Jump to content

szastan

sysadm
  • Content Count

    5680
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3
  • Time Online

    9h 26m 6s

About szastan

  • Rank
    Wujek samo ZUO
  • Birthday 08/04/1984

Contact Methods

  • iMessage
    szastan@icloud.com
  • WWW
    http://szastan.pl
  • Jabber
    szastan@tbtelecom.pl

Profile Information

  • Name
    Kamil
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Gdańsk
  • Car
    VW Up!, Fiat Tipo SW 1.6 AT

Recent Profile Visitors

2453 profile views
  1. Tak o tym przykładowo... nie wspominałem oczywiście argumentując swoje racje, natomiast wychodzi na to ze ta umowa to paździeż, bo ten zapis można i terpretowac dowolnie. No bo w ostateczności można uznać ze auto złożone jest z samych materiałów eksploatacyjnych Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. I nie ma tam wzmianki o łącznikach stabilizatora? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Ciekawa sytuacja mnie spotkała, otóż biegnie mi obecnie gwarancja w ramach programu z tytułu. Jako że coś mi stukało i pukało w zawieszeniu odstawiłem auto na serwis no i ku mojemu zaskoczeniu Pani się spytała po weryfikacji co tam jest nie tak, czy robimy. Ja na to że czemu nie skoro auto jest objęte gwarancją, na co dostałem odpowiedź że do wymiany są łączniki stabilizatora któ®e to nie podlegają gwarancji jako elementy eksploatacyjne. Poleciłem robić i zaznaczyłem że wyjaśnimy sytuację przy odbiorze auta. No więc sprawdziłem umowę i oczywiście wykluczenia elementów eksploatacyjnych, takich jak amortyzatory, paski napędu, żarówki, koła etc. występują natomiast nie ma tam słowa o łącznikach stabilizatora. Po wskazaniu punktu w któ®ym brak jest podanego wykluczenia, serwis skonsultował z FCA sprawę (dość szybko, kilkanaście minut to trwało) i okazało się że jednak moja gwarancja obejmuje łączniki bo teraz to już są takie umowy gdzie są one wykluczone. I teraz, czy ktoś posiada takie przedłużenie gwarancji (nie wiem niestety od kiedy mogli zmienić zapisy) i może zerknąć czy tak faktycznie jest czy odpuścili sobie bo się wściekłem? Dotyczy to poniższego punktu, w którym kluczowa imho jest informacja na samym początku
  4. @dk500 z tego co czytałem to na 5" uConnect nie odpalisz Android Auto, radio tej funkcji nie posiada. Przy czym w 500tce może być inna sprawa, ale tego już nie wiem
  5. @Gordonek13 podeślij z tą 500tką co i jak, będzie dla potomności
  6. Jak wymieniałeś radia, możesz zerknac czy jest tam możliwość podpięcia drugiego gniazda USB? Myślę nad przeniesieniem go do podłokietnika, jest tam idealne miejsce na to) ale głupio dziurę w konsoli zostawiać
  7. Mapy ściągasz ze strony mopara, aby zaktualizować musisz też ściągnąć licencję pod swój VIN więc... możesz mieć trudności. Ale zerknij do mojego manuala o CarPlay / AA i olej wbudowanego tomtoma, to i tak jest szajs.
  8. nie, te które mają tylko outside
  9. To pewnie chodziło ze pod włos, w każdym razie tak żeby zniwelować problem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Byłem dzisiaj na weryfikacji i tak: - 1 koło miało 15 gram za dużo lub za mało, nie pamiętam - wszystkie koła napompowane były na 2,7 atm (jak dla auta max zapakowanego) - opony po dwóch latach są już nieco wyząbkowane Czyli jedno koło doważone, ciśnienie zbite do prawidłowych 2,2 i 2,3 atm, opony zamienione stronami żeby jechały "z włosem", choć to ostatnie mechanik powiedział że tylko powodowało zwiększony hałas
  11. tu mowa o 225/45R17, też sobie próbowałem tłumaczyć niższym profilem niż w poprzednich autach ale bez przesady żeby jazda po autostradzie czasami była jak po tarce
  12. Umówiłem się u nich na serwis, zobaczymy co z tego wyjdzie
  13. Dzięki za opinię, auto nie ma dwóch lat, jest na gwarancji po przeglądzie i sprawne stąd się skłaniam jednak ku nieumiejstwu majstra w ASO.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.