-
Liczba zawartości
798 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Kukis's Achievements
młodociany kierowca (11/20)
8
Reputacja
-
Nie znam auta, podrzuciłem tylko link.
-
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/seat-leon-cyfrowe-zegary-ID6GhS7C.html
-
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/renault-clio-pakiet-serwioswy-do-14-01-2025-1szy-wlasciciel-bezwypadkowy-ID6G667t.html To może nowszy model
-
Również testuje z wyzej wymienionego linku kupionej w promocji za 62 zł. Paczkę otrzymałem w ciągu 8 dni. Mogę potwierdzić że dotychczas działa bez zarzutu. Samo sparowanie na androidzie odbyło się bez problemów.
-
Kukis zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
Nic nie kręcę. Zrobione właśnie na wzór z internetu. Żona wybrała wzór a ja musiałem wykonać.
-
Spuszczenie olej : blokujemy skrzynie, odkręcamy korek spustowy i czop . Zalewanie oleju: zakręcamy korek i czop, odkręcamy czujnik biegu wstecznego i przez ten otwór nalewamy nowy olej, wkręcamy czujnik , odblokowujemy skrzynie. Co do ilości oleju to pewnie będzie inna. Manual jest do skrzyni 5 biegowej.
-
Jak poprzednicy, mam ułożone na poddaszu ok. 100 mkw ciągiem . 5 rok leci i nic się nie dzieje.
-
https://allegro.pl/oferta/yato-pila-ukosnica-pilarka-255mm-1800w-z-laserem-13208446222 Ja kupiłem Yato i też nie narzekam. Zrobiłem dziecku łóżko i dała radę.
-
Duże straty względem montażu do większego stopnia nachylenia np 35*
-
Chciałbym założyć instalację 6,3 kW składająca się z 14 paneli na dwóch polaciach dachu budynku gos. i wiaty o kącie nachylenia 3* , gdzie 8 paneli byłoby skierowanych na poludniowy-zachod a 6 paneli na poludniowy-wschód. Pytanie czy przy takim kącie montazu paneli miałbym duże straty?
-
Jeszcze jedno pytanko. Chcialbym dolozyc dodatkowa chlodnice do skrzyni af40. Tylko nie wiem ktory przewod oleju na zdjeciu jest zasilajacy a ktory powrotny?
-
Widzisz to juz troche inaczej wyglada... Dzieki za wskazowki.
-
Hmm, wg tis do pustej skrzyni wchodzi 7 l . Czyli 2l zlatuje korkiem kontrolnym?
-
Mamy kogoś pracującego w oplu? Potrzebuję procedury wymiany/ zalania oleju do pustej skrzyni. Procedurę sprawdzenia poziomu oleju przy wymianie cząstkowej oleju znam. 70-80*C, kropelkwanie, dolać 0,5l oleju. Znalazłem jakaś procedurę tylko nie mam pewności czy ona jest poprawna: Przy temp 80-85*C należy przewahlowac biegami 2x p>r>n>d odkręcić korek kontrolny i w momencie gdy struga oleju zmieni się w kropelkowanie zakręcić korek. Gdzieś wyczytałem, że przy tej temp. otwiera się termostat na chłodnicę oleju .