie Nowe Alfy juz maja nowy soft, przy okazji kilka milszych dodatkow jak zapamietywanie ustawienia DNA i S&S
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.