Skocz do zawartości

WOJTAS2000

użytkownik
  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    OKOLICE STOLICY

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

WOJTAS2000's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. Witam Co nowe to nowe , Ale wydać 200 a 10 zł to różnica. Wybór zależy od Ciebie. Pzdr
  2. WOJTAS2000

    Opony i felgi

    Podpisuję się rękami i nogami , na zimę i na lato Continental. Pzdr
  3. Szsukaj lampą uv . U mnie ot tak wywaliło czynnik na złączy spreżarki i też sobi syczało w okolicach zaworu rozpreżnego brak 400 . Po płukaniu układu z oleju i nabiciu układu po odpaleniu samochodu skonczyła się skala na zegarach (zdazyłem zgasić) i wywaliło tylko uszczelniacz czołowy na sprezarce i tam mi cznnik zwiewał. Na LP mam 2.1 i jest zimno.Pzdr
  4. ECM to pin 7. Wartości mieżyłem najpierw na postoju pod msszyną i tylko wartości w silniku były zgodne z wskazaniem manometru , natomiast moduł klimy zaniża wartosci cisnienia .Ale czujnik jest jeden .
  5. A ja podam wam zagadke!? W 2.0.dth ECU silnika widzi ciśnienie klimy i nodul klimy tez. ALE podczas jazdy ecu silnika widzi wachania cisnienia do 22do 29 bar ,a sterownik klimy 19-20 i zadnych odchyłek. Wnioski , w moim przypadku wartosci do ecu są jak najbardziej prawdziwe , natomiast ster klimy oszukuje .Może macie jeszcze w silniku dane dotyczące klimy i one sa prawdziwe .?A z czego ta róznica w info cisnienia pomiędzy dwoma sterownikami? Pzdr
  6. Ogladałem avi i podejrzewam że masz przypchany zawór rozprezny i przez to porownik zamarza i komp wył. sprezarke. Podłacz astre pod manometry i prawdopodobnie cisnienie na niskiej stronie spada ponizej 1.9 bara .(jak pomoętam wartosci ok 1.9 - 2.1 bara)
  7. Witam .Co do zaworu rozpreżnego najlepszy opis jaki znalazłem w sieci Termostatyczny zawór rozprężny. Termostatyczny zawór rozprężny kontroluje ilość czynnika wpływającego do parownika. Zawór rozprężny jest umieszczony w pobliżu wlotu do parownika, a często na samym wlocie. Ogranicza on przepływ czynnika wywołując w ten sposób spadek ciśnienia. Zawór oddziela zatem niskociśnieniową część układu od wysokociśnieniowej. Przed zaworem czynnik jest cieczą pod wysokim ciśnieniem, a za zaworem – cieczą pod niskim ciśnieniem. Ilość czynnika przepuszczana przez zawór zależy od ilości ciepła odbieranej od otoczenia przez parownik. Zawór przestawia się samoczynnie od pozycji w pełni otwartej do całkowicie zamkniętej utrzymując stałe ciepło przegrzania na wylocie z parownika. Zawór jest sterowany zarówno przez temperaturę mieszka lub termopary i przez ciśnienie cieczy w parowniku. W miarę wzrostu obciążenia zawór otwiera się szerzej i przepuszcza więcej czynnika. Spadek obciążenia powoduje przymykanie się zaworu i zmniejszenie przepływu czynnika. Zawory rozprężne występują zwykle w dwóch odmianach: - z regulacją zewnętrzną; - z regulacją wewnętrzną. Ciekły czynnik wprowadzony do parownika, zazwyczaj odparowuje całkowicie przed dotarciem do jego wylotu. Ponieważ ciekły czynnik paruje w dość niskiej temperaturze, gaz pozostaje zimny nawet gdy ciecz całkowicie odparuje. Zimny gaz przepływając przez parownik nadal odbiera ciepło i staje się parą przegrzaną. Oznacza to, że jego temperatura wzrasta powyżej punktu, w którym odparował on bez zmiany ciśnienia. Parownik pracujący z czynnikiem R134a o ciśnieniu po stronie ssącej równym 2,00bar miałby temperaturę cieczy nasyconej równą 0OC zależnie od zależności temperatura/ciśnienie. W miarę odparowywania czynnika i absorpcji przezeń ciepła, jego temperatura wzrasta aż osiągnie na wylocie 5OC. Ciepło pochłonięte przez czynnik i dające tą różnicę temperatur jest zwane ciepłem przegrzania. Wszystkie zawory są regulowane fabrycznie tak aby zapewniały właściwą wielkość ciepła przegrzania, zależną od typu parownika, z którym współpracują. Ilość ciepła przegrzania pokazuje czy instalacja jest napełniona właściwą ilością czynnika. Jeśli ciepło przegrzania jest za małe, ciekły gaz może dostać się do sprężarki, jeśli za duże – nie zostanie osiągnięta maksymalna wydajność. UWAGA Zawory pracujące z czynnikiem R134a zostały zmienione tak aby uzyskiwać tą samą wydajność chłodniczą co przy R12. Wprowadzono także inne uszczelnienia. Nie wolno stosować zaworów przeznaczonych do pracy z innym czynnikiem.
  8. NFR robi całkiem nie złe graty za przystępne pieniądze.
  9. > stary osuszacz? Wiesz z tym osuszaczemto jak montowanie do nowego silnika starego filtra oleju! Ja do swej aski nabyłem na allegro polcaru (podobno też chinska) i pierwszy rok ok . Pzdr
  10. WOJTAS2000

    Błąd C0040

    Dokładnie i nmie to samo dopadło i pomoc tylko jedna:Wymiana piasty zapytaj o Ruville( a w środku ja miałem SKF) i 30 zeta taniej.Pzdr
  11. Tak. Miałem takie zalożone na tył i nie piszczało i nie szurało hamowało całkiem fajnie. Na przodzie miałem greenstufy i jak sie rozgrzewały to subiektywnie rosła siła hamowania.Ktoś na forum pisał że miał przy klockach standart odczucia podobne do moich. Pzdr
  12. Witam A ja plecam ozonowanie , zabija smrody w autku na cacy . Wiem że jest sporo droższy niż spraye , ale efekt nieporównywalny. Pzdr
  13. > No właśnie ja ciągle czekam na relacje, gdyż ten zestaw mi baardzo > pasuje > ...i zamierzam go nabyć Jak masz kasę to nie myśl , tylko go KUP. NA PEWNO Się nie zawiedziesz ( mało pylą i wolno się zużywają - fajny zielony kolor ) Pzdr
  14. > Mając na uwadze słowa mojego czcigodnego przedmówcy zadaję pytanie > proste w swej istocie: > Jakie kupić tarcze i klocki? > Od razy mówię, że zależy mi na jakości i cena jest rzeczą wtórną - to > ma mi hamować dobrze i szybko. Myślałem o EBC Green Stuff - czy > miał ktoś z tym do czynienia? I z jaką tarczą to pożenić? A może > jakieś inne rozwiązania? Tarcze full wypas z dziurkami - czy > warto? > Proszę o opinie. Czesc . Mam takie klocuszki na przodzie i SUPER .jakosc hamowania bdb, zero pisków. PO rozgrzaniu wydaja sie być ostrzejsze( Subiektywnie polepsza się siła hamowania) i przejechałem na nich 50 kkm i więcej niż połowa . Tarcze brembo . NA tyle brembo + ferodo premier = słychać szuranie i piski . NA tył kupie remze lub zwykłe ( czarne) EBC
  15. WOJTAS2000

    Opony i felgi

    Czesć! Zamieżam kupić komplet na lato w rozmiarze 195/60/15 88H .Poprzedni sazon jeżdziłem nz przodzie na Conintentalu Conti Premium 2 i było fajnie tylko mam wrazenie że się szybko zcierają. Na suchym i mokrym trzymały OK hamowanie SUPER (zęby na przedniej szybie) . Ahha jedną załatwiłem na krawężniku a drugą sprzedałem.Więc moje pytanie , czy kupić coś innrgo niezbyt drogiego ( markowe) czy pozostać przy Contim - bardziej mi leżą bo miałem je w innych samochodach. Czekam na propozycje! Pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.