Jump to content

Gokart

użytkownik
  • Content Count

    399
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Normalny

1 Follower

About Gokart

  • Rank
    leniwy kierowca
  • Birthday 07/23/1981

Profile Information

  • Name
    Darek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz
  • Zainteresowania
    Film,Film,Film :) Dużo roweru.
  • Car
    Megane 2PH2, Clio 2PH2 automat

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czekam nadal na lepsze warunki atmosferyczne aby zajrzeć pod maskę. Ale dzisiaj jadąc do pracy włączyłem ogrzewanie żeby sprawdzic czy samo się nie naprawiło no i szyba tylna nie grzeje ale za to lusterka zaczęły grzać. Już nic nie wiem, chyba bezpiecznik pod maską można wykluczyć jako winowajcę, czyli co przekaźnik stoi za tym wszystkim?
  2. Część. Mam problem z niedziałającym ogrzewaniem tylnej szyby jak i lusterek. Bezpiecznik w kabinie jest ok, bezpiecznika pod maską jeszcze nie sprawdzałem bo fatalny dostęp do tych bezpieczników, zanim się dobiorę do tych bezpieczników czy można w jakiś sposób sprawdzić co może być przyczyną takiej usterki, jak to i co przede wszystkim sprawdzić. Raczej kwestia przerwania przewodu w peszlu który jest pod klapą bagażnika odpada bo raz, że całą wiązkę wymieniałem 2 lata temu a dwa lusterka by działały jakby to była wina tego przewodu. Aha lampka na kokpicie się pali.
  3. Witam mam kłopot z lewym i tylko lewym kierunkowskazem mianowicie czasami chodzi dobrze żeby za chwilę migał szybko i przy tym przerywa też światło stopu jakbym miga naprzemiennie. Do tego wszystkiego dzisiaj doszło brak ogrzewania tylnej szyby jak i podgrzewanie lusterek, lampka na pulpicie się pali ale nic nie podgrzewa, bezpiecznik ok. Podobno jest to wina braku masy zarówno w pierwszym jak i drugim problemie. Pytanie gdzie szukać tej masy ? To są jakieś przewody przykręcone do nadwozia czy jak to jest rozwiązane.
  4. Witam. Od pewnego czasu bardzo zaczęły mi parować szyby jedyne co pomaga to włączenie klimatyzacji i to tylko do chwili kiedy mam ją włączoną. Jeśli jadę bez klimy np w takiej pogodzie jak obecnie to czym mocniej włączam nawiew na szybę tym bardziej paruje. Obstawiam zacietą klapę zmiany obiegu z wewnętrznego na zewnętrzny. Przy wciśnięciu przycisku słychać cicho silniczek ale moim zdaniem klapa stoi w miejscu, bo szum powietrza się charakterystycznie nie zmienia jak w drugim moim aucie po zmianie obiegu. Pytanie jak dostać się do tej klapki żeby na początek ręcznie ją otworzyć i naprawić lub
  5. Piszą, że lakier bezbarwny po czasie się łuszczy, także odpuszczę ten temat, raczej co jakiś czas przeciągnę zwykłym woskiem. Megane II z awatara Po pierwsze to jak jechałem na trasie no nie widziałem co się dzieje na drodze bardzo słabo świeciły. Lampy były jak widać straszne żółte i dawały bardzo mało światła. Stwierdziłem wymieniam lampy. Oryginały komplet 1000 zł nie warto aż tyle wykładać, zamienniki różnie te chińskie rączki składają takie lampy odpada, używane też nie wiadomo na co się trafi bo zakup pewnie z przesyłką. Wiec wpadłem na pomysł regenaracji lamp przez firmę
  6. Może i produkty dobre ale pułap cenowy dużo za wysoki.
  7. Witam jestem po regeneracji/renowacji kloszy reflektorów metodą nadlewania polipropylenu. Jestem zadowolony z efektu. Wykonujący usługę powiedział żeby raz na miesiąc czy dwa przepolerować woskiem z filtrem uv. Teraz pytanie do was jaki wosk do tego typu zadania kupić, musi to być miękki wosk który łatwo się rozprowadzi po kloszu przynajmniej takim woskiem został klosz pokryty. Dzięki za podpowiedzi i konkretne nazwy tanich wosków 🙂
  8. Tylko jeszcze mi powiedz gdzie jest dokładnie ten odpływ klimy? Z drugiej strony jak się nie używa klimatyzacji to woda nie powinna się zbierać... Chyba. Już pisałem wcześniej,że to jest wyraźnie woda ani płyn chłodniczy ani do spryskiwaczy, pisałem też że płynu nie ubywa.
  9. Kurcze ale płynu chłodzącego nie ubywa wcale.
  10. Nic nie słychać. A podszybie Wyczyszczone. Może odpływ skroplin zapchany i reszta jeszcze wycieka. Chociaż klimy nie używam. Wiecie może gdzie jest odpływ skroplin we wnętrzu auta ? Może gdzieś w centralnym tunelu za skrzynią biegów? Gąbka mokra która przechodzi za środkowym tunelem i z niej może ciec i na lewo i na prawo. Włożyłem tam rękę gąbka mokra a woda z niej ciepła. Czy tam są jakieś kanały czy węże skąd tam woda się zbiera
  11. Zaczyna mi brakować pomysłów na to co się dzieje. Wyobraźcie sobie że po wytarciu podłogi pod nogami kierowcy i przejechaniu kilkunastu kilometrów bez klimy w warunkach zero deszczu samo słoneczko. Na drugi dzień podnoszę dywanik i w miejscu gdzie zaznaczyłem to wcześniej na zdjęciu zbiera się woda no kurde o co chodzi jakby coś przeciekalo spod podwozia. Dzisiaj jadę na kanał znaczyć co słychać pod spodem. Z takim przypadkiem jeszcze się nie spotkałem. Ale podłoga od strony pasażera sucha a od kierowcy gdzieś nalatuje woda.
  12. Nie może przecież pójść dobrze za pierwszym razem. Gniazdo jakoś udało mi się przywrócić do życia myślę że trochę wytrzyma. Ale teraz pojawił się inny problem. Silniczek zaczął dziwnie chodzić. Mówię tutaj o zwykłym nawiewie. Temp na min powietrze zimne jest ok pokręcamy temperature 17,18,19...25,26 nic Silniczek cisza po czym dajemy na maks silnik zaczyna pracować i mamy upal z nawiewów. Czyli silnik zaczyna pracować jak przechodzimy z temperatury max o jeden stopień wtedy zamyka całkiem klapke i mamy chłodne. W drugą stronę musimy jechać aż do maks żeby zaczęło lecieć od razu gorąc
  13. Czyli tulejkę muszę dorobić i założyć zawsze to trochę wzmocni to co tam zostało a klej to przy okazji. A jakby wszystko nie zdało egzaminu na dłuższą metę to wtedy czy można kupić samą klapke z tym trzpieniem i czy da się to wymienić bez rozkręcania połowy auta ? Czy może samej klapki nie da się wymienić i trzeba wymienić całą obudowę nagrzewnicy nie wiem jak to nazwać.
  14. No raczej tulejka nic już nie cisnie bo nie ma co. Pytanie klej? Czy wymiana tego zmielonego trzpienia tylko czy jest taka opcja.
  15. Silniczek i jego trzpień jest ok. To trzpień który jest przytwierdzony do klapy (zdjecia) jest złamany do połowy więc chyba metoda od kolegi kmarcin nie zda egzaminu i pozostaje sklejenie wszystkiego mocnym klejem. No chyba, że klapka mieszalnika jest wymienialna
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.