Jump to content

muchenz

użytkownik
  • Content Count

    1864
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    5h 13m 54s

1 Follower

About muchenz

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Silesia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To są testy oderwane od życia. Tak jak porównywanie Quatro do xDrive, gdzie Quattro nie było w stanie ruszyć. Większość jeździ ośką na otwartym, a nagle okazuje się, że standardowe AWD jest za słabe i trzeba mieć elektryczne .
  2. Ciężkie warunki tam macie - pewnie przez te zmiany klimatu. U nas wystarczy ośka z otwartym dyfrem.
  3. Amerykanie już parę lat temu odkryli ten problem i co bardziej świadomi stosują odpowiednie oleje. Rekomendacja olejowa anty LSPI dla F150 Ecoboost ( 2.7 L V6 ) :
  4. Obecnie większość teorii sugeruje, ze to wapń z olejów za to odpowiada (detergenty na bazie wapnia oraz sodu).
  5. Od kiedy mam kosiarkę bez napędu, to przestałem używać kosy spalinowej. Idzie bardzo powoli i ciężko, ale trawa czy tam jakieś chwasty miejscami od kolan do pasa . Tren ciężki, ale nie za duży. Wczesnej jak zapuściłem to musiałem kosą przelecieć, żeby to miało sens, a teraz mi się nie chce.
  6. W ciężki teren to lepiej bez napędu. "Co sądzicie o tej propozycji" Jak jest ok., to brać. "A może zaproponujecie innego producenta" Obojętnie co byle mocne. Z B&S siliki serii 8xx
  7. Tak jakby. W spalaniu stukowym wzrost ciśnienia natępuje w nieodpowiednim momencie (przed GMP) destruktywnie wpływając na elementy silnika. Tutaj maksymalne ciśnienie jest po GMP. Proces jest cały czas nadzorowany przez czujnik ciśnienia zainstalowany w komorze spalania. Po za tym przy pełnych otwarciach przepustnicy silnik pracuje klasycznie.
  8. W cyklu diesla czyli samozapłon od ciśnienia, a nie od ognia - proste. Mała ilość bogatej mieszanki zapalona od iskry rozszerzając się zwiększa ciśnienie w cylindrze i następuje przez to wzrost temperatury i samozapłonowi ulega reszta ubogiej mieszanki - nie zapala się ona od płomienia, ale samoczynnie. Nie brnij w swoje bo pociskasz głupoty, a po prostu nie wiesz jak to działa, a się upierasz.
  9. Nie. To kompletnie nie to samo. U mazdy zapłon malutkiej ilości paliwa jest inicjowany iskrą, a reszta w cylindrze samoczynnie jak w dieslu. W spalaniu uwarstwionej nie ma samozapłonu, tylko uboga mieszanka jest zapalana od bogatej - pracuje jak zwykły benzyniak.
  10. Mocny z dołu jest też 8.2 z Cadillaca. 190 KM przy 3600 rpm, max. moment przy 2000 rpm. Na miasto ideał .
  11. W tych dieslach kiedyś był problem z blokiem. Obniżały się tuleje czy coś w ten deseń. Jak ktoś się załapał to Toyota wymieniała silnik na nowy (może też się łapiesz). A jak nie, to uszczelka i najlepiej planowanie bloku i głowicy.
  12. Większy sens użycia ręcznej zmiany biegu podczas normalnej jazdy np. wyprzedzania jest właśnie w wolnym automacie, a nie szybkim.
  13. Świetna opcja, ale trzeba się przyzwyczaić. Dla mnie kierownica na parkingu mogłaby chodzić jeszcze lżej , a przy wyższych i tak się wyłącza więc jeden pies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.