-
Liczba zawartości
2 308 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
erjotes's Achievements
kierowca (12/20)
2
Reputacja
-
wałki, komputer, nie pamietam czy glowica przypadkiem tez.
-
swietnie, dzieki, bedzie czym sie sugerowac. obroty nie trzyma mi stabilnie, ale zaplon mam na poziomie 32-35 w programie, pewnie jeszcze kolo przestawie cisnienie nizsze bo okolo 280, map sensor z jakiejs 900 wziety, moze podmienie jak znajde inny no i obroty nie sa stabilne zeby bylo malo to po nowy wymyslil sobie ze po wlaczeniu postojowe wskaznik temp i paliwa ida na mx, swieci sie kontrolka od przeciwmgielnych i takie tam cuda z elektyka, szkoda ze to nie moja wlasnosc juz dawno bym to w przepasc wrzucil
-
wolne obroty interesuje mnie jakie powinno byc podcisnienie, wyprzedzenie zaplonu oraz czas wtrysku temat juz kilka razu poruszalem tutaj, przypomne, cc po swapie na 1.2 16v , silnik z 2003 rok mniej wiecej. po zaaplikowaniu osprzetu z MM niechcial jezdzic, szarpal, kichal. wczoraj przestawilismy kolo pasowe, (rozszlifujac otwory) silnik pracuje o wiele lepiej, jednak zostalo falowanie obrotow co skutkuje po pewnym czasie gasnieciem. to moze miec tez zwiazek z duza przepustnica z 1.6 bo akurat z 1.2 nie posiadam. wolalbym wiedziec jakie ma byc faktycznie wyprzedzenie zaplonu zebym mial pewnosc jak ustawic kolo pasowe.
-
moglby ktos podrzucic jakie sa parametry pracy na biegu jalowym w 1.2 16v z komputerem MM 18FD? chodzi mi o obroty, cisnienie w kolektorze, czasy wtrysku, kat wyprzedzenia zaplonu itd
-
hultaj veloster
-
w dci moze byc inna
-
sam juz nie wiem wychodzi na to ze w 86km byly i jedne i drugie kola co komplikuje mocno sprawe po numerach sterownika tez ciezko cos wywnioskowac
-
perypetie swapowe ciag dalszy dawca: albea 2002/2003 1.2 16v 80km biorca cc 900 ecu MM z 1.2 16v 86km silnik odpala bez problemu, chodzi rowno przy delikatnym wciskaniu gazu wchodzi na obroty przy gwaltownym wcisnieciu strzela w dolot, dlawi sie i dopiero wchodzi na obroty zastanawia mnie kwestia rozrzadu w 80km kolo rozrzadu na wale jest takie: w 86km jest takie jak widac klin jest przesuniety. nr walow w obu silnikach sa takie same stad moje dywagacje czy roznice w kole moze powodowac zly zaplon i strzelanie w dolot. z tym ze w gre wchodzi jeszcze kolo zebate na walku ktos rozpracowywal temat? mial podobny problem? jakie powinno byc wyprzedzenie zaplonu w tym silniku?
-
peugeot 406 2.0 16v 132km bosch 0 280 155 803 montowane w wielu innychfrancuzach pelno tego, tanio mozna wyrwac, pasuja p&p
-
teoria sie potwierdzila, po naprawie silnik odpala od strzala przy okazji jakby ktos szukal wtryskiwaczy z 1.2 16v 86km to mozna zastosowac wtryski z francuskiej dwulitrowki, tanie i latwo dostepne
-
dzieki za podpowiedz, to by mialo sens, dam znac co wyszlo
-
wracajac do tematu po 2 miesiacach.... "specjalista" od immo trzymal komputer, mowil ze robi, oddawal, dalej blad immo, i tak w kolko... szkoda gadac w koncu zawiozlem do innego i po 15 min immo zdjecie, przekaznik pompy sie załącza, iskra jest w sterowniku jedynie blad "centralka immo niezaprogramowana" silnik po podaniu startera w dolot zapala i wiadomo gasnie brakuje paliwa, wtryskiwacze dosyc dziwnie pracuja tzn nie pracuja, nr cos wtrsykuje, reszta praktycznie nic jakby sterowanie bylo jakies dziwne lub skopane wtryskiwacze podmienione na inne i dalej to samo takze wina lezy gdzies w ich sterowaniu nie wiem czy sciagac immo mogl wgrac jakis soft z silnika spi czy sterownik uszkodzony musze znalezc jakis na podmianke chyba
-
sprawdzalem sprawdzalem, napiecie na 30 jest napiecie na 85 lub 86 jest ecu nie podaje tylko masy na 85 lub86 aby zapiac przekaznik po recznym podaniu masy z aku przekaznik zapina napiecie jeszcze sprawdze sam przewod od ecu ale ta wiazka byla tutaj od poczatku auto jezdzilo wiec i pompa musiala pracowac wracajac do kwestii z 1 posta, wtyczka bosch, bedzie to zasilanie i masa sondy lambda jedna mala niescislosc w temacie czujnika map i iat schemat z ktorego korzystalem ten 2 z ksiazki "sam naprawiam" rozmieszczenie pinow w mapie troche inne jest ale tymsiezajme tez jak ecu wroci po weekendzie musze znalezc jeszcze wieksze wtryskiwacze bo te obecne pochodza z instalacji boscha i maja za mala wydajnosc
-
cewke mamy jedna, podlaczona wg schematu wiec mysle ze jest ok ale nie zaszkodzi sprawdzic. ecu nie steruje przekaznik ale ecu z 900 tez tego nie robi i to jest wlasnie dziwne
-
dokladnie byly 2 bledy "fiat code", jeden pod drugim ale teraz nie pamietam co dokladnie pisalo jesli to nie immo to jak to obejsc?