Jump to content

Gokart

użytkownik
  • Content Count

    363
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1h 14m 9s

1 Follower

About Gokart

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 07/23/1981

Profile Information

  • Name
    Darek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz
  • Zainteresowania
    Film,Film,Film :) No i turystycznie rower.
  • Car
    Megane 2PH2, Clio 2PH1 automat

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak automat. Kurcze numer vin mówi że to jest a140 1.6 silnik i 82 KM nie kumam o co chodzi.
  2. O to samo zapytałem sprzedającego nadal milczy.
  3. Witam. Szybkie pytanie. Kupuje auto. Mercedes a140 pojemność 1.6 benzyną. No właśnie jakie 1.6 przecie ta Wersja to 1.4 i 82 KM. Właściciel się upiera że powiedzieli mu to w serwisie że jest to a140 ale silnik 1.6. Dziwne.
  4. Wspomaganie hydrauliczne na elektryczne clio 1999 rok przez gokart » 13 minut temu Witam wszystkich. Mam jedno pytanie które nurtuje mnie od kilku dni. Otóż żona do jazdy typowo po mieście na przysłowiowe zakupy tzn 200 km miesięcznie użytkuje reanult clio II 1.6 automat 1999 rok na jej potrzeby wystarczy, ale.. Wspomaganie jest elektrohydrauliczne, jej jako kobiecie kręci się ciężko w ruchu "parkingowym" tym bardziej, że jedna reka jest mniej sprawna od drugiej co jeszcze bardziej utrudnia manewry. Zmiana na nowe auto na razie nie wchodzi w grę. Płyn w wspomaganiu był wymieniany w zeszłym roku opony 175 też nie są jakieś szerokie, myślę, że już pompa wspomagania ma swoje najlepsze lata za sobą albo po poprostu tak już jest, ze kręci się dosyć ciężko. Popmyślałem o przeróbce na wspomaganie elektryczne. Czy taka przeróbka jest technicznie możliwa, oczywiście dla kogoś kto się na tym zna i ile może to kosztować ( robocizna plus potrzebne części) 400 zł ? 800 zł wiecej ? Co myślicie o takim zabiegu. Niestety wybór auta w cenie do 10 tys w automacie niewielkich gabarytów wielkosci właśnie clio jest znikomy stąd pomysł aby pomóc żonie
  5. No dobra zacząłem od tego żeby cały silnikiem potrząsnąc jak się da. I stukanie dochodzi z miejsca zaznaczonego. Wystarczy mocniej pobujac silnikiem. Poduszka czy coś innego? Mechanik umówiony na środę a przede mna jeszcze 500 km do zrobienia mogę jeździć ? Nie dobije auta ?
  6. Zaraz się wykończę jak nie jedno to drugie. Mechanik umówiony na środę ale może sam dojdę do jakiś wniosków. Więc objawy są takie. Pukanie wydaje mi się że, przednie lewe koło ale z tym wydaje mi się to bywa różnie, może się okazać, że to lewy tył. Na wszelkich nierównościach cisza, przy hamowaniu, zwalnianiu cisza, przy ruszanie kierownicą na zapalonym i zgaszonym aucie cisza, ruszanie będą w lewo, prawa, przód czy tył cisza. Pojedyncze pukniecie pojawia się przy mocniejszym 'ruchu' samochodu do przodu. Czyli zmiana biegu normalne jest pukniecie chyba ze bardzo lekko miękko powoli zmienię bieg i nie ma takiego ruszenia do przodu wtedy pukniecia brak. No przede wszystkim bo gwałtownym dodawaniu i puszczaniu gazu obojętnie na jakim biegu najbardziej to słychać oczywiście na pirwszych biegach bo wtedy to szarpnięcie jest najmocniejsze i wyraźnie słuchać pukniecie. Ale co dziwne czasami puknie czasami mocniej czasami ciszej. Macie jakieś pomysły. Renault megane 2006 rok.
  7. Kolejny test aku 12,75v po krótkiej podróży postawiony pod blok 36h stał sprawdzam 12,13v. W środę zamienię akumulator z moim drugim autem tam jest akurat nowa bateria i zobaczymy jak na nowym aku będzie wyglądają sytuacja
  8. Dzisiaj rano z ciekawości zmierzyłem napięcie na akumulatorze i po 24h postoju rano pokazał 12.25v odpalić odpalił ale trochę zaciągał. 24h godziny i z 12.45 do 12 25 v czyli jednak coś jest na rzeczy.
  9. A możesz mi jakoś obrazowo powiedzieć gdzie ten kabel idzie ?
  10. Witam. Od miesiąca czy dwóch zaobserwowałem dziwny objaw przy odpalaniu a raczej czasami jego braku. Wkładam kartę odpalam No i właśnie czasami odpala przez tydzień ok. Czasami po wcisnieciu guzika słychać pojedyncze 'cyknięcie' i nic się nie dzieje i tak przez nawet 15 prób po czym za 16 razem odpala. Nie ma na to wplywu pogoda ani to jak często gaszę i odpalam auto i jakie trasy robię. Myślę sobie może jakiś spadek napięcia na akumulatorze przy rozruchu i dlatego tak się dzieje. Aku ma 3.5 roku bosh 54ah. Fakt ze nawet do 50 km trasie gdy akumulator powinien być w pełni naładowany to przy odpaleniu jednak trochę przeciąga ale odpali jednak nie jest to od tzw strzała. Napięcie ładowania ok 14.4 ~14.5 przy odpalonym silniku. Wczoraj zostawiłem auto pod domem aku 12.80 rano po 14h 12.42V odpalił normalnie. Może jakieś zwarcie w celi i stąd omawiane objawy. Wczoraj sprawdziłem napięcie w spoczynku i wyniosło 0.42A więc stanowczo za dużo ale może źle to zrobiłem. Zamykam auto zdejmuje minusową kleme czekam godzinę dla pewności ze wszystko się uspilo i mierze pobór prądu podpinając między minusową kleme a zdjęte ramie. Czy tak? Miernik ustawiony na A podziałka 20. 
  11. Kurcze a czy możecie mi dokładnie rozpisać jaki przewód do jakiego przewodu. Nie jestem zupełnie zielony w tych sprawach ale wolę być pewien co robię
  12. Tak chce używać pilotów które były dołączone do sterownika. Taki przycisk w dół otwieram w górę zamykam auto od środka A zasilanie skąd wziąć ?
  13. Witam wszystkich mam nadzieje, że jestem w dobrym dziale Pacjent to auto żony Renault clio 2 1999 rok 3-drzwiowy. Auto miał w standardzie centralny otwierany z kluczyka. Niestety immo zwariował o fachowiec wyciągnął to co było w kluczyku wsadził inną płytkę auto odpala ale centralnego z kluczyka już nie mam. Można jedynie zamykać centralny w środku auta z dwupozycyjnego przycisku. No więc chciałbym podłączyć nową centralkę aby móc z dołączonych dwóch pilotów otwierać i zamykać auto plus aby przy tej operacji świeciły się migacze tak jak to było do tej pory, bez żadnych innych fajerwerków. Z tego co wyczytałem muszę podłączyć się pod przycisk centralnego zamka we wnętrzu auta plus wpiąć się w światła awaryjne no i masa i zasilanie. No więc będę robił to pierwszy raz a mam lakoniczną instrukcję i masę kolorowych kabelków. Prosiłbym o pomoc w odpowiednim połączeniu wszystkiego. Zabieram się za to weekend także mam trochę czasu żeby się przygotować. Zdjęcia poniżej Przewody od nowej centralki przewody od przycisku centralnego zamka w kabinie przewody od przycisku świateł awaryjnych w kabinie
  14. Jeździłem tak dwa dni bo nie miałem wyjścia, czekałem na wizytę w warsztacie. Ale to nie było tak że cały czas jeździłem z blokującym kołem. Skutek taki że tarcza i klocki do wymiany co też uczynię. Dzięki za pomoc
  15. Czyli co klocki "popalone" dlatego ta prawa strona hamuje słabiej ? a może tarcza też dostała w tyłek. Przód mam już wymieniony ale tyłu nie ruszałem od 40 tys km a może mają jeszcze wiecej przejechane.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.