Jump to content

fred77

użytkownik
  • Content Count

    21440
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Time Online

    5d 9h 4m 15s

6 Followers

About fred77

  • Rank
    Captain Slow
  • Birthday 04/06/1977

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kr-ce Polska
  • Zainteresowania
    Kolej.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. fred77

    Przyczepa sam

    Marudzisz tak jakbyś musiał ją sam ciągnąć.
  2. fred77

    Przyczepa sam

    A, no to faktycznie problem. Nie ma co.
  3. fred77

    Przyczepa sam

    Jeżeli to przyczepa jakiegoś znanego producenta to można by wyciągnąć od niego wyciąg z homologacji i spróbować zmniejszyć ładowność tyle, że prościej będzie naprawić hamulec i robić przeglądy. Nawiasem mówiąc to jaki problem robić ten przegląd? Kosztuje mniej niż za samochód, a i w samej przyczepie, jeżeli się o nią dba to nie ma się co zepsuć. Co do hamulców to podejrzewam, że wystarczy je rozkręcić i porządnie wyczyścić oraz nasmarować linki oraz automat najazdowy.
  4. W modelu Idea z 2003 roku też tak jest. Niestety pozycyjne się nie wyłączą.
  5. Pogadaj z jakimś mechanikiem, to podjedzie z małym, walizkowym, przenośnym urządzeniem rozruchowym.
  6. Najlepiej to wlać olej 0W60. Będzie dobrze smarował lodowaty silnik zaraz po rozruchu przy -20°C i podczas jazdy po górskich serpentynach z przyczepą kempingową przy 40°C.
  7. Dlatego właśnie kiedyś gdy ktoś chciał mieć cztery pary świateł drogowych to mógł je sobie zamontować, ale musiały być na nich nakładki uniemożliwiające ich świecenie na drodze publicznej. W lesie, na łące, polnej drodze lub jakimś rajdzie można było te nakładki zdjąć i świecić ile się chciało. Jeżeli lampy przeciwmgłowe z przodu są uszkodzone to najlepiej zakleić je czarną taśmą i już. Albo wymienić uszkodzoną lampę.
  8. I to nawet z silnikiem benzynowym 1.8 i napędem na cztery koła. https://d3lp4xedbqa8a5.cloudfront.net/imagegen/max/658/-/s3/digital-cougar-assets/Motoring/2014/01/17/21291/15.jpg
  9. A Ty dalej chcesz się licytować. Napisałem wprost to jak ma postępować kierowca pojazdu uprzywilejowanego. Jeżeli tego nie rozumiesz. Trudno.
  10. A o czym ja cały czas piszę? Sam pomyśl co czytasz.
  11. Pojazd uprzywilejowany ma poruszać się zgodnie z zasadami ruchu drogowego. Sygnały uprzywilejowania nie upoważniają kierowcy do jazdy bez stosowania zasad ruchu drogowego i beztroskiego łamania przepisów. Sygnały takie są informacją dla innych uczestników ruchu drogowego po to by w miarę możliwości umożliwili przejazd pojazdowi uprzywilejowanemu. To, że kierowca pojazdu uprzywilejowanego jedzie np,: pod prąd, na czerwonym świetle czy stówą przez zabudowany, jest tylko i wyłącznie jego decyzją, za którą w przypadku zdarzenia ponosi odpowiedzialność. Kierujący pojazdem uprzywilejowanym ma tak jechać by nie za wszelką cenę, bezpiecznie dojechać do celu. Niemal we wszystkich kolizjach i wypadkach z udziałem pojazdu uprzywilejowanego winnym jest jego kierowca. To pisałem ja, kierowca dużych i małych pojazdów uprzywilejowanych.
  12. To nie nowość. To jest znane od lat.
  13. Nawet pojazdy uprzywilejowane nie mogą łamać przepisów.
  14. Wychodząc z domu zawsze zakładaj, że wokół są same debile, bezmózgi, kretyni, głąby i pisowcy. Wtedy możesz się jedynie mile zaskoczyć gdy okaże się, że spotkasz kogoś normalnego.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.