Skocz do zawartości

Gokart

użytkownik
  • Liczba zawartości

    402
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Gokart

  • Urodziny 23.07.1981

Profile Information

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz
  • Zainteresowania
    Film,Film,Film :) Dużo roweru.
  • Samochód
    Megane 2PH2, Clio 2PH2 automat

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Gokart's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

4

Reputacja

  1. Witam dawno mnie nie było na forum bo dawno megane nie miała żadnej awarii . Do rzeczy. Megane 2006r 1.6 16v benzyna 270tys km przebiegu olej wymieniany tydzień temu. Otóż 4 dni temu odpalam auto i zaczyna chodzić nierówno jakby na trzech cylindrach brak mocy kontroli jak na choince + sprawdź układ wydechowy, wtrysk, esp. No ale jade do pracy bo muszę, po 5km zaczął chodzić normalnie jakby samo naprawa ale kontrolki cały czas się paliły. I tak jeździłem przez kolejne dni silnik pracował ok obroty nie falowały nic się nie działo, wczoraj nawet po zapaleniu auta zniknęły wszystkie kontrolki jakby nie bylo problemu. Stwierdziłem że może sprawdzę świece bo jednak coś sie działo a świecy nie zmieniałem z 50tys km. Odkręcam pierwszą i co się okazuje cała w oleju klucz też w oleju gniazdo brudne od oleju. Wyjąłem wszystkie ta sama sytuacja jedynie jedna świeca ta najbliższa nadkola sucha. Pytanie skąd olej w gniazdach świec, pokrywa zaworów? Niby tam nie ma uszczelki tylko na silikon może przepuszcza ale to tylko moje gdybanie. Jeździć tak i czasami sprawdzić świece jak to wygląda czy trzeba to koniecznie zrobić. Zanim podjade do mechanika chciałem zasięgnąć języka u was Nie ukrywam że auto będzie sprzedawane w przyszłym roku i nei chciałbym w nie inwestować jeśli nie jest to konieczne chociaż kosztu naprawy nie znam jeszcze. Dzięki za jakieś podpowiedzi.
  2. Po prostu jeżdżąc jednym i drugim na przemian zauważyłem taką różnice, oprócz tego żadnych problemów auto nie przysparza
  3. Witam do rzeczy. Temp na zewnatrz w obu obu przypadkach około 0 stopni ta sama trasa podobny ruch. Renault megane II benzyna 1,6 16v silnik w pełni nagrzany po przejechaniu 7,5 km w 14 minut typowa jazda po mieście bez żadnych korków Renault clio 2 benzyna 1,4 16v nagrzany w pełni po 4 km i 8 minutach jazdy. Co jest nie tak z megane ? Węże sprawdzałem chłodne po 5-6 minutach jazdy po 8-9 leciutko ciepłe.
  4. Czekam nadal na lepsze warunki atmosferyczne aby zajrzeć pod maskę. Ale dzisiaj jadąc do pracy włączyłem ogrzewanie żeby sprawdzic czy samo się nie naprawiło no i szyba tylna nie grzeje ale za to lusterka zaczęły grzać. Już nic nie wiem, chyba bezpiecznik pod maską można wykluczyć jako winowajcę, czyli co przekaźnik stoi za tym wszystkim?
  5. Część. Mam problem z niedziałającym ogrzewaniem tylnej szyby jak i lusterek. Bezpiecznik w kabinie jest ok, bezpiecznika pod maską jeszcze nie sprawdzałem bo fatalny dostęp do tych bezpieczników, zanim się dobiorę do tych bezpieczników czy można w jakiś sposób sprawdzić co może być przyczyną takiej usterki, jak to i co przede wszystkim sprawdzić. Raczej kwestia przerwania przewodu w peszlu który jest pod klapą bagażnika odpada bo raz, że całą wiązkę wymieniałem 2 lata temu a dwa lusterka by działały jakby to była wina tego przewodu. Aha lampka na kokpicie się pali.
  6. Witam mam kłopot z lewym i tylko lewym kierunkowskazem mianowicie czasami chodzi dobrze żeby za chwilę migał szybko i przy tym przerywa też światło stopu jakbym miga naprzemiennie. Do tego wszystkiego dzisiaj doszło brak ogrzewania tylnej szyby jak i podgrzewanie lusterek, lampka na pulpicie się pali ale nic nie podgrzewa, bezpiecznik ok. Podobno jest to wina braku masy zarówno w pierwszym jak i drugim problemie. Pytanie gdzie szukać tej masy ? To są jakieś przewody przykręcone do nadwozia czy jak to jest rozwiązane.
  7. Witam. Od pewnego czasu bardzo zaczęły mi parować szyby jedyne co pomaga to włączenie klimatyzacji i to tylko do chwili kiedy mam ją włączoną. Jeśli jadę bez klimy np w takiej pogodzie jak obecnie to czym mocniej włączam nawiew na szybę tym bardziej paruje. Obstawiam zacietą klapę zmiany obiegu z wewnętrznego na zewnętrzny. Przy wciśnięciu przycisku słychać cicho silniczek ale moim zdaniem klapa stoi w miejscu, bo szum powietrza się charakterystycznie nie zmienia jak w drugim moim aucie po zmianie obiegu. Pytanie jak dostać się do tej klapki żeby na początek ręcznie ją otworzyć i naprawić lub wymienić silniczek. Przy czym priorytet to ręcznie otworzyć klapę na obieg zewnętrzny alby móc normalnie jeździć autem. Dziekuje za pomoc.
  8. Piszą, że lakier bezbarwny po czasie się łuszczy, także odpuszczę ten temat, raczej co jakiś czas przeciągnę zwykłym woskiem. Megane II z awatara Po pierwsze to jak jechałem na trasie no nie widziałem co się dzieje na drodze bardzo słabo świeciły. Lampy były jak widać straszne żółte i dawały bardzo mało światła. Stwierdziłem wymieniam lampy. Oryginały komplet 1000 zł nie warto aż tyle wykładać, zamienniki różnie te chińskie rączki składają takie lampy odpada, używane też nie wiadomo na co się trafi bo zakup pewnie z przesyłką. Wiec wpadłem na pomysł regenaracji lamp przez firmę koszt jednej 180 zł, odnawiają odbłyśniki i soczewki, szlifują klosze itd. Zdjąłem zderzak wyjąłem lampy co się okazuje jedna i druga żarówka krzywo włożona nie siedziała tak jak powinna, odbłyśniki były ok tyle udało mi się ustalić, złożyłem wszystko do kupy i jakość wiązki światła myśle 50% lepsza niż wcześniej, odpuściłem regenarację i podjechałem do firmy w której nie tyle polerują co " Proces renowacji to nie polerowanie. Nadlewamy i uzupełniamy polipropylen, którego nośnikiem jest para. Nadlewany jest “plastik usunięty w jakimś stopniu” na elementach z policarbonu i polipropylenu" Wygląda całkiem nieźle ponownie troszkę więcej światła zaczęło padać na drogę, zmienię jeszcze żarówki na lepsze w tej chwili mam takie za 4,5 zł za sztukę . Taka historia, myślę, że głównym winowajcą były żarówki kompletnie źle umieszczone w koszykach, dostęp jest kiepski do wymiany stąd takie cyrki. No estetyka też jest ważna teraz to wygląda porządnie.
  9. Może i produkty dobre ale pułap cenowy dużo za wysoki.
  10. Witam jestem po regeneracji/renowacji kloszy reflektorów metodą nadlewania polipropylenu. Jestem zadowolony z efektu. Wykonujący usługę powiedział żeby raz na miesiąc czy dwa przepolerować woskiem z filtrem uv. Teraz pytanie do was jaki wosk do tego typu zadania kupić, musi to być miękki wosk który łatwo się rozprowadzi po kloszu przynajmniej takim woskiem został klosz pokryty. Dzięki za podpowiedzi i konkretne nazwy tanich wosków
  11. Tylko jeszcze mi powiedz gdzie jest dokładnie ten odpływ klimy? Z drugiej strony jak się nie używa klimatyzacji to woda nie powinna się zbierać... Chyba. Już pisałem wcześniej,że to jest wyraźnie woda ani płyn chłodniczy ani do spryskiwaczy, pisałem też że płynu nie ubywa.
  12. Kurcze ale płynu chłodzącego nie ubywa wcale.
  13. Nic nie słychać. A podszybie Wyczyszczone. Może odpływ skroplin zapchany i reszta jeszcze wycieka. Chociaż klimy nie używam. Wiecie może gdzie jest odpływ skroplin we wnętrzu auta ? Może gdzieś w centralnym tunelu za skrzynią biegów? Gąbka mokra która przechodzi za środkowym tunelem i z niej może ciec i na lewo i na prawo. Włożyłem tam rękę gąbka mokra a woda z niej ciepła. Czy tam są jakieś kanały czy węże skąd tam woda się zbiera
  14. Zaczyna mi brakować pomysłów na to co się dzieje. Wyobraźcie sobie że po wytarciu podłogi pod nogami kierowcy i przejechaniu kilkunastu kilometrów bez klimy w warunkach zero deszczu samo słoneczko. Na drugi dzień podnoszę dywanik i w miejscu gdzie zaznaczyłem to wcześniej na zdjęciu zbiera się woda no kurde o co chodzi jakby coś przeciekalo spod podwozia. Dzisiaj jadę na kanał znaczyć co słychać pod spodem. Z takim przypadkiem jeszcze się nie spotkałem. Ale podłoga od strony pasażera sucha a od kierowcy gdzieś nalatuje woda.
  15. Nie może przecież pójść dobrze za pierwszym razem. Gniazdo jakoś udało mi się przywrócić do życia myślę że trochę wytrzyma. Ale teraz pojawił się inny problem. Silniczek zaczął dziwnie chodzić. Mówię tutaj o zwykłym nawiewie. Temp na min powietrze zimne jest ok pokręcamy temperature 17,18,19...25,26 nic Silniczek cisza po czym dajemy na maks silnik zaczyna pracować i mamy upal z nawiewów. Czyli silnik zaczyna pracować jak przechodzimy z temperatury max o jeden stopień wtedy zamyka całkiem klapke i mamy chłodne. W drugą stronę musimy jechać aż do maks żeby zaczęło lecieć od razu gorące. Silnik do wymiany? Co myślicie. Dobra chyba sytuacja opanowana. Dzisiaj rano nawiew zaczął chodzic normalnie jak zwiększam czy zmniejszam ogrzewanie temperatura z kratek podąża ładnie za tym co na wyświetlaczu.Może musiała elektronika coś skalibrować. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc. Zobaczymy ile moja naprawa przetrwa. Żeby nie zakładać nowego posta mam jeszcze pytanie. Dzisiaj było dosyć zimno 5 stopni i miałem problem żeby wcisnąć fizycznie przycisk nawiewu na szybę i na nogi jakby się. Brudne przyciski? Wystarczy wyczyścić?. Jak wyjąć panel sterowania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.