Skocz do zawartości

Armoth

użytkownik
  • Liczba zawartości

    100
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    W-wa

Armoth's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

4

Reputacja

  1. U mnie ciągle pokazuje błąd. Nie widać żadnego uszkodzenia mechanicznego, a błąd jak był tak świeci. Mechanik proponował spięcie tego na krótko, ale w zasadzie się już przyzwyczaiłem, może przy wymianie klocków się tym zajmę. Obecnie przy wymianie opon dwa razy do roku kontroluję grubość okładzin i to w sumie jedyna uciążliwość. Pozdr
  2. 12 km do pracy. Przy temp około -5st. po 10 kilometrach jest nagrzany i wskazówka stoi. Jak się trochę nagrzeje w samochodzie zmniejszam obroty dmuchawy. Trasa - miasto ale bez korków, czas około 15 min. Przy mrozach poniżej -10 trwa to dłużej 12-14 km.
  3. A nie bałeś się o odbłyśnik i o to, że na jakimś wyboju resztki starej będą uderzać w nową i spowoduje to częstsze przepalanie żarówki? Może spróbuję z czymś lepkim, choć kolega twierdzi, że wyjęcie reflektora to nie filozofia - godzina roboty i spokojna głowa... hmm Pomysł z kompresorem nie przekonuje mnie - ten sam problem co przy odkurzaczu. Może jednak ktoś wie jak tam jest z mocowaniem?
  4. No więc tak: Przepaliła mi się, żarówka świateł mijania (H 1). Podczas wymiany wyjąłem tylko metalową oprawkę, a szkiełko pozostało w reflektorze. I teraz pytanie jak to dziadostwo wydobyć ze świateł? Myślałem o odkurzaczu, ale dziurka na żarówkę jest tak mała, ze chyba się nie uda. Wydaje się, że trzeba zdemontować reflektor i po prostu wysypać szkło ze środka. Ktoś miał podobne doświadczenia? Na ilu śrubach siedzi reflektor? Zlokalizowałem dwie od góry i chyba dwie od dołu. Obejdzie się bez dziwnych akrobacji (reflektor od strony kierowcy, przy zbiorniczku spryskiwacza)? Da się to zrobić pod blokiem czy od razu jechać do mechanika? Pozdrawiam
  5. Jadąc w trasie (autostrada) zaświeciła się kontrolka - niski stan oleju. Zatrzymałem, sprawdziłem jest OK. To jadę dalej po około 80 km znów to samo. Znów sprawdzenie i poziom OK, ale dolałem 100-200 ml i problem nie powrócił. Dziś wracałem z urlopu i dla pewności przed wyjazdem dolałem jeszcze trochę. Sprawdziłem olej wg zaleceń instrukcji (po 10-15 min na zagrzanym silniku) i było na max. Przejechałem 500 km problem nie powrócił... Olej to Millers 5w40. Może to czujnik wariuje od temperatury? Olej będę zmieniał w przyszłym tygodniu.
  6. > u mnie podonie ale stuka z przodu. > przy lekkim ruszaniu - bujaniou wozem - słychać stuki z nad lewego koła. > ????? Mam podobny objaw. Przy wolnej jeździe i przy bujaniu na boki. Z tym, ze nie mogę zidentyfikować strony. Co było u Ciebie przyczyną? Pozdr
  7. Armoth

    B&M

    Podobno pomaga, a przynajmniej taka porada przewijała się w odpowiedziach. Zanim zdążyłem znaleźć ogarniętego mechanika poza ASO, który mi to wykona - problem zniknął, wiec temat upadł. Pozdr
  8. Armoth

    B&M

    Jakaś kosmiczna moc;) bo mi się to dzisiaj też stało. Miałem to jakieś rok temu. Odłączałem akumulator - pomagało na jakiś czas, zacząłem szukać kogoś do osiowania proxy (podobno pomaga na stałe), ale pewnego dnia się uspokoiło i rok spokoju. Dzisiaj problem powrócił, odłączyłem aku i na razie jest dobrze. Na komputerze był jakiś komunikat z napięciem i coś tam coś tam (nie zdążyłem przeczytać). Generalnie objaw u mnie jest taki, że miga przebieg i nie działają przyciski od telefonu i navi. Sterowanie radiem z kierownicy działa. Pozdr
  9. Fiat Croma. Płyta podłogowa ta sama co w Vectra, podobnie silniki. Z tym, że o ile płyta Oplowska to silniki Fiata. Nadwozie to podwyższone kombi. Miejsca w środku dużo. Kupując warto sprawdzić skrzynię biegów - Oplowska M32. Pozdrawiam
  10. Myślałem o takim, ale podstawowym problemem okazało się dopuszczalne obciążenie klapy bagażnika. W moim przypadku Fiat Croma to 30 kg, a potrzebowałem czegoś na trzy rowery. A pamiętaj, że polskie drogi to nie stół bilardowy. Wejdź na stronę Thule znajdź bagażnik do swojego auta i sprawdź w instrukcji ile możesz założyć na klapę. U mnie skończy się na bagażniku dachowym, na razie mam same belki i rozglądam się za czymś w najlepszym stosunku cena/jakość. Pozdrawiam
  11. Tyle znalazłem, no poza ceną w PLN-ach, drogo... Wszędzie i przez wszystkich polecane Thule wyszłoby taniej. Zastanawiam się tylko czy produkt jest coś warty czy to raczej gadżecik, żeby było miło dla klientów. A czy mógłbyś jeszcze sprawdzić, przez ciekawość, cenę bagażnika rowerowego? Nr części 50901143 Dzięki i pozdrawiam
  12. Czy ktoś orientuje się czy bagażnik dachowy Fiata nr katalogowy: 50901425. Jest produktem Fiata czy jest to odpowiednik bagażnika jakiejś innej firmy? Aktualnie szukam bagażnika i trafiłem na ofertę zakupu oryginału, ale zastanawiam się nad producentem i co za tym idzie jakością. Potrzebuję bazy do rowerów, a do kompletu można kupić np. bagażnik rowerowy Fiata nr 50901143 (może ktoś zna cenę bo aktualnie nie mogę znaleźć żadnej oferty w Internecie). Pozdrawiam
  13. A ja mam jeszcze pytanie. Ile i gdzie znajduje się silniczków odpowiedzialnych za rozdzielania kierunku nawiewu? Ostatnio podczas przełączanie, kierunku nawiewu właśnie, coś mi zaczęło skrzypieć /terkotać pod deską. Póki co wróciło do normy, wolę jednak w razie czego wiedzieć gdzie szukać. Pozdr
  14. Podobno - słowa majstra od szyb. W przetargu na naprawę szyb wygrał NG i dlatego do niego kierują, ale ty możesz zrobić gdzie i jaką chcesz. Potrzebujesz tylko wyceny rzeczoznawcy z towarzystwa ubezpieczeniowego. Przechodziłem to w lipcu w MTU najpierw przekonywali, ze muszę w NG, ale jak się uparłem to przyjechał rzeczoznawca wycenił i robiłem u znajomego szybiarza. Piklington ma podobno grubsze i twardsze szyby, a przez to trwalsze. NG szybko się rysuje. Pozdrawiam
  15. W e.leclercu Warszawa Bielany kupiłem K2 5l za 13,99. Jeszcze nie testowałem, mam nadzieję, że będzie OK. Jak rozumiem są różne K2? Pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.