Jump to content

jackthenight

użytkownik
  • Posts

    509
  • Joined

  • Last visited

About jackthenight

  • Birthday 12/05/1979

Profile Information

  • Lokalizacja
    Łódź
  • Zainteresowania
    Informatyka, technologie VOIP, motoryzacja
  • Car
    Fiat Tipo 1.4 95hp Open Edition Plus

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

jackthenight's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/19)

0

Reputation

  1. A jakie masz radio 5 czy 7 cali ? I który rocznik auta ? Najpierw trzeba sprawdzić czy w ogóle twoje radio obsłuży kamerę cofania, bo z tym bywa różnie szczególnie w radiach 7 cali. Jeśli masz auto z 2016 lub 2017 rocznika to praktycznie jest pewne, że radio obsłuży kamerę cofania i wtedy Kup taką np. kamerę : https://allegro.pl/oferta/uniwersalna-kamera-cofania-sony-1280p-fisheye-170-9291372908 Przyjedz do mnie do Łodzi to ci ją zainstaluje. Napisz do mnie na priv to cię pokieruje co i jak.
  2. Ja mogę w Łodzi sprawdzić czy w ogóle jest możliwe aktywacja AA i jak coś to aktywować i uruchomić AA.
  3. > Wiesz coś na ten temat czy tylko piszesz żeby cokolwiek napisać? Mój Logan ma 2 lata i jakoś nawet > kropki rdzy nie ma. "jfidelk" to troll forumowy - nie ma sensu z nim dyskutować. Niedawno miał bana na forum, i niedługo ponownie bana dostanie. Nie karmić trolli. A co do rdzy kolego "Artus" to moje Sandero ma już prawie 5 lat, stoi pod chmurką codziennie i również nie ma żadnej rdzy.
  4. Listę najgorszych zapełniają przeważnie niemieckie auta - to się narobiło
  5. > Witam, > Jako 2 samochod w domu. > Naped 4x4 konieczny ze wzgledu na wypady na WE. > Tylny naped realizowany przez sprzeglo wiskotyczne. > A wiec oba te samochody spelniaja ten warunek... > Cena Dustera lepsza niz Sportage... > Co byscie doradzili ??? Jako drugie auto, takie do zaorania będzie lepsza Dacia Duster. Tańsze, nie boli po kieszeni jak coś się stanie, po za tym tańsze przeglądy i części.
  6. > ekhm > > > > > te modele renault sa sprzedawane w europie > poszukac modeli duster i lodgy ? Ale to nie jest udawanie, Dacia jest produkowana przez Renault, na częściach Renault i np. w takich krajach jak Brazylia czy Rosja sprzedawana jest pod znakiem Renault.
  7. > Jesteś za biedny, by zobaczyć różnice. Nie obrażam, nie nabijam się (sam tak nam), tylko stwierdzam > fakt. Szczerze współczuje takiego materialnego postrzegania świata
  8. > PS jaki przebieg ma Twoje auto, że tak bardzo jest chwalone za bezawaryjność? (pytam, bo nie > doczytałem) Moje Sandero ma dopiero 47 tyś przejechane od nowości od 2008 roku.
  9. > Zależy jak leży...Rozbijanie gówna na atomy > Nie prościej po prostu napisać, że zasilanie kamerki podłączamy po stacyjce? > Taka instrukcja nie zależy od marki samochodu, motocykla, czy motoroweru. Następny mistrz riposty, który ma problemy z czytaniem. Zanim zaczniesz się mądrować człowieku, to przeczytaj moje dwa poprzednie posty, które wcześniej napisałem. Czytanie naprawdę nie boli.
  10. > auta, które mają również lampki do czytania, które włączyć można po > zapłonie, więc masz już tam plus po stacyjce. To zależy od tego jak jest rozwiązane zasilanie lampki do czytania. Przeważanie lampkę do czytania można włączyć bez włączonego zapłonu, wtedy branie zasilania z takiej lampki jest bezsensowne. Należy mieć to na uwadze i sprawdzić, zanim podłączy się kamerkę pod lampkę do czytania.
  11. > I to jest słuszna koncepcja! Jeśli kamera ma funkcję automatycznego włączania nagrywania po wykryciu napięcia to podłączenie zasilania pod lampkę będzie kiepskim pomysłem. Trzeba ogólnie wtedy podłączyć zasilanie kamerki pod napięcie po stacyjce np. z gniazdka zapalniczki, z radia lub inne źródło, które dostaje napięcie po włączeniu stacyjki.
  12. > Witam, > odświeżę lekko temat. Znalazłem w necie ala kamerkowe ABC w formie testu Poza tym, że jest on > trochę chaotycznie napisany to można dowiedzieć się wielu podstawowych spraw. > Pytanie, czy jeżeli przeciętna kamerka faktycznie ma problem z rozpoznaniem numerów, napisów na > znakach itp. to czy nagranie może stanowić cenny dowód w sprawie? > No i rzecz, która poza jakością nagrania nurtuje najbardziej, z racji, że parkuję pod blokiem - > wymiary i jak toto wygląda na szybie + wiszący kabel. Martwi mnie sczególnie to zdanie: > "I ogólną wadą rejestratorów są wiszące kable przez całą szybę. Wewnętrzne baterie na początku > trzymają około dwóch godzin, z czasem coraz mniej, więc bez kabli się nie obejdzie. Mimo, że > każdy z rejestratorów pozwala na bezobsługowe korzystanie to jednak odpinam je od szyby > czołowej, oczywiście w obawie o szybę boczną. Mimo, że niewiele kosztują to jednak boją się, > że znajdzie się jakiś zacofany złodziej, który pomyśli, że kradnie jakiś drogi cud techniki." > Czy ktoś dokonał montażu w jakiś dyskretny sposób i chciałby się tym pochwalić w formie foto? Kable nie muszą, a nawet nie mogą wisieć. Kabel od kamery prowadzisz od razu do góry nad podsufitką, następnie do prawego słupka, prowadzisz kabel pod słupkiem. Często są uszczelki które nachodzą na słupki i właśnie można również kabel wcisnąć pod uszczelkę. Dalej kabel schodzi pod deskę. W ogóle kabla nie widać, także nic nie dynda i nic nie wisi.
  13. > Na myśli możesz mieć cokolwiek - nikt nie broni. Tylko nie zawsze musi (i w tym wypadku nie) się > zgadzać ze stanem faktycznym > Widziałeś kiedykolwiek indike viste bliżej niż z 1,5 metra? > Z indiki i z dustera moja małżonka uciekła jak oparzona, z wyrazem "fuj" na twarzy > Ale po indice powiedziała: "Tragedia, ale nie aż taka jak to paskudztwo, które pokazałeś mi > wcześniej, ta dacia" > A indika kosztowała 26 kPLN, duster, w którym siedziała - 70 KPLN. > Bez komentarza... Tyle tylko, że Duster to SUV, a Indica to hatchback, więc bez sensu jest je porównywać. Może gdybyś pokazał Sandero, albo teraz nowe Sandero to miałaby inne zdanie, bo np. SUV-y się jej nie podobają. Polecam :
  14. > Widać, że skodę widziałeś raczej jadącą po ulicy..... Wcale, że nie tylko jadąca po ulicy. Jeździłem innymi autami, nawet z półki dużo wyższych cen jak Mercedes C63 AMG i wiesz co ? Zbyt dużej różnicy pomiędzy plastikami nie ma. Dotykam pokręteł w Mercedesie i w swoim Sandero i dużej różnicy nie widzę i nie czuję. NIe na tyle dużej, abym pisał że ma to jakiekolwiek znaczenie. Rozumiesz ? Tandetne plastiki to wymysł pismaków, redaktorów, którzy bezmyślnie powielają tylko inne teksty z Logana z 2004 roku, Ctrl-C i Ctrl-V, a nawet nie siedzieli pewnie w obecnej Dacii- bo coś trzeba pisać, a że się piszę dla gazet sponsorowanych przez Niemcy, to zawsze w Dacii plastiki będą tandetne, nieważne jakie by nie były. Ty zapewne widziałeś tylko Dacię z okładki jakiegoś magazynu, a o tandetnych plastikach czy blachach to się tylko naczytałeś. Ja mam Sandero od 2008 roku i jakoś nie widzę tej tandetnej blachy, czy odpadającego silnika jak to mi mówili ludzie kiedy kupowałem Dacię. Śmiali się, że po roku mi blacha zgnije - jakoś minęło prawie 5 lat, auto stoi non stop pod chmurką a żadnych oznak korozii nie widać - mógłbym spokojnie postawić auto w salonie i mało kto by się zorientował że to jest już 5 letnie auto.
  15. > jedynie Duster jest dość popularny No właśnie o to mi chodzi. Teraz nowe Sandero również sprzedaje się bardzo dobrze.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.