Skocz do zawartości

JerryG1

użytkownik
  • Liczba zawartości

    607
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O JerryG1

  • Urodziny 06.11.1955

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Londyn

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

JerryG1's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

3

Reputacja

  1. JerryG1

    Prius Mk2

    Najszybciej sciagnac plastykowa oslone tylnej klapy, jest na wcisk. Potem lekko przekrecajac wyciagnac oprawki zarowek i wymienic zarowki.
  2. Pare razy jazda na ryby do Dover, M4-M25-M26-M20-A20 okolo 109 mil. Przed 1 wrzesnia rozne pogody i wiatry ponizej 5 litrow na 100km (obliczam sobie w km ale czasami w milach) na komputerze mam w mpg, ktore przeliczam lub po tankowaniach - przed wyjazdem do pelna i po powrocie. Te 5 litrow w zaleznosci jak cisnelem 70 mil/h lub wiecej pomiedzy fotopstykami. Po 1 wrzesnia po zmianie na bioetanol po tankowaniach 6,21 l na 100 km przy wyprawach na ryby. W sobote rano zatankowalem 97 octanow bo nie bylo innej benzyny na Texaco widzie ze spalanie leci w dol, za 1,619 pound litr jazdy po miescie.
  3. JerryG1

    Prius Mk2

    Witam! Sprawdz spalanie teraz po zmianie z E5 na E10. Od 1 wrzesnia juz tankowalem 3 razy i widze ze zuzycie troche wzroslo, dwie trasy po 110 mil w jedna strone w tym czasie a reszta po miescie.
  4. Mam Prius 2 i jestem bardzo zadowolony, obok dwoch sasiadow taxiarzy kupili jakis czas temu Prius 3 spalanie mieli 64,4-64,8 mpg co daje 4,39-4,36 na 100km. Ja swoja doszedlem do 63,4 mpg - 4,46, jezdze tym autem w sumie tylko po miescie robiac 300-400 mil tygodniowo - teraz tez - nie jestem taryfa. Jedyne co w tym aucie nie podoba mi sie parowanie szyb podczas deszczu, trzeba uzyc przycisk z prawej strony kierownicy wlaczajac klime, co odbija sie na spalaniu. Na liczniku 118tys mil, jedynie posypal sie przy 90 tys uklad wydechowy. Mam znajomego z Prius 1 z 2001 roku, twierdzi ze nie ma zamiaru zmieniac bo nowsze sa bardziej usterkowe, tlumaczenia ze sie myli na przykladzie mojego auta konczy dyskusje, jego auto pokonuje tyle samo mil tygodniowo. Wiec ogolnie zakup tego auta dobra inwestycja, co tydzien okolo 40 - 50 funtow na paliwo, co 9000 mil serwis/olej/filtry to jedyne wydatki.
  5. Na poczatek wszystkie punkty 'masowe' do poczyszczenia, na 100% zasniedziale i moze nie laczyc, tylko jeden problem w ktorym miejscu i dlatego wszystkie Edit: Teraz pojezdzam takim samym bez LPG i o rok starszym, zero problemow a do tego skrzynia automat.
  6. To masz jakis dziwny samochod ze nie ma zadnego dymu , jezdzac tu po UK jest Focusow od groma, widze nowsze/starsze i wszystkie dymia teraz dopoki sie nie zagrzeja. Spala Ci olej i wylatuje tlumikiem, musialby ktos za Toba jechac i nakrecic filmik od zimnego do nagrzania sie silnika, wtedy uwierzysz ze jednak cos tam kopci. Jak juz bierze po 1l na np. 100/1000km to bedzie siwawo-niebieski. Jak pisalem sprawdzac stan swiec, one podpowiedza na ktorym cylindrze padaja pierscienie olejowe, durny wymysl 3-czesciowego pierscienia ktory przy wymianie najlepiej zamienic/dobrac na standartowy zwykly jednoczesciowy pierscien zgarniajacy.
  7. Zamiast bawic sie w spuszczanie i mierzenie ile zostalo sprawdzaj czesciej wyglad swiec zaplonowych. Na tym co puszcza olej swieca bedzie czarna a na dobrych biala lub jasnobrazowa.
  8. Normalne, masz do roboty pierscien olejowy. Moze jeden lub wiecej, zrob pomiar cisnienia cylindrow i wyjdzie ktory puszcza. Akurat robie cos takiego z tym ze tylko na 3-cylindrze przepuszczal, zaczelo sie kopcenie a na koniec paliwo i olej ktory dostawal sie do komory spalania ladnie wypalil dziure w zaworze wydechowym na jakie 5mm i skonczyla sie jazda.
  9. JerryG1

    [H] z17dth alternator

    Dla mnie to troche dziwne, ma byc 14,0 i tak ma trzymac, po to jest ten regulator. Zmienialbym tegulator lub mechanika
  10. Sprawdzenie punktow masy - odkrecac i przeczyscic, recznie papierkiem lub plynem, jakis w sprayu Contakt i czeka Ciebie psikanie we wszystkie wtyczki, na razie nic innego nie wymyslisz.
  11. Wlasnie chodzilo mi OPR, z poczatku wpisywalem banialuki zwlaszcza jak podjechalo auto z zerwana naklejka, ale pozniej okazalo sie ze lepiej wpisac orginalny - to na inny temat tak nawiasem. Ze wiecej robie Peugotow cofnelem sie w programie na chyba 6,01, przez co nie lyka najnowszych aut - te akurat jada do serwisu dealera ale moge wiecej pobawic sie w telekodowanie. czujniki na sprzegle i hamulcu sprawne?? moze ktorys wadliwy i tempomat odmowi dzialania??
  12. Jest jeszcze jedna opcja, dawno nie bawilem sie autami na C w L. Musisz wpisac na poczatku jakis kod auta??, bo VIN sam znajdzie i moze tu byc przyczyna ze nie lyka tempomatu. W jednym Peugocie nie moge wykasowac bledu ESP ktorego te auto nie posiada jak i ABS, zeby Telekodowanie przeszlo podaje faktyczne dane auta i mimo ze zaznaczone jest BRAK to blad wisi. Podejrzewam ze po VIN i kodach program ma zapisane jakies tam dane programowalne, bo przeciez nie laczysz sie z serwerem, gdybym sie polaczyl to skasowalbym i w Twoim moze przypadku przypisalo by tempomat - to takie gdybanie
  13. A moze po tych adaptacjach i telekodowaniu mimo ze program pokazal ze wszystko OK nie trzeba bylo zdjac klemy z akumulatora na pare minut z zachowaniem procedury ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.