Jump to content

Smigiel

użytkownik
  • Content Count

    2877
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

869 Przezacny kompan

2 Followers

About Smigiel

  • Rank
    starszy kierowca

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    ziemia łódzka
  • Zainteresowania
    informatyka, elektronika
  • Car
    Scenic II Ph 1 2.0 16V LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak nie masz wyjścia to temat może Ci rozwiązać tokarz. Zrobi metalowe pierścienie na wcisk i będzie ok. Coś takiego kiedyś miałem i sprawdzało się.
  2. No ale chyba nie wszystkie. Ja ma w SC II nowy komplet sprzęgła z dwumasą od LUKa od ok 35 kkm i jak na razie bez zastrzeżeń.
  3. Z jakością tak jak z ceną. Miałem w ręce filtr węglowy do Astry H, a później rękę musiałem umyć bo się od tego węgla ubrudziła. Wyglądało to tak, jakby ktoś te filtry obsypywał czymś czarnym, może to i jakiś węgiel drzewny. Prawdziwy filtr węglowy wygląda inaczej.
  4. Lat temu parę we Fiacie uznali gwarancję w aucie, które miało poślizg w przeglądzie pół roku. Wystarczyło zrobić przegląd z data bieżącą i zgłosić naprawę gwarancyjną.
  5. Właśnie miałem proponować wizytę u specjalistów. Samemu można skórę wyczyścić, odżywić i zakonserwować. Grubsze roboty lepiej zlecić specjalistom. Mniejsza szansa na wtopę i niezadowalające efekty. Ja odnawiałem fotel kierowcy w podobnym miejscu, kierownicę i gałkę zmiany biegów u specjalisty. Wszystko wyszło za 250 zł i efekt bardziej niż zadowalający.
  6. Ja kupiłem do wozidła żony dwuletnie opony z wyprzedaży w PSO. Gwarancję mają normalną. Jeździ się dobrze, guma miękka. Za rozmiar 165/65/r13 Apollo Amazer 4G Eco płaciłem 90 zł z transportem. Moim zdaniem transakcja OK.
  7. Ale zmienia się też rozstaw kół. Co w przypadku wąskiego rozstawu kół a większego rozstawu osi powoduje marne prowadzenie auta i problemy podczas jazdy na wietrze. Dokładnie tak informują użytkownicy Skody Rapid, auto jest podatne na boczne podmuchy wiatru i zachowuje się wtedy niestabilnie.
  8. Ja mam stare auto, ale jeżeli jest możliwość to kupuje części OE a jeżeli nie ma to OEM. Na częściach OE Renault nie przejechałem się nigdy, a cenowo potrafi być nieźle. Np. Filtr PP węglowy najtańszy jest OE. Amortyzatory przód OE były w cenie +/- 20 zł do KYB / Monroe. Poduszki do wózka silnika OE po 20 zł. Wieszaki do wydechu OE po 45 zł mają 50 kkm i wyglądają jak nowe, Fischer rozleciał się po 10 kkm. Jedynie z zamienników to z elementów gumowo-metalowych Lemfordera jestem zadowolony, bo na wahaczach mają ponad 50 kkm i jest OK.
  9. Bzdura, apaczem nie jestem a szukam auta do kupna. To, że mu się nie chce dyskutować to raczej wina tego, że nie ma pojęcia w jakim stanie auta były przed naprawą. A czemu akurat tam trafiłem? Ceny niższe od rynkowych o jakieś 10-20% a nikt nie ukrywa tam pokolizyjnej/powypadkowej przeszłości. Tylko że stan trzeba sobie ocenić samodzielnie bo wszytko to tylko obcierki i kosmetyka ...
  10. Duży handlarz sprowadzający auta z Holandii. Na placu kilkadziesiąt naprawianych aut w różnym stanie różnie naprawionych. Na pytanie o każde z nich pada odpowiedź : "Panie - kosmetyka"
  11. Elementy metalowo gumowe tej firmy to najgorszy szajs na na rynku. Nie mają ani charakterystyki ani wymiarów nawet zbliżonych do oryginału. IMHO szkoda kasy.
  12. Ja nie wiem co z tym motulem. Po wlaniu tego oleju do Mitsubishi 1.6 MIVEC silnik zaczął na zimnym hałasować łańcuchem. Dodatkowo stukanie na zimnym silniku. Po wlaniu Eneosa 5w40 problem bezpowrotnie minął.
  13. Jak zwykłe amortyzatory olejowe to wszystko w porządku z nimi.
  14. Ale jak? To trzeba by było płukać układ albo wszystko porozkręcać i czyścić. Na wyłączonej klimie większość oleju jest w kompresorze i osuszaczu a odciągnąć z czynnikiem to się udaje 15 - 30g góra. Samego oleju w układach jest 150 - 200g. Wpuszcza się nowy olej ale to tylko to co się odessało czyli jakieś 10 - 20 %.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.