Skocz do zawartości

QuBeK

użytkownik
  • Liczba zawartości

    5 044
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

7 obserwujących

O QuBeK

Retained

  • szorstki języczek

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kraków/Połaniec
  • Zainteresowania
    kolarstwo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

QuBeK's Achievements

mistrz kierownicy

mistrz kierownicy (14/20)

20

Reputacja

  1. Ja trochę uniosę czasami, ale z innej przyczyny, jak tego nie zrobię to po wyjęciu pistoletu leje się z niego i łatwo oblac sobie buty albo lakier na aucie :-D
  2. > Dzięki. Po korektach geometrii, auto nie jest już podatne na zarzucanie tyłem. > Pozdrawiam Widzę że zanim zdążyłem napisać problem rozwiązany. Ale napiszę - Pug 607 identyczna rzecz, - geometria tyłu do poprawy
  3. > Aktualnie jeździmy (2+1) Panda II z 2004/2005r. Przebieg 115 tys a rocznie robimy około 30tys. > Jeździ się nam super, ale doskwiera brak klimy, mały bagażnik i troszkę mało KM. > Zastanawiamy się nad zmianą na ....... ?? > Do wydania max 15tys zł, silnk równie ekonomiczny co w Pandzie 5/100. Klima obowiązkowo. No i nie > starszy niż 2007 z drzwi 4/5 Zobacz sobie na Fiesty Mk6, były np. z dieslami 1.4 Tdci (to samo co 1.4 Hdi), bardzo fajne i bezawaryjne auta Fusion ta sama podłoga chyba a nieco większy.
  4. Tak na szybko co myślę to... Up/Citigo? C1/107,
  5. Jak dobrze umyjesz i przed nałożeniem odtłuścisz to raz na 2 m-ce wystarczy
  6. > Witajcie, kupiłem pierwszego w życiu diesla i generalnie jest bardzo zadowolony, ale mam pewien > problem. > Otóż w czasie spokojnej jazdy w trasie przy redukcji na 3 bieg gdy się odpuści gaz to podczas > spokojnego dodawania gazu dochodzi do takiej jakby przerwy w napędzie,delikatnego szarpnięcia. > Podczas deptania nic takiego się nie dzieje. Silnik ładnie ciągnie, a do tego bardzo mało > pali. W czasie jazdy miejskiej problem raczej nie występuje. Dzieje się to głownie na 3 biegu > i czasami ale bardzo sporadycznie na 4 biegu-kiedy jadę bardzo spokojnie przy gazie wciśniętym > w tym samym położeniu. Problem występuje gdy obroty są w przedziale 1800-2000. > Jakieś sugestie? > Auto jest po wymianie oleju wraz z filtrami, tylko nie wiem czy powietrza i paliwa był > wymieniony... Mam to samo w Jumpy 2.0 HDI, szarpie czasami przy delikatnym muskaniu gazu, czyli stała prędkość i minimalne dodanie lub odpuszczenie gazu, też w danym przedziale tylko, poza tym wszystko w porządeczku Ktoś rozwiązał problem?
  7. > Dzwonię do klienta nr 1, że ma 15 min na pojawienie się u mnie z $$ i zabranie auta, bo mam klienta > a biznes is biznes i ja chcę auto sprzedać. > Jak jest za 15 min - bierze auto, jak nie, bierze klient nr 2 - cash is king. +1
  8. > Witam, > Pacjent Hyundai Santa Fe 2.4 noPB + lpg . Auto po przegazowaniu wkręca się w cały zakres obrotów > ale podczas jazdy tak jakby ktoś założył kaganiec powyżej 3800 obrotów Na 5 biegu obroty idą > do 4 tyś i dalej nie chcą . > Byłem w serwisie, diagnostyka - żadnych błędów, sondy pracują idealnie. > Auto równiutko pracuje, odpala bez problemu, problem jest tylko z brakiem mocy powyżej 4 tyś > obrotów (naturalnie na benzynie i gazie ) > Sugestia serwisanta - może katalizator się przytkał .. możliwe ? Spróbuj ponasłuchiwać przy przygazowaniu czy coś "dzwoni" z tamtych okolic
  9. > Lanos Ewentualnie Matiz, jeżeli Lanos za duży. Za taką kasę każde auto będzie na pewno mniej lub > więcej skorodowane, ale mechanicznie powinno być OK. Proszę Cie, ja wiem że daewoo są świetne w stosunku cena/jakość ale lanos za 1200 to chyba wrak Tomir, zerknij na stare twingo I, CC, Fiesta MK3
  10. > wziales juz pod uwage ze auto bedzie inaczej skrecac? i bedzie troche inne obciazenie piast? Ja bym właśnie prosił o rozwinięcie tych wszelakich kwestii z dystansami Czyli np. jeżeli mam alu, to lepiej poszukać z większym odsadzeniem (mniejsze ET) i wtedy nie ma takich obciążeń jak np. alu podobne wymiarem do seryjnej stalówki plus dystans? Przy alu akurat nie musze i nie chce kombinowac, ale do zimowych stalówek chciałem dać dystans żeby nie siedziały tak schowane w nadkolach te kółka... wygląda to słabo. Prowadzenie powinno sie poprawić chyba, nie? Wiem że są różne rodzaje dystansów, w zalezności jaka wartość poszerzenia. Dołączam sie do pytania - dzięki
  11. QuBeK

    Nie chce ale musze

    > znam gościa którego s max/2.2/ ma już ponad 400 tyś i wszystko jeszcze fabryczne / turbo , dwumas , > wtryski / > generalnie w dieslu z takim przebiegiem jak Ty planujesz nic nie powinno sie zepsuć . Mojego szefa smax wysrał się dopiero albo już przy 320 tys km
  12. QuBeK

    Nie chce ale musze

    > S-Max 2.0 tdci i 807 hdi Smax 2.0 tdci - jeżeli to jest to samo co 2.0 HDI a pewnie jest to bardzo dobre silniki A dwumasa może np. dawać różne hałasy i wibracje, np. na postoju z odpalonym silnikiem, wciszkasz sprzęgło i puszczasz, wszelkie różnice w hałasie lub wibrowania mogą świadczyć o odzywającej sie dwumasie
  13. > może masz już z nierdzewki ale jedno z moich aut miało tablice rejestracyjne z 93 roku, w 97 > wymagały "odświeżania" bo wielkie "gie" było widać Na kawał blachy najzwyklejszą farbę > połozono Zapomniałem dodać, że tak gdzie nawiercono dziurę pod wkręt tak skorodowały, że przy > ponownym montażu trzeba było szukać takich z większym "łbem" No raczej coś co nie koroduje, bo są postrzępione z każdej strony nożycami do metalu a nic nie koroduje - musiałem przyciąć przy wymianie ramek - ramki na nowe tablice są mniejsze jak i nowe tablice. Stare czarne sa większe w pionowym wymiarze
  14. > Nie sadź się tak kolego, bo jesteś za młody, żeby pamiętać takie rzeczy. > Do końca lat siedemdziesiątych były ze zwykłej blachy i te rdzewiały już po trzech miesiącach. A ty > masz późniejsze, nie wiem z którego roku - były z blachy ocynkowanej. I te jak pamiętam nie > rdzewiały. Nie sadze się, ale napisałeś PLASTIKOWE - zbyt duży skrót myślowy
  15. > Bo kolego masz czarne, ale plastikowe. Wcześniej były blaszane. I te co chwilę się malowało bo > rdzewiały. Ale przy dzisiejszym trzepaniu przez , poiprawki malarskie na pewno nie przejdą. jakie...? Większej głupoty nie słyszałem, są BLASZANE na 200%
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.