Jump to content

szastan

sysadm
  • Content Count

    5650
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3
  • Time Online

    5h 27m 13s

About szastan

  • Rank
    Wujek samo ZUO
  • Birthday 08/04/1984

Contact Methods

  • iMessage
    szastan@icloud.com
  • WWW
    http://szastan.pl
  • Jabber
    szastan@tbtelecom.pl

Profile Information

  • Name
    Kamil
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Gdańsk
  • Car
    VW Up!, Fiat Tipo SW 1.6 AT

Recent Profile Visitors

2176 profile views
  1. Jak wymieniałeś radia, możesz zerknac czy jest tam możliwość podpięcia drugiego gniazda USB? Myślę nad przeniesieniem go do podłokietnika, jest tam idealne miejsce na to) ale głupio dziurę w konsoli zostawiać
  2. Mapy ściągasz ze strony mopara, aby zaktualizować musisz też ściągnąć licencję pod swój VIN więc... możesz mieć trudności. Ale zerknij do mojego manuala o CarPlay / AA i olej wbudowanego tomtoma, to i tak jest szajs.
  3. nie, te które mają tylko outside
  4. To pewnie chodziło ze pod włos, w każdym razie tak żeby zniwelować problem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Byłem dzisiaj na weryfikacji i tak: - 1 koło miało 15 gram za dużo lub za mało, nie pamiętam - wszystkie koła napompowane były na 2,7 atm (jak dla auta max zapakowanego) - opony po dwóch latach są już nieco wyząbkowane Czyli jedno koło doważone, ciśnienie zbite do prawidłowych 2,2 i 2,3 atm, opony zamienione stronami żeby jechały "z włosem", choć to ostatnie mechanik powiedział że tylko powodowało zwiększony hałas
  6. tu mowa o 225/45R17, też sobie próbowałem tłumaczyć niższym profilem niż w poprzednich autach ale bez przesady żeby jazda po autostradzie czasami była jak po tarce
  7. Umówiłem się u nich na serwis, zobaczymy co z tego wyjdzie
  8. Dzięki za opinię, auto nie ma dwóch lat, jest na gwarancji po przeglądzie i sprawne stąd się skłaniam jednak ku nieumiejstwu majstra w ASO.
  9. No dobra, ale powiedzcie mi co z tym dynamicznym wyważaniem bo mnie to jednak intryguje, czy ma to sens, no bo w sumie razem z kołem jeszcze pracuje tarcza, sama piasta, półosie, tylko czy mają one aż tak duży wpływ żeby można było to odczuć? No i co z mechanizmem różnicowym podczas takiego wyważania, nie szkodzi mu to?
  10. wiesz że to jest żaden argument
  11. w ten sposób, to tak nowe zostały założone
  12. Ale w sensie że iść do tego samego warsztatu i reklamować czy iść do nowego? ASO to robiło i raczej nie będę im się pchać do stanowiska patrzeć czy odważniki odklejają
  13. Taki temat, ponieważ po zmianie opon stwierdziłem że jak na początku jeździło się gładko tak po jakimś czasie jednak, szczególnie przy prędkościach autostradowych czuć wibracje, chcę się wybrać na weryfikację no i czytałem że można wyważać dynamicznie, macie z tym doświadczenie? Zwrócić na coś szczególnego uwagę? A może jakieś ogólnopolskie lub trójmiejskie warsztaty polecacie które podejdą do tematu z odpowiednim profesjonalizmem? Czy taka usługa to tylko marketing i należy jednak iść w ślady praojców i wyważać zdjęte koła?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.