-
Zawartość
5405 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1 -
Czas online
1d 18h 32m 10s
-
W Skodzie Favorit pięknie świecił reflektory. Podobnie było z starym Volvo 343. O Żuku już nawet nie wspomnę. I zdania nie zmienię. Choćby nie wiem jak wymyślate były reflektory to, mówiąc ogólnie, najlepsze światło emituje taki, który ma duży odbłyśnik i najlepiej okrągły.
-
Chciałem mieć dwa komplety ale potem stwierdziłem, że kupię wielosezonowe, bo wywalić 5000zł na dwa komplety opon to nie za bardzo mi się uśmiechało.
-
Początkowo miałem dla nich zastosowanie ale potem zrezygnowałem i teraz tak sobie leżą i czekają na właściciela.
-
Dostałem je za darmo jakiś czas temu, dałem do renowacji i tak sobie leżą.
-
Wszystko. Oddałem brudne, podrapane, jedna z uszczerbionym trochę rantem i rozwierconym otworem na wentyl. Odebrałem jak nowe z naprawionymi uszkodzeniami. Zresztą są do sprzedania za 600zł.
-
Myślę, że cena adekwatna do usługi. Za najprostszą regenerację czterech aluminiowych felg 16" do Terrano zapłaciłem łącznie 550zł.
-
Po prostu nalej benzyny do słoika, weź jakiś pędzel i umyj. Potem ciepła woda z płynem do mycia naczyń, umyć i gotowe.
-
Widać, że łatwo dajesz się podpuścić i podczas banalnej, luźnej dyskusji wyciągasz skrajnie emocjonalne wnioski.
-
Poniekąd taki kaprys.
-
Nie wymyślaj niestworzonych historii. Jaki to problem kupić dzisiaj nowy samochód? Idę do salonu i kupuję. A skoro bez problemu mógłbym kupić nowy samochód to tak samo mógłbym wydać niemal taką samą kwotę na odnowienie starego, bo po prostu tak i mam akurat kaprys.
-
Temperatura cynku ma około 450°C, tworzą się opary, które wydostają się z otworów odpowietrzających i odpływowych, które albo - jak w przypadku ramy - są albo trzeba je wykonać tak by podczas z zanurzania nie tworzyły się pęcherze powietrza albo nie pozostawało w niektórych przestrzeniach więcej cynku. Tym samym datkowo ocynkowaniu poddawana jett też wewnętrzna strona profili zamkniętych. Konstrukcję trzeba odpowiednio przygotować, pokazać gdzie i jak ją zawiesić żeby proces ocynkowania przebiegł prawidłowo. Jeżeli jakiś zamknięty profil nie będzie miał otworów to ulegnie rozerwaniu. Po prostu wybuchnie. Te drobne wystrzały powstają gdy w jakiejś przestrzeni nazbiera się za dużo oparów cynku, otwory odpowietrzające są za mały, a konstrukcja jest trochę za szybko zanurzana.
-
Z jednej strony brak wspomagania to prostszy układ kierowniczy, bez dodatkowej pompy, przewodów, zbiornika, paska klinowego. A, że trzeba użyć trochę więcej siły do kręcenia kierownicą to tylko jeden minus.