Jump to content

Twister74

użytkownik
  • Content Count

    6926
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    6d 1h 38m 53s

About Twister74

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 01/16/1974

Profile Information

  • Name
    Maciej
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Mrągowo
  • Car
    VW Touran

Recent Profile Visitors

1643 profile views
  1. Pewnie tak, ja bym nie ryzykował z olejem, który ma 100 st
  2. W opisach tych pompek jest, ze olej ma mieć ok 50 st wtedy jest lżejszy.
  3. Jak zauważy zaniki trasy, to będzie wiedział, że pracownik zagłusza. Zresztą pracownik będzie wiedział, że ma GPS
  4. Pyk i szukaj wiatru w polu https://allegro.pl/oferta/zagluszacz-sygnalu-lokalizatorow-gps-wylacznik-8097520098
  5. Ja wiem, że sa opinie iż lepiej normalnie spuszczać korkiem, ale znudziło mi się umawianie na wizytę i wymienianie oleju u mechanika. Filtr mogę sam, ale nie mam kanału czy podnośnika i się zastanawiam czy to da radę i czy sie nadaje. Używa ktoś takiego diwajsu i jest zadowolony?
  6. Twister74

    MB vs VW

    I tak dobry wynik tego 1.4. 1.2 padają jak muchy po 150k km. Dlatego moja firma przestała już takie zamawiać do swojej floty. Biorą 1.4 i 1.6. 1.2 (150k km) padało po półtora roku eksploatacji. Przedstawiciele robią dziennie 200-300 km przebiegu
  7. Było dobrze, bo kiedy byłem na oleju A to miałem wymianę UPG. Był błysk i połysk. Za radą jakiś mądrali z AK zmieniłem na B, "bo olej to olej, po co przepłacać" i się skończyło jak się skończyło. A zanim to w ogóle się stało, to rok wcześniej przy wymianie oleju, mój mechanik się krzywił i uprzedzał, ze Lotos lubi produkować nagary. Nie posłuchałem. Każdy może robić jak chce, tylko mówię jak to u mnie się skończyło.
  8. Oplowskim 2.0 DOHC Ecotec. Ale to i tak nie ma znaczenia, bo jak zrzucili miskę to tam było tyle syfu (nie szlamu tylko normalne czarne grudki, które można było rozmazać palcami) to dalsze czynności nie miały sensu.
  9. Pod pokrywą zaworów też miałem OK. Dopóki mi nie wywaliło wału korbowego. Przytkane kanaliki i nie było smarowania. A olej i tak zmieniałem i zmieniam co 10 tkm
  10. Oleje Lotos produkują nagar. Odradzam. Boleśnie się o tym przekonałem po kilku latach przechodząc z "markowego"
  11. Ciekawe jak się trzymają Priusy III gen. Ktoś wie?
  12. U mnie turbo padło po tym jak pękła szklanka, wcześniej piszczało, szczególnie na 2 biegu, na 3 mniej. Na 1 i 4 nie było słychać piszczenia, jak silnik był jeszcze zimny, po rozgrzaniu sporadycznie na 2 biegu. Po regeneracji nie ma żadnych dźwięków, ani wycia, ani piszczenia, nic.
  13. Nie ma czegoś takiego "na niekorzyść" premium. Po prostu premium zimowe różni się od zwykłego ekoON zimowego. Latem różnice nie występują. Mogę podać tylko Orlenu i Lotosu. Inni producenci raczej strzegą swoje karty charakterystyki, ale kazdy kierownik stacji musi mieć taką kartę i udostępnić na żądanie klienta. https://www.orlen.pl/PL/DlaBiznesu/Paliwa/OlejeNapedowe/Strony/default.aspx Z tego co wiem, to blisko idealnych parametrów trzyma sie Lotos, ale znów paliwo premium na lato nie jest specjalnie lepsze od zwykłego. Zimowy Dynamic to już paliwo idealne, ale suche, bo nie zawiera estrów tłuszczy roślinnych. http://www.lotos.pl/132/poznaj_lotos/dla_biznesu/reach/karty_charakterystyki?category=1&query=
  14. Z jednej strony gość mówi, że ten olej nie miesza się łatwo, a nawet prawie wcale z ON, a z drugiej strony potwierdza, że silnik ciszej pracuje na tej mieszance. To miesza się czy nie?
  15. W tym filmiku albo zapomniał o tym wspomnieć albo jemu się wydaje, że ON premium jest cały rok super. Jest super, ale tylko od późnej jesieni do wczesnej wiosny. W pozostałym okresie niczym się nie różni od zwykłego ON. Latem to na tych "premiumach" koncerny zbierają najwięcej kasy, bo sprzedają jako lepsze, choć to zwykły ON. Wystarczy zapoznać się kartą charakterystyki paliwa.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.