Skocz do zawartości

wojteck

użytkownik
  • Liczba zawartości

    488
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Retained

  • R&D

Profile Information

  • Lokalizacja
    Bydgoszcz
  • Zainteresowania
    Nowoczesne Technologie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

wojteck's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. OK. Podziękował za zwrócenie uwagi... > 1,6 chyba crdi jest napisane
  2. Myślałem o I30... > w czym? > jak w reni to nie mam bladego pojęcia, nie zaglądałem do dowodu
  3. Jaki masz tam motorek włożony? GDI? > chwilo mam zastępczą megene kombi 1,5 110km z 2013. w prównaniu z moim nowym i30 to lekka lipa > jest. z Hultaja, tego nowego jestem jak na razie bardzo zadowolony W Reni jedynie fajna > oryginalna navi tomtom z realnymi korkami itd, to dla mnie bajka
  4. Zastanawiałem się nad ceed-em. Warto się niego pchać? Gwarancja trochę dłuższa... I chyba nic poza tym... > Nie ma wiecej propozycji bo userow mało. To nie VW a i tez chora cena nawigacji. W kiła chyba 5k > kosztuje a oferuje niedużo.
  5. Dziękuję. Jeżeli nie ma więcej propozycji - to
  6. Dzięki za info. To jest dobry pomysł. > Mnóstwo zabawy z tym. Poszukaj na ruskim forum kiły. Tam to rozpracowali. IMO najlepiej kupic > flaszkę elektrykowi w ASO niech wgra update.
  7. Jak w temacie. Czy ktoś zna sposoby update-owania nawigacji fabrycznej montowanej w nowej I30? Czy są ewentualne inne sposoby zainstalowania np. automapy? Jakie są wasze doświadczenia w tym temacie?
  8. U mojej są założone wiązki oporowe (akcja serwisowa) i do sukcesu potrzebna jest mała sztuczka - kup żarówki (nie long life) z dużą bańką szklaną - żyją ponad rok i nie ma problemu. > Ponieważ niedawno zakupiłem I30 i spaliła się pierwsza żarówka świateł mijania H7 od strony > kierowcy i walczyłem z wyjęciem reflektora celem jej wymiany (dałem radę ale zaczepy przy > takich częstych akcjach długo nie pożyją), odwiedziłem dzisiaj serwis. Elektryk polecił mi > zakup tzw. wiązek oporowych, które mają znacznie przedłużyć żywotność żarówek. Nadmieniam, że > bezpiecznik "świateł tzw. dziennych" mam już wyjęty i odpalam auto na wyłączonych światłach. > Koszt wiązek na dwa reflektory tylko 180 złotych polskich W związku z tym mam pytanie czy > posiadacie owe wiązki w swoich autach, które rzekomo serwisy zakładały gratis podczas trwania > gwarancji i czy to faktycznie coś daje? Czy nie będzie to kasa wyrzucona w przysłowiowe błoto?
  9. > pewnie I z około czerwca 2012 Tak auto z tego okresu. W serwisie wgrali nowy soft i podokładali updaty sprzętowe (wynikające z rozwoju produktu) i z pasami spokój.
  10. Można wymienić. Można również powalczyć - spróbować masami typu poxilina... Lub podobnymi... > Pytanko mam. > Kapie mi ze zbiorniczka płynu. Mam podejrzenie, że kapie ze zgrzewu, gdzie dwie połówki zbiornika > są zgrzane. > Czy i jak można naprawić takie łączenie? Są jakies masy plastyczne? Żywica? Czy tylko wymiana > zbiorniczka (zanim na 100% potwierdzę, że to kapie z łączenia).
  11. Pika pod tyłkiem kierowcy... Czyżby moją wysłać do dietetyka? > U kierowcy sprawdze dziasiaj jak bede wracał z pracy. > Napewno jest na zapiecie pasów. > U mnie mam jeszcze czujniki zapiecia na tylnej kanapie. > Zresztą na desce powinienes miec pokazane, ktory fotel generuje Ci pikanie. > Pozdrawiam
  12. Czołem Forumowicze... Mojej i30 ma mały problem. Zdarza się jej, że czujka zapięcia pasów po zapięciu pika... Nie pomaga włączenie i włączenie silnika... Miał ktoś z was taką przypadłość??
  13. I30 po lifcie: miasto 90% i trasa 10% 8.1 litra. 1.6 126 konika > zrobiłem test w i30 wagon 1.6 GDI. Średnie zużycie to 5l/100km przy jeździe 80% trasa (80-90 km/h) > 20 miasto. sprawdzone na odcinku ok. 120 km w dwie strony.
  14. Jak jeździłeś maluchem to wiesz jak zapalał jak miał przestawiony zapłon. Tak samo słychać dwumasę w FF. > W moim przez poprzedniego właściciela była robiona przy lekkich oznakach zużycia przy 158-160 kkm.
  15. Ja zrobiłem FFI TDCi 230 kkm i nic się nie działo. Śmiga dalej u kumpla i ma ponad 290 kkm zaczyna być słychać - ale jeszcze pojeździ... > Jak w tytule - przy jakim mniej więcej przebiegu muszę szykować więcej siana na wymianę dwumasy? > O ile wiem, to dobrze jest także wymienić kompletne sprzęgło, bo robota potem będzie taka sama - > czy to prawda?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.