Jump to content

KTB

użytkownik
  • Content Count

    4349
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    19h 5m 42s

Community Reputation

130 Dobry aparat

6 Followers

About KTB

  • Rank
    Niezłomny
  • Birthday October 27

Profile Information

  • Name
    Krzysiek
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Częstochowa, Gliwice
  • Zainteresowania
    nabijanie kilometrów...
    historia, narty
  • Car
    Golf VI Variant 1,6 CR
  • Motorcycle
    Żak

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Żyję, żyję, ale rzadko zaglądam ostatnio. Auta się nie psują, to mała aktywność. Zresztą teraz mało kto dłubie w aucie, to może dlatego. Chociaż ja ostatnio, wkurzony, że synowi gość niby naprawił - wymienił cewkę, a po 2 tys. auto jechało tak samo - nawet pomoglem wymienić świeczki, no ale g. to pomogło, bo ta "nowa" cewka okazała się zwalona. Po 2 wymianie chodzi jak zegarek. Tradycyjnie postanowiłem zagazować właśnie mu odbierałem wczoraj od gaziarza. Pozdrowionka dla dawnych i obecnych kącikowiczów. Dość często jeszcze w Gliwicach widuję Nuby, nawet jedynki. Widocznie te, które nie przerdzewiały, mają właścicieli co im się taka jazda podoba.
  2. Ja kiedyś na trasie Mława - Częstochowa Fabią 1,2HTP miałem średnią 4,6 ... Trasa na Sochaczew i Żyrardów, gierkówką (wtedy jeszcze A2 ki nie było). Jechałem tak jak się dało, więc do Żyrardowa między ciężarówkami i z wyprzedzaniem, potem gierkówką 120-130. Sam byłem w szoku, ale da się. Myślałem, że będzie trzeba tankować jak tam i z powrotem, a tu jeszcze zostało w baku...
  3. Im szybciej tym bardziej w tym teście ważny jest inny czynnik niż zawieszenia, ESP, itd.: szybkość kręcenia kierownicą przez kierowcę, który ma do wykonania manewru ułamek sekundy.
  4. Jakbym miał fantazję i niepotrzebną kasę, przerobiłbym na kabrio - tak mi sylwetka do jakiegoś kabrio pasuje. I dalej by robiło 2-3tys rocznie.
  5. Boty teraz zrobili bardzo inteligentne. Udają, że umią czytać i wklejają kawałki forum...
  6. Alarm widocznie czujnikuje, że jest za małe napięcie. Potrzebujesz cęgowy miernik prądu stałego założyć na przewód plusowy. Podejrzewam, że masz zwarcie w obwodzie rozrusznika i po wyłączeniu silnika, kiedy altermator nie pracuje, ono tak obciąża aku, że leci w dół napięcie.
  7. Nie wiem jak w nowych. Dawno temu miałem Opla Rekorda z oryginalnym aku Delphi i dożył prawie 12 jak sprzedawałem.
  8. KTB

    EV moda w USA, tuning

    Bulgot można dodać do głośników
  9. Został jeszcze EGR. Albo fałszywe powietrze gdzieś w odmie.
  10. KTB

    Akumulator "kozak"

    Prostownik może nie, ale kable, to tak. Szczególnie jak ma się tendencję do zostawiania na światłach . Mnie się 2 razy zdarzyło. Zawsze, kruca bomba, mało casu, mało casu do odlotu no i... Na wakacje z czarterami, to można z góry założyć, że lot ma nawet do 1 dnia spóźnienia, to można i światła sprawdzić.
  11. Weź kierunkowe AP2, na pewno będą lepsze na wodzie i śniegu.
  12. Jest też Auris kombi, może mniejszy, ale czy aż tak dużo? Bo hatchback do liftbacka chyba trudno porównać. Ja patrzyłem tylko na kombiki.
  13. MOżna się zdziwić. W promocjach końca 17go Aurisy były tańsze niż Octavie.
  14. Obojętnie jaka opona - wystarczy sprawdzać literę przy odpowiednim znaczku etykiety UE. Pewnie da się znaleźć zimowe lepsze na mokrym od słabych letnich
  15. Zimowa tańsza opona tak jak napisałem tańsza o 50 a nie o 100 (wróć i przeczytaj - 100 dotyczyło letniej) nie dotyczy żadnej taniej opony, bo, np. jeżeli standardowy Michelin Crossclimate 16" kosztuje teraz 358zet a Nokian WR D3 287zet, które kupiłem w zeszłym roku, to nie mówimy o porównaniu kiepskiej do dobrej. Podobnie dla letnich cena się kształtuje, np. Pirelli P7 Cinturato, które też kupowałem w zeszłym roku, mają teraz cenę 228, wiec większa różnica niż ta stówka, o której napisałem, a są co najmniej takie same jak te Micheliny, kiedy porównujemy nowe. Już po roku jeżdżenia, tamte będą 2x bardziej zużyte niż sezonowe. Wycieczka osobista, no cóż - rzeczywiście, bo udowodniłeś kilkoma kolejnymi wpisami, że olewasz argumenty widzisz tylko to, co sam stworzysz. Ja - w przeciwieństwie do Ciebie - Twój argument o niewielkim przebiegu przyjąłem, co nie znaczy, że nie jest on obarczony przesadą, w zakresie podziału na duże i małe przebiegi.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.