Jump to content

ZbychuM

użytkownik
  • Posts

    363
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    WPN
  • Zainteresowania
    zróżnicowane

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ZbychuM's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/19)

0

Reputation

  1. no i jeszcze regulacja głośności w zależności od prędkości
  2. Pandą 1.3 jeździłem jakiś czas z uszkodzonym (nowy kupiony odesłany na reklamację). Żadnych skutków. Spalanie bez zmian.
  3. W moim odczuciu wzrost spalania występuje tylko we wskazaniach komputera. Rzeczywiste chyba się nie zmieniło.
  4. Najpierw ściągnąć pokrętła. Potem wywalić radio. Jak wyjmiesz radio to wtedy można odbezpieczyć takie zapadki, białe o ile dobrze pamiętam i już.
  5. w swoim 1,9 egr zaślepiłem w sobotę. Niby działał ale raz auto dostało czkawki i postanowiłem zaślepić. Od tej pory jakby nie ten silnik, oczywiście na plus.
  6. czyli że hamowanie silnikiem zabija dwumasę?
  7. ... to może wystarczy wymienić baterię?
  8. Czy można dowiedzieć się, którędy tę linkę poprowadzić i do czego zaczepić?
  9. Zaciekawiony, sprawdziłem u siebie. Niestety nie mogę znaleźć żadnej linki. Czy wszystkie wersje to miały?
  10. > Podgrzewanie całej powierzchni czy tylko mały kwadracik? Praktycznie całe. Od brzega jakieś marginesy tylko nie grzeją.
  11. > Nie mniej jednak muszę wymienić wkład. Czy ktoś już kupował coś takiego i jest w stanie coś polecić > lub odradzić. Wymieniałem u siebie bo były czarne. Podjechałem i po ok 15 min miałem lusterka obydwa wymienione na takie bez martwej strefy i z podgrzewaniem. Koszt chyba coś ok. 30 zł za sztukę.
  12. > Eper pokazuje 70 Ah a Forse mogę kupić tylko 65 lub 74. Autko mało używane (max 7000 km/rok). Bierz większy. Nie zaszkodzi.
  13. > Taki wynalazek który informuję komputer pod siedziskiem że szyba się normalnie porusza Jak to wygląda? Gdzie kupić? i jak wymienić? jeśli można prosić o poradę!
  14. > na 99% padła uszczelka opornościowa (antygnieceniowa) szyby cóż to takiego? Dodam jeszcze że podczas opuszczania szyby gdy się ją zatrzyma, a następnie chce podnieść to i tak się opuści do dołu. Potem trzeba 5 razy wcisnąć przycisk podnoszenia (dokładnie 5) i od szóstego następuje podnoszenie po kilka cm.
  15. tu chodzi raczej o to programowanie, gdyż objawy z przycisku kierowcy i w podmiotowych drzwiach identyczne. Po naciśnięciu szyba schodzi na dół. Żeby ją podnieść muszę 5 razy wcisnąć przycisk do góry. Słychać jakiś stycznik w drzwiach, ale szyba nie rusza. Przy szóstym naciśnięciu podnosi się o jakieś 10 cm. Przy kolejnym o kolejne 10 i tak aż do pełnego zamknięcia. Cykl za każdym razem taki sam. Prosiłbym o dokładny opis ww. programowania.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.