-
Liczba zawartości
3 280 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Smigiel
- Obecnie Przegląda stronę główną forum
Profile Information
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
ziemia łódzka
-
Zainteresowania
informatyka, elektronika
-
Samochód
Scenic II Ph 1 2.0 16V LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Smigiel's Achievements
starszy kierowca (13/20)
1,4 tys.
Reputacja
-
W moim Scenicu 2 dobrze sie sprawdza crc airco cleaner. Jedno opakowanie spokojnie na 2 - 3 razy starcza.
-
Ale jak to można? To nawet koniecznie trzeba dla starszych aut. Amatorów napraw na koszt poprzedniego właściciela lub zwrotów jest dużo. Ja osobiście nastoletniej używki nie sprzedawał bym bez zapisu o wyłączeniu rękojmi. Teraz niedrogie auta w dobrym stanie sprzedają się na pniu i nikt o zapis wyłączenia rękojmi się nie przyczepi.
-
Wymianę płynu to na wyłączonym silniku i można pompować tradycyjnie pedałem, można też aparaturą ciśnieniową - jak ktoś ma. Odpowietrzanie z włączonym zapłonem (nie silnikiem) jest zalecane do odpowietrzania tyłu w autach z ABS ale w przypadku demontażu zacisków, rurek albo przewodów giętkich.
-
A kto nie produkuje. Chińczycy produkują sprzęt o jakości odpowiadającej zamówieniu i cenie. Jak Beru bardzo nie dziaduje to nie ma się co obawiać.
-
Smigiel zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
W zestawie była ceramika. Klosze zabezpieczone, zobaczymy na ile starczy. Jak na razie 5 miesięcy od polerowania i po deszczu lub po myciu widać, że zabezpieczenie nadal działa.
-
Dowolny zestaw do odnawiania reflektorów + wkrętarka + 1 - 1,5 h na reflektor. Jeżeli nie są bardzo zużyte, tj odrapane i porysowane mocno to będą wyglądać jak nowe. W tym roku zrobiłem w dwóch autach, efekt zadowalający.
-
U mnie wystarczająco dobrze sprawdzają się Osram Original H7. Kosztują po 10 zł sztuka, świeca nieźle, maja dobrą geometrię i nawet niezłą trwałość (u mnie ok roku i 16 - 18 tys. km - bardzo powtarzalnie). Dla porównania Philipsy +30% padały u mnie co 3 miesiące.
-
Część warsztatów ma rozpędzarki do kół, może warto poszukać i zdiagnozować na 100%.
-
Izerą to tak samo pojeździmy jak polatamy z Baranowa Podwójny koniaczek i tyle ...
-
Budżetowo do starego gruza to się szuka części na szrotach a kupowanie najtańszego chłamu to raczej rozrzutność niż oszczędność. Na szrocie spora szansa znalezienia porządnych jeszcze, markowych amortyzatorów o ile samo auto nie jest wybitnie wyjątkowe.
-
K2 Claren nie jest najgorszy. Nie zostawia śladów i bardzo nie śmierdzi.
-
Rozumiem, że wnioskujesz ze zdjęć w internetach a nie z oględzin? W rzeczywistości lamele są docięte na głębokość bieżnika a jedynie z samego brzegu wygląda to jakby nacięcia miały ze 2 mm. Co do opon to w zeszłym sezonie jako nowe spisywały się bardzo dobrze w scenicu II. Nie hamowałem awaryjnie i nie mogę potwierdzić lub zaprzeczyć słabego zachowania na mokrym. W normalnej jeździe takiej przypadłości nie zauważyłem. Poza miastem na nieodśnieżanych odcinkach dają radę bez problemów. To co zauważyłem to odczuwalnie większy hałas niż na poprzednich zimówkach (GY UG 8+)
-
Dokładnie w takim aucie osobiście zmieniałem rozrząd (bo prosty w wymianie) i zmieniałem też uszczelniacz wału od strony rozrządu. Zresztą zawsze przy wymianie wymieniam na wale. Na wałku rozrządu jak jest coś widać. Co do uszczelniacza wziąłem pierwszy z brzegu bez doktoryzowania się, pasował wymiarami, standardowo zamontowany przez pobijanie drewnianym klockiem. Przed montażem wał i uszczelniacz posmarowane olejem silnikowym. Nic się nie dzieje od 3 lat. Nie wiem czy jest się sens doktoryzować nad materiałami. Lepiej wał sprawdzić czy nie jest bardzo wytarty, bo może trzeba z uszczelnieniem pokombinować.
-
Ja do tego auta kupuje filtr Manna w7023. Pasuje jak trzeba, koszt około 20 zł.
-
Ostatnio tylko Intercars. Mam blisko, a ceny takie jak w innych sklepach internetowych lub niższe. Poza tym na stronie podają, z którego roku mają opony.