Jump to content

fred77

użytkownik
  • Content Count

    5444
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Time Online

    3d 19h 41m 57s

7 Followers

About fred77

  • Rank
    Captain Slow
  • Birthday 04/06/1977

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kr-ce Polska
  • Zainteresowania
    Kolej.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To była tylko propozycja. Czasami ktoś gdzieś ma wypożyczalnie pod bokiem i wystarczy tylko podjechać. Kolega ma to korzystam. Jak do hurtowni stali jechałem to nawet po jeden profil czasami brałem tę przyczepę. Deski na szopę miałem przewieźć raptem 500m to też tę przyczepę brałem, bo z moją to bym się mordował, pasy oplatał, kombinował, a tak wrzuciłem przewiozłem, zrzuciłem i po sprawie.
  2. Może 2m. Jak wiozę coś długiego to przeważnie pożyczam od kolegi przyczepę dłużycową i nie muszę się przejmować długością ładunku. Także jak masz możliwość to pożycz coś takiego. Jest najbezpieczniej i najwygodniej.
  3. To jest "syndrom małego siurka". Motoryzacja nie ma tu nic do rzeczy.
  4. Patrząc tak ogólnie na przestrzeni dwudziestu lat to jednak mentalność kierowców zmieniła się na lepsze. Pisząc "lepsze" nie uważam tego za jakąś diametralną zmianę na plus, raczej na taki mały plusik. Jak wspomniałem to proces, który musi długo trwać. Te dwadzieścia lat to dopiero skromny początek. Trzeba też brać pod uwagę postęp techniczny, zarówno w motoryzacji jak i w Policji, jakość i ilość dróg oraz to, ze obecnie samochód nie jest już aż takim wyznacznikiem statusu społecznego.
  5. Ale ogólnie społeczeństwo powoli zaczęłoby się uczyć, ludzie częściej zwracaliby na to uwagę i najprawdopodobniej reagowali. To jest żmudny i bardzo długi proces, który trwa latami.
  6. A ja często dojeżdżając do ronda i widząc, że z prawej dojeżdża duży to trochę wolniej wjeżdżam na rondo i błysnę mu drogowymi żeby jechał, puszczę go, powoli się dotoczę tak, że zdąży pojechać i wszyscy się pięknie i sprawnie rozjeżdżamy.
  7. I od tego są właśnie media publiczne, które powinny ludzi edukować, bo - co widać obecnie - mają olbrzymią moc. Z każdej dziedziny, można w ten sposób społeczeństwo edukować informować, ostrzegać, wyjaśniać itd. Nawet w głupkowatych serialach można pokazać konsekwencje łamania przepisów. No ale teraz to nie jest ważne.
  8. Ograniczanie wyprzedzania jest bez sensu. Szczególnie w polskich realiach. Już widzę sznur ciężarówek na prawym pasie A4 w okolicy Wrocławia, które się wloką za jedną, która wiezie jakiś nietypowy ładunek i nie przekracza 80km/h. Albo jedzie jakaś zabytkowa wojskowa "Pszczółka", która cudem rozwinęła prędkość 70km/h. A obok, na lewym pasie sznur całej reszty, która się wlecze za mną. To jest etap kiedy rządzący powinni już budować czwarty pas albo rozwijać kolejowo-drogową infrastrukturę przeładunkową.
  9. W ciągniku Ursus c-45 jest wspomagająca świeca zapłonowa, mimo, że silnik napędzany olejem napędowym.
  10. Najlepiej skorzystaj z jakiegoś kanału. Włącz pierwszy bieg i od spodu staraj się ruszać samochodem do przodu i do tyłu. Jeżeli to nie pomoże to weź drugą osobę, która na zaciągniętym ręcznym będzie próbować ruszyć samochodem na zmianę do przodu i do tyłu, a Ty w kanale będziesz obserwował co się dzieje.
  11. Dzisiaj odebrałem nowe tarcze i klocki MaxGear do Terrano. Jeżeli chodzi o wygląd to wyglądają przyzwoicie. Tarcze wzorowo obrobione, a klocki estetycznie wykonane. Gdyby napisać na tym Bosch to nikt by się nie połapał, że to jakiś mało popularny producent. Ciekawe jak to to będzie hamować. Choć przypuszczam, że będzie wzorowo.
  12. Jest cały czas włączona.
  13. O nic mi nie chodzi. Po prostu sobie żartuję.
  14. A ja gdy jadę samochodem z przyczepą to jadę bez klimatyzacji, a gdy bez przyczepy to włączam klimatyzację i zużycie jest takie samo.
  15. Bo to był "remont" starej przyczepy, z której miałem stelaż z plandeką i belkę ze światłami.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.