Jump to content

buch

użytkownik
  • Content Count

    1049
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

40 Normalny

1 Follower

About buch

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    Rzeszów
  • Zainteresowania
    Samochody

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Znajdziesz na forach cos takiego jak adaptacja czujnika koła zamachowego, błąd nie zapisuje się w pamięci ECU. Jak rozładuje się akumulator do zera to może się coś takiego przytrafić, żeby zaadaptować i zgasić kontrolkę trzeba gaz do podłogi wcisnąć 4 razy (obroty około 4tys na min). Jak procedura zostanie wykonana kontrolka gaśnie.
  2. Ja do swojego otrzymałem, ale i tak każdy ruch serwisowy jest wpisany w system i jest on nadrzędny nad książką.
  3. I mają gorsze, lub nie mają zabezpieczenia antykorozyjnego.
  4. W pismie masz dokładnie opisane co należy robic. Wlasciciel samochodu może nikogo nie wskazywać zrobić przelew na rachunek wskazany z tytulem sprawy i zamknąć temat. Skoro odpisałeś do nich i podales swoje dane, to ja bym napisał do nich maila, masz w piśmie opiekuna sprawy zadaj mu pytanie co masz teraz zrobić na pewno dostaniesz odpowiedź i wyjaśnienie.
  5. Mandat z DE: - dobrej jakości zdjęcie, widać wszystko - tolerancja błędu pomiaru - niskie kwoty - zazwyczaj fotoradar ustawiony w tunelu, robotach drogowych, miejsc niebezpiecznych etc. - "jakość obsługi" zdjęcie możesz ściągnąć z neta, masz obsluge sprawy na stronie, napisać mail z wyjaśnieniami, list napisany po polsku Mandat z PL: - brak powyższego - kwoty z czapy wręcz sugerowanie nie przyznawaj się daj 500 i zapominamy Wnioski wyciągnij sam
  6. To jest rozwiązanie ale nie daje już tej pełnej kwoty różnicy bo komis swoje musi wziąć. I auto może stać jakiś czas. Biorąc pod uwagę czas i koszty, gdy dzień pracy firmy kosztuje powiedzmy 20 tys PLN to żaden właściciel nie będzie szedł w zabawy z wykupem sprzedawaniem i rozmową z kosmitami. Najlepiej wynająć z pełną obsługą i serwisem tak aby laweta przyjechała zabrała na serwis i odstawiła pod drzwi po wymianie oleju.
  7. O to właśnie chodzi 180 tys firma nie kupi bo jaki ma cel leasingować to dalej, trzeba spuścić w detal a to proszenie się o problemy. Robiąc biznes kto ma czas na rozmowy z kosmitami, że działało i nie działa.
  8. Według mnie najważniejszy jest środek, bo jest jak amleinium i tego nie pomalujesz. Zewnątrz zbierałbym rysy, na koniec wynajmu w ostatnim roku, ubezpieczenie z ochrona zniżek i jednym malowaniem załatwiam sprawę, lakieru i uszkodzeń.
  9. Dołóż jeszcze konfigurację z DSG i 4X4 po 180 tys, i już masz wianuszek chętnych na twoją rękojmię z DG
  10. Miałem nową oryginalną i brud zatkał ją przy pierwszym pryśnięciu, pomogło gdy przepchałem metodą jak powyżej, i nawet stara zatkana ożyła i jeździ do dnia dzisiejszego.
  11. Robisz to tak: - wyciągasz dysze spryskiwacza - zabierasz do domu - odkręcasz słuchawkę w prysznicu tak żebyś miał tylko wąż - wdmuchujesz pod ciśnieniem wodę od strony wylotu płynu - sprawdzasz czy dobrze działa, przekładając wąż z wodą na drugą stronę spryskiwacza - zakładasz do samochodu - pilnujesz żeby płyn się nie skończył ponieważ każdy syf w płynie z dna zbiornika spowoduje ponowienie całej akcji - doraźnym rozwiązaniem w trasie jest wdmuchnięcie wody w spryskiwacze na myjce ciśnieniowej
  12. I proszę wyobrazić sobie taką sytuację za mandat 20 EUR, to większy wstyd jak to 20 EUR warte.
  13. Numer konta masz na piśmie kwotę oraz numer wezwania płacisz przelewem EUR i zapominasz o wszystkim.
  14. A przypomnij proszę sobie co udowodnili w sądzie Hołowczycowi i jak się sprawa skończyła.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.