Jump to content

muchenz

użytkownik
  • Content Count

    1871
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    8h 28m 19s

1 Follower

About muchenz

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Silesia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Prosta sprawa. Z wypożyczalni nie bite, a Audi i Passat szpachlowane.
  2. Pod wodę niech się odmoczy i szczotką i mydłem lub płynem do garów.
  3. Nie. Bezpośredni wtrysk sadzi cząsteczkami sadzy dużo bardziej niż stare benzyniaki - pewnie z tego.
  4. Wtopy techniczne się zdarzają natomiast złe potraktowanie klientów nie powinno. Powinna być akcja serwisowa u tych co mają jeszcze dobre silniki, a te zepsute bloki wymieniać bez szemrania, a nie liczyć, że problem sam się rozwiąże kosztem klientów.
  5. Sypiącego opiłkami EGR do silnika chyba nikt się nie spodziewał.
  6. Zachęcam do lektury: https://www.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja/wadliwe-silniki-20-tdi-cfca-czy-producent-poczuwa-sie-do-winy/n40027g?utm_source=www.auto-swiat.pl_viasg_auto-swiat&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&srcc=ucs&utm_v=2 Das Auto .
  7. To są testy oderwane od życia. Tak jak porównywanie Quatro do xDrive, gdzie Quattro nie było w stanie ruszyć. Większość jeździ ośką na otwartym, a nagle okazuje się, że standardowe AWD jest za słabe i trzeba mieć elektryczne .
  8. Ciężkie warunki tam macie - pewnie przez te zmiany klimatu. U nas wystarczy ośka z otwartym dyfrem.
  9. Amerykanie już parę lat temu odkryli ten problem i co bardziej świadomi stosują odpowiednie oleje. Rekomendacja olejowa anty LSPI dla F150 Ecoboost ( 2.7 L V6 ) :
  10. Obecnie większość teorii sugeruje, ze to wapń z olejów za to odpowiada (detergenty na bazie wapnia oraz sodu).
  11. Od kiedy mam kosiarkę bez napędu, to przestałem używać kosy spalinowej. Idzie bardzo powoli i ciężko, ale trawa czy tam jakieś chwasty miejscami od kolan do pasa . Tren ciężki, ale nie za duży. Wczesnej jak zapuściłem to musiałem kosą przelecieć, żeby to miało sens, a teraz mi się nie chce.
  12. W ciężki teren to lepiej bez napędu. "Co sądzicie o tej propozycji" Jak jest ok., to brać. "A może zaproponujecie innego producenta" Obojętnie co byle mocne. Z B&S siliki serii 8xx
  13. Tak jakby. W spalaniu stukowym wzrost ciśnienia natępuje w nieodpowiednim momencie (przed GMP) destruktywnie wpływając na elementy silnika. Tutaj maksymalne ciśnienie jest po GMP. Proces jest cały czas nadzorowany przez czujnik ciśnienia zainstalowany w komorze spalania. Po za tym przy pełnych otwarciach przepustnicy silnik pracuje klasycznie.
  14. W cyklu diesla czyli samozapłon od ciśnienia, a nie od ognia - proste. Mała ilość bogatej mieszanki zapalona od iskry rozszerzając się zwiększa ciśnienie w cylindrze i następuje przez to wzrost temperatury i samozapłonowi ulega reszta ubogiej mieszanki - nie zapala się ona od płomienia, ale samoczynnie. Nie brnij w swoje bo pociskasz głupoty, a po prostu nie wiesz jak to działa, a się upierasz.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.