Jump to content

muchenz

użytkownik
  • Content Count

    1854
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2h 23m 46s

1 Follower

About muchenz

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Silesia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mocny z dołu jest też 8.2 z Cadillaca. 190 KM przy 3600 rpm, max. moment przy 2000 rpm. Na miasto ideał .
  2. W tych dieslach kiedyś był problem z blokiem. Obniżały się tuleje czy coś w ten deseń. Jak ktoś się załapał to Toyota wymieniała silnik na nowy (może też się łapiesz). A jak nie, to uszczelka i najlepiej planowanie bloku i głowicy.
  3. Większy sens użycia ręcznej zmiany biegu podczas normalnej jazdy np. wyprzedzania jest właśnie w wolnym automacie, a nie szybkim.
  4. Świetna opcja, ale trzeba się przyzwyczaić. Dla mnie kierownica na parkingu mogłaby chodzić jeszcze lżej , a przy wyższych i tak się wyłącza więc jeden pies.
  5. No to póki co wyjeżdżają względnie bezpiecznie skoro da się wyhamować. W końcu trafisz na takiego, że nie dążysz sięgnąć do manetki z długimi.
  6. Przecież to zależy od ustawienia pompy hamulcowej, a nie od korektora. Mam w posiadaniu samochód, który nie ma ABS i nie ma korektora - oczywiście blokuje się przód - testowane kilkukrotnie - po prostu pod obciążeniem będzie słabiej hamował, ale to auto segmentu B więc głownie miasto i małe obciążenia. Naiwny jesteś z tym korektorem, pompa musi być pod układ bez ABS.
  7. Jeżeli sam jeszcze nie testowałeś co się szybciej blokuje na asfalcie czy przód czy tył, to niezły z ciebie ryzykant. Pukanie wahacza czy końcówek to przy tym pikuś.
  8. Np. ja mam pochylone w samochodzie z belką, bo właśnie zostałem uderzony w koło (drzwi i nadkole też oberwało) . Pół żartem z tym strzałem .
  9. No to nadal masz zapusty przekaźnik. Bo nie jest to normalne, że ładnie kreci i nie odpala.
  10. OK. Pomyślałem, że mógłby te zbyt długie czasy skorygować. A jakby była nieszczelność po stronie LPG to przypadkiem nie paliłby mniej?
  11. To może komp się popsuł i za długie czasy otwarcia wysyła do wtrysków.
  12. A tak z ciekawości, to normalne, że takie są wibracje na lewarku w dieslu R4 w tym BMW? Bo jak tak to pod tym względem nawet Dacia jest lepsza. Bo to chyba nie normalne tylko jakaś usterka.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.