Skocz do zawartości

biaaly

użytkownik
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gorzów Wielkopolski
  • Zainteresowania
    PPG

biaaly's Achievements

obsesyjny rowerzysta

obsesyjny rowerzysta (4/20)

0

Reputacja

  1. Cześć, Od pewnego czasu coraz bardziej klekocze moj Stilo JTD 115km mechanik stwierdził koło dwumasowe. Wymiana poduszek pod silnikiem (od strony rozrządu i od spodu) nieco poprawiła sytuację niestety wibracje są dalej nie do zniesienia ale jeszcze bardziej cena za nową dwumasę.... używka to kot w worku a za robotę trzeba zapłacić. Czy ktoś z Was szanowni użytkowicy Stilaczy próbował zabiegu wykorzystania koła zamachowego z benzyny 1.8? Moj kolega zrobił taki zabieg w 307 i różnica pomiędzy sprawną dwumasą a zwykłym kołem zamachowym była nieznaczna. Dzięki za odpowiedzi/podpowiedzi jak nie pójść z torbami a poprawić sytację by można było normalnie korzystać z samochodu. Pozdrawiam
  2. Cześć, Rozwiązanie dla "pstrykającej" klimy która włącza i wyłącza się naprzemiennie to uszkodzony presostat. Co ważne do jego wymiany w stilo nie jest potrzebne spuszczanie czynnika chłodzącego czyli można wykonać to we własnym zakresie. Z tego co wiem znajduje się on od spodu przy chłodnicy klimy. Pozdrawiam Przemo
  3. Cześć, uwaga na angliki które rzekomo pasują. Kupiłem takie z allegro, sprzedający twierdził, że pasuje do europejczyka no i się nie mylił. Dało się założyć i podłączyć, gorzej natomiast z jego ustawieniem. Lusterko kierowcy i pasażera są ustawione ( mają punkt centralny ) pod innym kątem. W rezultacie lusterko ustawione tak by było widać cokolwiek skutkuje jego maksymalnym wychyleniem w lewo i wystawaniem prawej krawędzi lustra poza obudowę. Niby nic ale mnie to razi wiec uważajcie, bo sprzedający odmówił zwrotu tego lustra ze względu na jego niską cenę 25zł... po prostu oszust. Jak rozpoznać anglika? To proste, ma dwa przewody z którego jeden idzie do czujnika temperatury który jest kolejnym elementem pozwalającym na identyfikację. Pozdro Przemo
  4. Cześć Na początku dzięki za wsparcie. Rozumiem, że korzystając z VAG KKL i FIAT ECU scan nie wyciągnę informacji nt. działania czujnika i potrzebuję do tego interfejsu ELM? Co do koła pasowego jest OK. po wykasowaniu błędu "low pressure in A/C system" i 2 uruchomieniu wentylator załączył się "permanentnie" i nie było problemu z klimą. Test wentylatora przebiegł bez problemu; 3 uruchomienia z rzędu OK. Wnioskuję, że presostat jest wpięty w instalację ciśnieniową i samodzielna wymiana = wypuszczenie gazu:) poszukam go jeszcze i postaram się przeczyścić wszelkie napotkane na drodze styki. Przyjrzę się również przewodom w poszukiwaniu sabotażu ze strony mieszkańców lasu . Postaram się informować na bieżąco o problemie i ewentualnym rozwiązaniu/przyczynie.
  5. Właśnie siedzę z podpiętym ECU i co dziwne szaleje również wentylator Fan speed 2 - włącza się i wyłącza. Jeżeli chodzi cały czas to nie ma problemu klima działa poprawnie tzn nie rozłącza się. Czy ktoś wie gdzie jest sterowanie ( czujnik ) odpowiedzialny za wentylator i skojarzenie z klimą?
  6. Cześć, Przyszedł maj więc czas zająć się klimą. Po nabiciu klimy ( diagnosta stwierdził, że jest szczelna ) zaczęła funkcjonować ale co kilka sekund włącza i wyłącza się samoczynnie?!? Podczas przyspieszania czuć jak nieregularnie obciąża silnik. Boje się że zaraz się rozsypie. Czy ktoś z szanownych posiadaczy Silo spotkał się z takim problemem i wie co trzeba wymienić by klima przestała szaleć nim zajedzie sprzęgiełko? Diagnosta mówił o jakimś czyjniku/czyjnikach. Czy naprawa jest możliwa do zrobienia samemu bez ryzyka wypuszczenia gazu i jakie części koszty to pochłonie? Dzięki za wsparcie, pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.